lyanna; gefeliciteerd, op een plakkerdje! Dat is verdiend! one; je kunt het meid pas 14dpo testen KOM OP!!! Senna; Nee toch he Dacht het al op hyves te lezen... ben dr voor je meid... wat enorm KUT! @all; hier nog steeds erg beroerd steeds.... klote zo!
Mail van Kikkert: hey hey... ik heb voor je gependelt, dit is wat de pendel zegt, zwanger 1ste kwartaal 2012 ik vermoed feb/maart en van een meisje. liefs Das al de 3e die het heeft over maart. Terwijl ik het uit mn banner heb gehaald. Ze zeggen er alleen allemaal niet bij Posi test of zwanger raken. Maar goed, maakt niet uit. Heb van lennyt nog geen reactie over een datum
BB, dank je wel meis!!! Jij heel veel sterkte met je misselijkheid, vervelend dat het zo is. Maar verder probeer wel te genieten van je buik, voor je het weet is die weer plat. Tijd vliegt snel voorbij en vooral met 2ling natuurlijk meer kans op vroegere bevalling.
Ha allemaal, Lotte verandert zo even mijn inlognaam. Vanaf nu chantal85 Is ook één van mijn namen. Maar iedereen kent mij onder die andere naam dus wil dit toch ff veranderen omdat ik ook een blog bij houdt enz. Daar probeer ik ook geen namen in te noemen, toch ietsje anoniemer! Maar dan weten jullie het: het is straks chantal85! Jullie herkennen me nog wel aan mijn "handtekening" dat scheelt!
Is goed jacq!...ik heb me naam ook veranderd, al eerder, omdat ik ook graag anoniem wou blijven, totdat we zwanger zijn natuurlijk .. dn mag iedereen wel weten wie ik ben hihi.. xxx
Hey meiden, ff snel,zit via m'n BB,ben niet thuis... Ik denk dat ik m'n piek gemist heb..,Vandaag was de ovulatietest helemaal wit...witter dan wit kan gewoon niet... Mijn temp is omlaag gegaan en was vanmorgen 36,4... Ik heb 'm als 't goed is ingevuld,dus als iemand kan kijken? Dan hoor ik 't graag...ik snap m'n temp helemaal niet meer hahahaha...
mvj maak anders even een foto van je ovutestjes? dan kunnen we even meespieken welke t donkerste was/is, en dan vergelijken met je temp? xxx
Dat heb ik al een paar keer geprobeerd,maar krijg ze niet in beeld...Heb niet zo'n goede camera... Ik zal 't vanavond even proberen met Andres zijn mobiel,maar heb zo'n idee dat ze niet op foto zichtbaar zijn...
maar als ze zo licht zijn,dat je ze niet op foto krijgt, dan heb je je ei nog niet gehad denk ik hoor!
Ik heb geen verstand van ovu testen, nog nooit één gedaan. Wel van foto's uploaden. Wat One zegt. Van veraf nemen en dan bijv via Paint het gewenste stuk selecteren, eruit knippen, nieuw pagina openen, inplakken, opslaan en kijken hoe groot ie is. Issie nog te groot om op zp te zetten, dan met contrl + W hem verkleinen. Bijv op 30% zetten, op opslaan drukken en kijken hoe groot ie dan is. Zo heb ik het ook gedaan met de foto's die ik net in mn album heb gezet. Succes!
Oke ik doe het via picasa! daar kan je knippen/bijsnijden en klaar.. hoef je ook niet te vergroten of verkleinen is direct goed..!! enne... nice hoor je nieuwe naam xx
net de gyn gesproken ik mag gewoon in nieuwegein blijven om verder behandelt worden met die lege vruchtzak we wachten af tot volgende week aan vrijdag. Wel staat er nu vast dat er met mijn huidige medicijn gebruik hun ons NIET willen helpen met zwanger raken
Senna oke, en nu dan? als jullie wel voor iui verder willen gaan? kan je dn wel bij een ander ziekenhuis terecht?