Ja vind het ook zo @#&^ voor jullie! focus je maar eerst even hierop, is belangrijker! en goed om jezelf denken, knuff!
@Senna, laat het eerst allemaal even bezinken. Hopelijk komt er dan een oplossing. Wat zegt je mannetje ervan? Kan me zijn reactie nog herinneren net voordat je zwanger bent. Knuffel en sterkte! @One, nou, dat dacht ik dus ook vanmiddag! Probeer mezelf beetje moed in te praten. Sprak net mn beste vriend en die was mn hubby tegen gekomen en hij zei: "volgens mij gaat het echt niet goed met hem, zo stil, wit, hij zit er echt mee!" . Mn man maakt zich zorgen om z'n zwemmertjes. Omdat het een stuk minder was dan de afgelopen keer. Ik vind het ook wel jammer, maar we hebben wel 3 follikels en er is maar 1 zwemmer nodig! Dus ga m zo even moed inspreken als ie thuiskomt en heeeeel erg knuffelen, meestal ist andersom namelijk. Ik kwam vanmiddag thuis vant zkh en had echt ff een dipje. toen zag ik een briefje van de bloemist dat er iets was afgeleverd bij de buren: een mega bos rode rozen. Dus ik denken: vast mn man, omdat ik zo opzag tegen deze poging. Maar nee, van mn lieve collega's omdat ze me zo missen. Echt zoooo lief! Had ééntje verteld dat we vandaag ook IUI hadden en niet zo hoopvol was deze keer, denk dat zij erachter zit. Maar echt perfecte timing, had het even nodig. Dus nu weer neus in de lucht, afleiding zoeken en voor je weet is het 2-2- (1)2!
chan: ahh idd knuffel elkaar maar goed, maar wie weet is het wel raak, idd alles kan, maakt niet uit hoeveel zwemmers er zijn... mijn vriend heeft ook niet altijd gelijke aantal, de ene keer meer dan de andere keer! das wel erg lief zeg! xx
ey met mij gaat het wel aardig ik heb het RIVM gebeld over mijn medicijnen en dat tijdens een zwangerschap. Heb namelijk paar poli's gebeld en de ene zegt dit en de ander zegt dat dus dacht ga eens bellen en stukken opvragen ahahah
Senna, goed van je dat je dat gedaan hebt. Al die verschillende antwoorden wordt je ook niet wijzer van. Meiden, mag ik nog 1x spammen hier?
Ricmar, dit was ook de laatste hoor. Hij is nu ook zo superduidelijk en wilde gewoon 1x een digitale doen.
Kijk das nog es knaller dan knal! Heb je het gefilmt dit keer, wat volgens mij ricmar zei en kwam het teststreepje eerder dan controlestreepje?
@ Senna: nee, krijg dat met niks voor elkaar... ook met de pasfoto van J.oshua lukte het niet... Ik ben niet in de wieg gelegd om echt goede foto's te maken ben ik bang hahaha... @ Onewish: dat kan ik idd nog wel proberen... Nee snap ik, maar wat ik niet snap is dat het de ene keer echt omo wit is (dus echt helemaal geen streep en de andere keer wel een streepje (en dan dus donkerder dan al die andere keren)... Daarom ben ik bang dat ik misschien de piek gemist heb... @ Chantal: en dan kan ik via Paint ook aanwijzen waar 't streepje zit toch? Ik kan 'm natuurlijk ook gewoon uploaden naar Photobucket en daar bewerken en meteen verkleinen... Ik weet nu al je oude naam niet meer hahahaha. Erg he? Aaaaaaaaah, wat superlief zeg!!! @ Senna: dat is wel vervelend dat ze je niet meer willen helpen... Wil je mannetje nu wel weer dan? Omdat je toen hier zei dat hij niet meer wil? Ik ben het dan ook eens met de andere meiden... laat het allemaal eerst maar even bezinken... Dikke knuffel lieverd! Goed bezig meid, dat zou ik inderdaad ook doen... groot gelijk... die onzekerheid van mag 't nou wel of niet, is ook niet fijn... @ Lyanna: ooooow wat super zeg!!! Mooie test!!! Donkerder kan niet meer ... Hier nog steeds negatieve test... Al is er nu (vergeleken bij gisteren) wel weer een heel licht streepje te zien... Bahbahbah... Ik word gek van deze onzekerheid... Morgen toch maar weer testen dus... Wel heb ik wat dingen waar ik nu last van heb... Ik heb last van m'n borsten... borsten? Ja borsten... M'n tepels zijn wat gevoelig en voor de rest ook... Niet constant, maar wel af en toe... Hier vandaag gezellig met m'n zoontje bezig geweest. We hebben samen cupcakes gebakken
Mvj ik had altijd bij langere cyclussen dn normaal, dt me tepels pijnlijk werden en zijkant borsten, dn kwam idd me eisprong eraan! dus idd ik zal ook even doortesten hopelijk vind je snel je eitje!! xxx