Ja ik ook! zouden jullie die digi nog doen? of helemaal niet ? en wachten of ik over 2 dagen ongi word of niet?
Tja.. ikzelf zou niet kunnen wachten.... MAAR ik zou hem pas morgenvroeg doen.. en vanavond heel weinig drinken..... (met indicator moet sowieso met ochtendurine voor goede indicatie, staat op het doosje)
Oke, jaa dan doe ik hem ook met ochtendurine, pff durf hem niet eens te doen... bleghh echt weer een klap in me gezicht dit! had er zo goed gevoel over...!
Alleen daarvoor vind ik het in Belgie veeeeeel beter geregeld... (als ik dat altijd lees) kun je gewoon naar huisarts bij zoiets... hcg prikken
Ja idd, vind ook raar dat dat nu niet mag?? vorige ronde wel... mja zal wel af moeten wachten, heb al 3 keer gebeld sinds die posi testen.... en toen ook gevraagd om bloedprikken... maar dat hoefde niet zijden hun.. :S:S
nee maar geeft jou wel duidelijkheid en als blijkt dat je laag scoort dan de kv testen in de wilgen hangen
lieve one, ook in dit topic draaien mijn overuren voor je!!!!! En spreek inderdaad maar goed van je af, zo kunnen ze je toch niet behandelen zeg!