Lieve One, Ik nu net weer in de buurt van wifi. Had gehoopt vrolijker berichten te lezen. Blijf voor je hopen en hoop dat ik t morgenochtend nog meekrijg vóór 8.15 Probeer war te slapen. Liefs Hier nog meer puistjes gespot. Hoop begint beetje te vervliegen...
Cb digi zij : niet zwanger. Dus ik ga maar uit van t ergste... had geen kv meer, die had ik gister beide al verbruikt..
Jaa snap er ff allemaal niks meer van hoor..potver! eerst blij maken met posi testen.. en dan staat er gwn nu niet zwanger. Vind het echt niet leuk meer, wil bijna gwn stoppen met heel het trjaect.. ben het zo beu... waarom moet ons dit nou steeds overkomen...
ohh liefie....tis ook niet eerlijk he maar wat me wel opvalt is dat je wel elke maand van die testen hebt...nu waren ze na het indrogen wel wat duidelijker, maar toch... Moeten ze daar niet eens naar gaan kijken hoe dat nou elke keer kan? Dit is toch niet normaal meer zo? Hoeveel moeten jullie nog door zo? :x
Nou meis, deze was echt veeel en veeeel duidelijker dan alle vorige keren.... Dus er heeft cker wel iets gezeten... dat weet ik zeker Heb al eens bloedgeprikt enzo, daarvanuit was alles ok, ik weet t ook allemaal ff nie meer hoor....
ja je zou er gewoon gek van worden zo Wat is dat toch!! ik zou ze maar eens wat harder aan het werkt zetten daar hoor mop!!!!
Ja als ik weer naar de gyn moet zal ik ook ff weer voor mezelf opkomen.. vind ook niet normaal dat ik zomaar moet stoppen met die utro terwijl meiden met vmk's dat allemaal zowat doorgebruiken tot de 12e week?