Angel thanks lieverd!! Senna vandaag 13dpo, had gister boodschappen gedaan, testjes meegenomen, dus kon niet meer wachten......
@ Deesjebeesje: ow meid dat is flink balen zeg. Kan me voorstellen dat je in tranen zat... Sterkte vandaag meid Dat is wel lastig dan idd... met je verleden... @ Senna: lieverd, hoe is 't gegaan? Ik denk hele morgen al aan je, hoe 't gegaan is, maar wilde je nog niet met ping's en smsjes lastig vallen. Ow je bent nog niet geholpen. Nou ik wil in iedergeval laten weten dat ik aan je denk lieverd...Dikke knuffel geeft... @ Lyanna: plas ze meid!!! Ik hoop dat je het niet steeds vergeet zoals ik toen deed tijdens de zwangerschap hahaha. @ One: ooooooooow, ik ga zoooo hard duimen!!! Kon je je toch niet meer bedwingen meid? Hahahaha. Hier was mijn temp wederom (net als gisteren) 36,5... Ik hoop zo dat 't nu een beetje stabiel blijft... en dat m'n testen een beetje mee gaan werken... Hier vanmorgen al druk geweest... was opgevouwen en opgeruimd, gestofzogen en gedweild. Ook nog de kinderopvang per 1 februari gewijzigd en nu ben ik ook tussendoor nog even vacatures aan 't bekijken en solliciteren.
@ Senna: kan me voorstellen dat je hier gammel enzo van word... Hoop dat je snel geholpen word lieverd.
mvj nee kon me niet meer inhouden, heb gebeld met de gyn assistentte heeft tel afspraak donderdag gemaakt, zij had mij ook geinsemineerd hihi dus ze was helemaal blij! ook ivm met utrogestan ... moet dan weer ff nieuwe halen. xx
Neee nog nooooit zoo duidelijk hij verscheen eigenlijk direct al met urine erin lopen... Ohh ik durf nog niet blij te zijn he, pff wat eng dit!
@ One: owowow meid, wat spannend... Nog 2 nachtjes slapen en dan weet je of de test ok is ... *stuiter, stuiter, stuiter * En ik spreek die beeb even toe: "Blijf jij maar goed plakken en zitten waar je zit!" Zo... ik heb gesproken...
One, ik duim ook heel hard voor je. Want ik zie toch echt een streepje, hoop dat ie heel snel duidelijker wordt. Bij mij ging het vorige week ook heel snel, hoop bij jou dus ook. *gooit er even handvol hcg achteraan* Senna, denk aan je en hoop dat je ondertussen al geholpen wordt/bent. MvJ, ik denk niet dat ik het zo gauw vergeet. Fles staat naast de wc, maar moest vanochtend wel even denken dat ik ermee zou beginnen. En 1 voordeel, alle naaste familie weet al dat ik zwanger ben en hoef ik de flessen ook niet te verbergen. Ricmar, ik heb eindelijk de Methyldopa weer gekregen. Gebruik het nu 3 weken en ben van 4 weken terug 145/95 naar vandaag 120/85 gegaan. B12 wilde ze verder nog niet over hebben, dus overleg over 2 weken even met gyn wat die het beste vind.
Bedankt allemaal voor de knuffels. Baal dr nog wel van, maar t zal morgen wel weer gaan. Maar ben zeker wel blij voor degenen die een posi test hebben hoor! @One, ik zie een streep gefeliciteerd!
Hey meiden, heb ff m'n rijtje testen op de foto gezet... Dit is het beste wat ik erop krijg... Dus dat word ff flink turen ben ik bang... Op 't blote oog zie je 't beter...