Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja ik ga t hier eerst nog even met hem over hebben , en anders ga ik gwn naar t ziekenhuis waar ik ook altijd voor sperma/lab/iui heenmoet!

2. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Amen!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ooooooow meid... ik weet niet wat ik moet zeggen...
    Ik wil toch even zeggen dat ik het heel erg voor je vind en het heel erg eens ben met de andere meiden... 't lijkt me dat dit verder onderzocht moet worden en idd, waarom moest jij wel ineens stoppen met dat andere spul?
    Goed dat je straks van je af gaat bijten hoor...

*Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel geeft*

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Mijn temp was vandaag weer 36,5. Ik weet zeker dat mijn temp van 36,3 (van gisteren) echt kwam doordat ik maar 4 uurtjes slaap had gehad...

Straks nog weer even testen... Ben benieuwd... Ik ben bang dat ik over 2 weken bij de huisarts aan de lijn hang om Provera te vragen weer...Ik denk niet dat ik Clomid kan krijgen van de HA...

5. One heeeeeeeeeeeeeel dikke knuff van mij vind het echt zo erg voor je :(

6. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tjeetje...... one......
    (heb even verder geen woorden)

knuffel...

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    $*^$^($(%& One!!:(:(:(:(
    Dat is niet het nieuws dat ik van je hoopte te horen vandaag........
    Ik blijf, zo eigenwijs als ik ben, toch nog even voor je doorduimen.......

dikke knuffel voor jou!!!

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks meiden..xxx

9. sorry meiden verwaarloos even het hele forum maar daar heb ik momenteel even me redene voor.

maar one voor jou even extra dikke knuff.
    je weet me te vinden he

10. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Senna; sterkte meid.

One; doe wat jij denkt dat goed is. Uiteindelijk weet niemand precies wat er nou toch steeds mis gaat. Ik hoop dat jullie droom nu gauw werkelijkheid mag worden. Verwerk eerst deze tegenslag en bepaal je strategie samen. Sterkte!

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Alle troostende woorden zijn al via een pb gegaan. Soms, eigenlijk altijd wel, zou t fijn zijn als je gewoon even naar binnen kon gluren om te kijken waar t nu fout gaat... Zooooo frustrerend.
    Maar kan zon CB t niet fout hebben? Zolang je nog niet ongi bent. maar snap wel dat je er niet meer in gelooft hoor, zou precies t zelfde hebben denk ik.

@ lyan: hoe gaat het met je? Had jij ook je normale pre ongi verschijnselen voor je NOD? Ik krijg nu puistjes op mn kaaklijn en heb zoiets van: zie t is mislukt. maar kan t dan alsnog wel raak zijn? Heb geen idee...

12. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iedereen even een dikke knuff!!!

Chantal, hier gaat het goed. Alleen ik ben zo moe, echt moe en zit nu al bijna uitgeput achter de pc.
    Ik had zeker normale ongi perikelen en ook een paar puistjes, wat krampjes in buik en zo. Maar ik had er ook hele erge hoofdpijn bij en moest iedere keer zo nodig plassen en die 2 waren wel zwangerschapskwaaltjes. En oh ja, had ook nog een paar dagen voor NOD al wat wit vocht uit mijn borsten en anders ook nooit last van.

Nu ga ik gauw verder met instellingen pc, harde schijf was helemaal kapot en heb vanmiddag een nieuwe en veel snellere van mijn moeders man mee gekregen. Dus moet alles even weer zo'n beetje indelen hoe ik het had.

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dat wat jij omschrijft, de krampjes, het vele plassen enz heb ik ook (hoofdpijn ook maarja whiplash) maar denk de hele tijd: zorgt die pregnyl daar niet voor, of tenminste de HCG in de pregnyl. Naja weet t ook niet. nog 6 dagen geduld hebben voor dat antw...
    @senna sterkte en als het goed voor je voelt om hier even niet te komen is dat ook ok hè. Doe wat goed voelt voor jou!

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: oooooow meid... wat baal ik hier van... Ik kan er nog steeds niet bij waarom jij geen bloed mag prikken... Het is gewoon niet eerlijk dit...

@ Senna: sterkte lieverd! *dikke knuffel geeft*

Hier even een update van mij...
    Ik heb vanmiddag toch de stoute schoenen weer aangetrokken en de FEM-poli gebeld en gevraagd of zij al een contract hebben met Interpolis (omdat ik daar verzekerd ben voor de zorg), maar ze zijn nog steeds volop in onderhandeling met hen.
    Ze heeft m'n hele verhaal aangehoord (en dus ook dat we met J.oshua oko 2,5 jaar bezig zijn geweest). Ik heb gezegd dat ze mij hier in 't ziekenhuis niet willen/mogen helpen omdat mijn BMI boven de 35 is. Ik heb gevraagd of dat bij hen ook zo was. Dat durfde ze niet te zeggen, maar ze zei wel dat ik sowieso wel geadviseerd werd om af te vallen, maar dat dat volgens haar niet meteen zou betekenen dat ze me niet wilden helpen.
    Ze adviseerder eerst om de verzekering te vragen enzo ivm vergoeding (omdat het een Zelfstandig BehandelCentrum is) qua vergoeding voor een second opinion bij hen.
    Maar nadat ze dus mijn gehele verhaal had aangehoord, zei ze: "Weet je wat ik doe? Ik zal voorleggen aan een van de artsen en dan kom ik er volgende week op terug. Misschien dat wij toch nog wel iets anders kunnen doen."
    Ik heb dus toch nog een sprankje hoop dat ik geholpen kan worden...
    Willen jullie heel erg voor mij duimen?

Verder vanmiddag weer een negatieve test en mijn temp nog steeds 36,5. Vanavond toen we boodschappen deden, moest ik even naar het toilet, dus in de winkel gaan en toen had ik heeeeeeeeeel veel slijm (sorry voor de details) met wat roze erin... M'n onderbroek was zelfs helemaal nat... (nogmaals sorry voor de details) Ik heb maar meteen een maandverbandje voor gedaan en thuis meteen omgekleed, bahbah HIHIHIHI....
    Weet niet zo goed wat ik hiermee moet... Is 't al 't begin van een menstruatie (zou wel vroeg zijn denk ik...) of misschien toch innesteling? Ik weet 't niet meer hoor... 't lijkt mij allemaal vrij sterk aangezien ik nog geen ei heb gevonden, dus ik houd het in de gaten en ga uit van een menstruatie...

15. ik denk om eerlijk te zijn dat er geen ei is geweest nog je lichaam is bijna een jaar uit werking geweest dus ja kan eigenlijk niet de eerste maand gelijk al denken dat het genoeg functioneert.

Klinkt lullig dat ik het zo zeg hoor maar geef je zelf wat meer tijd en je lichaam ook.

16. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat was ook mijn gedacht MAAAAAAAARRRRRRR
    ik kreeg een roze-bloeding nadat ik tijdje gestopt was met bv... ging toen googlen en kan juist het "opstarten" van cyclus betekenen.....
    10 dagen erna ofzo werd ik echt ongi......

En tja het mag duidelijk zijn dat ik daarna een ei heb gehad... ;)

dus ik ben wel positief.....:)

17. snap echt dat het allemaal frusterend hoor maar het is je eerste maand tempen en ovutesten en ook nog eerste cyclus sinds een jaar.

sorry hoor maar hoop dat je aan de andere meer heb dan aan mij

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik vind ook wel dat senna gelijk heeft, je moet echt even je lichaam de tijd geven, en rustig afwachten...

xx

19. One lieverd hoe is het met jou?

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja t gaat wel...

en met jou

Deel Deze Pagina