Ik hoorde t van mn schoonvader. Nichtje was er niet. zij zijn echt zwaar gereformeerd, lijkt in die kringen wel altijd meteen raak... Naja, het is ze heus wel gegund hoor, maar vind dat wij nu wel eens aan de beurt zijn! @lyan: denk dat je nu echt wel kan stoppen met de KV en clearblue te sponsoren hihi
Oke wel fijn dat ie het alvast tegen je gezegd heeft dan.. Jaa idd pff zo denk ik ook hoor, ik snap je helemaal! Hier nog 4 dagen tot nod, brr zooo spannend!
@ One: hahaha ja idd... 't zou toch wel een hele stunt zijn als ik nu zwanger blijk te zijn, vind je niet? Geen ei gespot whahahaha... LOL. Ga er uiteraard niet van uit, maar ik weet nu al dat ik heel erg hard moet lachen als 't wel zo is whahahahaha. Zeker spannend meid!!! @ Chan: kan me voorstellen dat je je zo voelt hoor. Wel fijn dat 'ie al gezegd heeft...
One: spannend!!! Wel knap dat je nog niet test zeg!!! MvJ: dat zou echt wel heeeel bijz zijn! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Ik kan niet slapen... slaap altijd op mn buik maar mn borsten zijn nu zo gevoelig dat dat niet lukt. Zorgt die pregnyl/MvM HCG daarvoor? Kan me niet herinneren dat ik dat vorige ronde had. Ook van die felle steken in mn onderbuik,dan weer links, dan weer rechts.... Voel echt vanalles wat ik vorige x niet voelde.... Oh waarom duurt dit zo lang! *zucht!*
Chan ik heb t ook kan ook niet op mijn buik slapen, zo irri borsten prikken soms ook, en ja die steekjeskrampjes, spierpijngevoel in me buik.. en veeel plassen , zelfs snachts ervan wakker worden pff... maar ik denk er gwn lekkerluchtig over, heb al te vaak gedacht nu is het zo en dan toch teleugesteld worden. mvj hihi jaa nja op zich je kan wel zwanger worden deze ronde natuurlijk!! maar voor nu ben je nog niet zwanger lijkt mij.....
One: dat plassen heb ik ook, moet echt mega vaak en veel. Maar denk echt dat dat die MvM HCG is hoor, die laat je je zwanger voelen volgens mij! Zoooooo irritant. Toch vind ik het knap zeg, je NOD de 25e, dus over 2 dagen en dan nog geen test gedaan! Respect, ik kan dat eeeeeccchtt niet! Hoop voor je dat 2 streepjes te tegemoet zullen lachten! Liefs Chanty
Chan: Na zoveel rondes, heb ik wel geleerd , niet meer vroeg te testen normaal deed ik t ook wel hoor rond 12dpo ofzo hihi maar TE vaak teleurgesteld.... maar nu totaal geen behoefte aan testje, ben heel relaxt.. na pregnyl hoefde ik nog niet zoveel plassen , maar die zit nu niet meer in mij toch?! Thanks meis, laten we hopen en duimen! xxx
En normaal had ik testen in huis liggen, die mij echt riepen van gebruik mij! nu niets gekocht, dat geeft wel wat rust
One, snap je. Na 32 rondes ben ik ook al zoooovaak teleur gesteld en toch doe ik het wel. Maar ga je m dan ook pas de 26e doen? want anders ist toch beetje hetzelfde, want je kunt die hele dag ongi worden. Of nog net niet zo sterk Ik hoop dat deze 2 dagen snel voorbij vliegen. Ik ben 25,26,27 op cursus en ook niet thuis, heb geen mobiel internet dus hoop op een wifi netwerk even op ZP te kunnen spieken want ben veeeeeel te nieuwsgierig, haha! Maar dan weten jullie het als je 3 dagen niets van me hoort, dan komt het daardoor!
Ja de 26e pas testen als ik van men werk trg ben... ( tegen 13:00/13:20 uur ofzo, vang wel ochtendurine op... O oke, hihi jammer, maar je kan vast en cker wel ergens op wifi, en anders zie je het bij thuiskomst hihi xxx
ja denk het wel. heb vandaag ook gehad. Pfff had verwacht dat manlief maar tot 4 uur hoefde te werken morgen is vlak bij het zh blijkt nu half 7 te zijn :S nou ga ik maar met het ov naar huis ga toch echt niet blijven wachten tot half 7 als meneer keer komt aankakken