hihi geef niks hoor want ik heb bijna de complete nieuwe aankleding van de babykamer al compleet hahaha
haha ja he, ik kon er ook niet mee wachten! alleen kleine dingetjes moet ik nog, en kinderwagen... omg te erg zijn wij toch gwn! hahaha...
ik wil graag 3 in 1, hoeft geen merk of iets te zijn als ie er maar mooi leuk uitziet, en makkelijk rijd... zag vanmiddag een mooie wit leren met een bontje ! maar wel 1000eu! beetje Te duur hoor later zag ik ook nog een hele mooie beige/wit...voor 350eu.. denk dat ik voor die ga als t zover is
Ja ik krijg de kinderwagen van mijn ouders, en als je me mams vanmiddag al zag vliegen door die winkel ohhh dit is leuk dat is leuk! glunderoogjes..ahh zo lief..! hoop voor dr dt ze snel oma word
Hey meiden, even een paar dagen vrijwel niet online geweest. Sorry meiden... Hier vanmorgen weer getempt, was nu 36,3. Daarnaast een ovutestje met een heel licht streepje nog steeds... Wat ik wel vanmiddag had op de verjaardag van m'n nichtje is dat m'n moeder ineens zei dat ik grotere borsten had als normaal... Best apart eigenlijk... Ik heb sinds een paar dagen wel wat last van m'n borsten. Beetje gevoelig... En dat zei ik ook. Dus zij meteen: "Ben je zwanger?" Dus ik: "Nee, niet dat ik weet"... Dat zou toch haast niet kunnen, met de tempen die ik heb en de negatieve ovulatietesten??? Voor zover ik weet ben ik nog steeds opzoek naar m'n ei...
@ Senna: wat "fijn" dat ze nu uit de gevangenis is... Maar tegelijkertijd erg heftig... Dit is iets waar jij van te voren al bang voor was...
Mvj nee jij kan nu nog niet zwanger zijn , maar wel kan je ei in aantocht zijn, had eerder in een bericht ook geschreven dat ik last had van me borsten/tepels had als me eisprong eraan kwam met langere cyclus als normaal.
Senna, ik las net in sept. mama's topic. Ik hoop dat je morgen snel weet wanneer je geholpen wordt. Ik denk aan je meid, dikke knuff!!!
JAAAAA ik had hem gezien!! TOP!!! Bij mij gaan de laatste dagen maar niet om, lijkt het! this ook nog van dat saaie weer blegghh Hoop dat t snel donderdag is, dan test ik pas... 15dpo Senna ik denk ook aan je dikkeknuff!!! hoop dat je snel meer weet xxx
@ One: nee he? Dat zei ik ook al dat dat haast niet kon... Ik heb m'n ei nog niet eens gevonden... Hahaha, ja rustig he? Ben beetje aan het aanrommelen geweest in huis . Hahahaha, hier vind ik juist dat de dagen zo enorm snel gaan... hahaha... Voor ik 't weet moet ik J.oshua alweer van het kdv halen en dan ben ik al druk in huis geweest, aan het solliciteren geweest enzovoorts... Hier was mijn temp 36,6 vandaag. Ik heb vandaag om 8.00 uur getempt, maar ging nu een uur later slapen dan normaal... Verder nog steeds last van m'n borsten en ze zijn flink groter geworden (zei Andres). Ik blijf gewoon nog tempen en dan de ovutesten erbij... Het blijft een heel licht streepje... Ik snap er echt helemaal niks meer van... Bahbahbah...
Hmm dat is wel een mooie tempverhoging zo! Als die nu nog 2 dagen hoger is heb je hem missch wel gister gehad? alleen dan snap ik die ovutestjes niet gebruikte ze zelf nooit, zag het wel aan mijn temp... oke haha ja als je lekker aan t werk bent in huis gaat de tijd wel snel, hihi maar ik had heel me huis al klaar dus had niets te doen ja beetje internetten enzo hihi wat moet ik anders met dit weer xxx
@ One: op zich wel toch? Ik blijf gewoon even tempen en ovutestjes doen... maar ben zo bang dat 't allemaal voor niks is... ach, we klussen wel gewoon om de dag ... Dat is dan wel weer errrrug gezellig hahahaha. Ik weet 't nu dus nog niet aan mijn temp, omdat ik nog niet een vergelijking heb...maar we houden vol...
Haai! Ik weer terug van verjaardag. kreeg daar te horen dar nichtje zwanger is. In okt getrouwd en in 1x raak. Zoooo frustrerend! @one: ga zo ff spieke naar je test!
Mvj idd gwn doorklussen hihi Chan ohh jaa lijkt mij ook,vind dat ook altijd niet zo leuk om dan te horen, weten ze dat jij al zolang bezig bent?