Ok Senna, doe ik het hier ook nog even. Maar als het je pijn doet moet je het zeggen hoor!!! Knuff!!!
ja eigenlijk wel als een roos. ik was en ben nog erg moe vandaag telefonisch contact met dat zh in Woerden zou eigenlijk afbellen maar heb hem toch maar laten staan. Aangezien nieuwegein mij niet wil helpen met IUI en Woerden wel dan maar even van 2 walletjes eten
mooi rijtje lyanna. goh is voor mij al weer een tijd geleden en toch heb ik ze nog steeds de testen (ze liggen nog steeds op het plankje in de badkamer)
Thnx Ricmar, kan het me voorstellen hoor!!! Heb zelfs nog een paar positieve testen van sept. '09 liggen. Het heeft toch iets van waarde voor je gevoel en dat gooi je niet zomaar weg.
Ik ga nog even door met testen totdat testlijn donkerder is dan controlelijn en wil morgen of zo nog 1x zo'n digitale doen.
idd ik weet nog niet wat ik er mee wil.. misschien bewaar ik ze wel in een plakboek. wel al kleding van v aan het opruimen. er komt hier geen tweede dus hoef het niet te bewaren
ik heb ze niet bewaarde maakt er wel een foto van hihih. ik denk als het uiteindelijk toch echt niet goed zit dat ik de curretage laat doen. heb een hekel aan afwachten en met nog meer pillen bij me huidige medicijnen zie ik ook niet zo zitten
....... alle gedachten die ik dacht na het lezen van dit bericht, zal ik maar niet opschrijven, want die zijn niet te censureren..... Blijven er nog maar heel weinig woorden over.... alleen "sterkte".... en een dikke knuffel.... (bizar, hoe moeder natuur speelt met "de mens"..)
Nee, dan kan je het wel opruimen. Hier als alles goed gaat alle kleding die ik nog van zoontje heb weer uitzoeken, dat hele kleine spul weer. Dan zal alles wel weer heel klein zijn om dat in je handen te hebben.
Ricmar lyanna, nee lijkt mij ook veel te vroeg hoor! en test ook cker nog niet! Mooi rijtje lyaan! Senna knuff!! xx
ik heb ze van allen bewaard (behalve de 2x mk"s...) Lyanna weet even niet meer of ik je gefeliciteerd heb??!! iig bij deze dan (nogmaals?)
uhhhhhh ik zal het heel kort houden.... het gaat goed, maar "de laatste loodjes zijn deze zwangerschap wel heel vroeg begonnen".... maarja wellicht niet zo gek met 3 kindjes, waarvan onze 14 kilo wegende dreumes, nog steeds niet wil (hij kan het wel!) lopen..... *de lambal*...
Oeh ja.....dat zijn dan wel zware loodjes. En als die "lambal" van 14 kg ook nog niet loopt, poeh hee!!! Hoop dat ie snel wel wil gaan lopen. Ons zoontje is nu 15 kg en ik moet er niet aan denken om hem nog zo vaak te moeten tillen.
@ senna: fijn dat je toch nog hebt kunnen slapen. En ik zou in jouw situatie ook van 2 walletjes eten, maakt niets uit. Maar heb je ze wel verteld dat het mis is gegaan daar in woerden? @lyanna: mooie testen hoor! Hier ligt een la vol, soms gooi ik ze weg als ik pissed ben, soms bewaar ik ze. Maar heb bedacht dat ik alles vanaf de IUI ga bewaren en als ik uiteindelijk zwanger ben komt er een foto int album met de hele berg naalden/doosjes/spuiten/testen enz. En de posi testen van de MK's heb ik ook nog. Ik vanochtend 2e IUI gehad. Zaad was mindere kwaliteit, baalde mn hubby flink van. VCM vorige keer 16, nu 5,7. Nog steeds goed genoeg voor IUI, maar wel stuk minder. Progressieve percentage vorige keer 68% nu 28%. Maar goed, er hoeft er maar één bij te zitten denk ik elke keer! En ik vroeg nog naar het formaat van mijn follikels, ik dacht zelf dat die van 12mm nooit mee zou doen, al heb ik daarna nog 1 shot puregon gehad. Maar zij vertelde dat ze vorig jaar 2 drielingen hebben gehad bij IUI met het formaat van de 3 follikels die ik had. Dus tsja, wat zeggen die getalletjes nu. Niets. Maar toch ga je vergelijken. Nu weer afwachten. Wanneer moet ik nu even testen om te kijken of de pregnyl uit mn lijf is? Het is vandaag 19 januari. 28e? Er is nog niemand die op de poll heeft gestemd voor 2e IUI poging gelukt. Ik hoop dat ik de eerste ben die die optie mag aanvinken!