Hey meiden, @ One: GEFELICITEERD MEID!!! Nu echt ... @ Senna: hoe is 't nu met jou? Hier ff niet lekker in m'n vel... Ga zo maar weer even van me af schrijven... Verder vanmorgen slikfoto's gemaakt en dus zijn we weer een stapje verder voor een operatie... Wat het eerst komt, wat het eerst maalt... Verder was mijn temp weer 36,5 (dus nu al 3 dagen hetzelfde) en helaas m'n test weer negatief... We wachten maar weer af...
Na veeeel moeite WIFI gescoord op mn phone om op ZP te kijken want ik was zooooo nieuwagierig!!!! @One: JAAAAAAAAAA!!!! We zagen het natuurlijk gister al maar nu ist wel weer extra bevestiging, al zullen er vast nog wel meer testen volgen zoals bij Lyanna! Verder heb ik niet echt bijgeleze want collega is hier bij me vanwege die cursus. we blijven bij haar broer slapen de komende 2 nachten. Vandaag eerste puistje gespot op mn kaaklijn, altijd 1 van mn eerste ongi verschijnselen.... wel pijnlijke borsten en misselijk maar is vast de pregnyl.... Fijne avond!
Gyn moet me nog bellen, net getest met kv 2v5 zie er weinig op ja heel in de verte, dus ik weet t niet meer meiden, heb die digi maar niet gedaan.. Assistentte gebeld net, ze zij de gyn belt je vanmiddag en dan hoor ik hoe en wat.... weet even niet meer wat ik moet denken nu... Kan toch niet komen omdat ik ochtendurine heb bewaard? Heb die andere kv ook gedaan met verse urine, maar dat was een licht plasje.. en ook bijna geen streep te zien.... Denk dat t toch weer mis is hoor
Hmm nu ik op die verse kijk ... lijkt er wel iets roze te staan, maar echt niet supergoed, en niet overtuigend meer.
Kan WEL hoor... heb het hier vaker gelezen... (en zit hier al even.. )... Je kunt soms beter testen met goed geconcentreerde DAG-urine... dan met bewaarde ochtendurine... HCG kan namelijk "vervliegen"..... Hoe had je het bewaard? .... klote zeg... maar even afwachten.....
Jaa dit is niks hoor, pff ik zij nog tegen die assistentte moet ik niet bloedprikken , nee hoor dt hoefde niet... denk dat de gyn mij wel laat bloedprikken, als ik dit nu zeg...
Op de ene kv met lichte middagurine, staat wel een streepje, maar echt tuurwerk... dus ga maar van t ergste uit..
tja moeilijk.... ze zeggen dat koelkast het beste is... en dan voor het testen op temperatuur laten komen..... HCG kan ook nog schommelen in het begin.... dus wellicht gisteravond meer gedronken?? Ik duim voor je ..... en hoop dat je gyn je duidelijkheid geeft...
Ze hebben me net weer gebeld...moet over een weekje nog eens testen , geen utro meer nemen? en afwachten wat er gebeurd.. :S