@ Ricmar: nee i know.. hahaha... maar vind 't zo raar, dat ik ene dag wel streepje heb (weliswaar heel licht) en andere dag helemaal niks... Daarom heb ik 'm hier neergezet ...hihihihihi
nee i know.. hahaha... maar vind 't zo raar, dat ik ene dag wel streepje heb (weliswaar heel licht) en andere dag helemaal niks... Daarom heb ik 'm hier neergezet ...hihihihihi
dames ik ben er weer hoor. ga morgen ook gewoon starten met tempen. dikke knuffel meiden voor alle steun
rustig aan Senna.. MvJ ach ik wist ook niet alles hoor, helaas door schade en schande wijzer geworden
Heb mn tempkaartje weer aan kunnen passen om onderstaande reden: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/329034-welke-symptomen-voor-nod-38.html Heb me dus (nog even) voor niks ongerust gemaakt...
hay meiden! Ben net wakker sorry hihi was beetje moe! Heb net getest er staat weer een streepie!! ik laat hem ff iets opdrogen maak er dn een foto van, anders krijg ik het er niet goed op... xxx
One, weer een streepje. Spannend en is ie ook al iets donkerder? Ben zo benieuwd en duim me rot hier!!! Blaren op me duimen staan.