Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. met mij gaat het ook wel.
    erg druk mezelf aan het maken dat de tijd maar wat vliegt door de dag heen.
    Ben de bovenboel hier op z'n kop aan het zetten

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hihi oke, Jaa is nog beetje dubbel gevoel hier, temp nog hoog en verder nog niets te zien...

jaa idd ff tijd voor jezelf is ook goed, probeer ik ook!
    we moeten toch weer verder he meis
    Dikkeknuff

3. ja zeker. goed op je zelf letten hoor.
    mijn temp is vanmorgen voor het eerst gezakt.
    Maar ik moet ook eerlijk toegeven heb 1 medicijn soort weg gelaten.

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke, kan dat verder geen kwaad dan meid?
    Jaa doe ik :) thanks Jij ook he,,, ben je weer aan t tempen dan? ben wel benieuwd naar je kaartje dan hihi xxx

5. nee kan geen kwaad. het is even wennen. maar heb goed geslapen die andere slaap meds gewoon ietsje later genomen.
    Ben wel weer gestart met tempen en ben ook al gestopt met vloeien maar wacht sowieso even tot dinsdag met klussen.
    En er staan ook al 2 gesprekken gepland over volgende IUI.

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke spannende tijden voor de boeg meis!:D hoop dat jullie ook snel geholpen mogen worden, jullie verdienen het!;)

7. we gaan het zien en wachten het maar gewoon af.
    Wanneer ga jij de gyn weer bellen?
    Bij jou moeten ze ook maar eens verder kijken dan hun neus lang is.

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Uhmm, nou als ik ongi ben moet ik bellen
    Vorige ronde zakte vandaag me temp en begon t
    maar nu nog niets...
    Dus ik moet even afwachten wanneer ik kan bellen.
    Ja idd he, voelde ook wel een beetje als : zoek t zelf maar uit...
    zo bedoelen ze het vast niet, want t is ook afwachten maar op zo'n moment verwacht je toch wel dt je ff bloed mag laten prikken...xxx

9. misschien mag je bij de huisarts bloed laten prikken?

Ik was zo dom bezig om al te testen kijken of het hcg al uit me lijf was. maar dat blijk wel aantal weken te kunnen duren pfff ahahah

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Nja ik loop bij de gyn, en dan zal hij ook zeggen... dat ie het aan hem overlaat .. en mijn huisarts is ook echt niet zo leuke man, ook niet zo meedenkend, want voordat ik eens doorgestuurd werd naar de gyn, heb ik ook om moeten smeken, nja smeken, heb hem eens een grote mond gegeven toen, en toen gekregen... dus ja...ik wacht tot na t weekend als ik dn geen ongi zie, dn test ik nog wel een keer...

oke, ja nja zo stom is dat niet hoor meis xxxxx

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    En heb de assistentte/gyn 3 x gevraagd om bloedprikken...

12. zo dan mee werken is een pre dan zeg.
    zit je in een groot zh of in de plaatselijke?

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja idd, me huisarts vond me jong zat om nog kindjes te kunnen krijge, mja als je er voor hebt gekozen jong mama te willen worden, dan moeten ze je wel helpen vind ik, ze hebben al eens gezegd als je nou 35 was, waarop ik antwoorde pardon, dat vind ik wel heel brutaal!! om dta zou te zeggen, dat was de assistentte van de dokter, en ze wist niet meer wat ze toen moest zeggen,,,,want ik werd echt boos op dr!

Plaatselijke..ziekenhuis
    xxx

14. ik zou als ik jou was eens een second opinion aanvragen in het UMCG of vruchtbaarheids kliniek want dit is niet normaal.
    Ik werd wel op mijn 19de geholpen

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja ik word nu ook wel geholpen door de gyn, de gyn deed niet moeilijk over mijn leeftijd ect
    maar de huisarts,,die wel..
    xxx

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    One heb je nog weer getest?? of wacht je het nu af...

Hier weer op rood... maar ja voor mij is dat anders dan voor jullie.
    nette cyclus van 27 dagen, vergelijkbaar met voor de zwangerschap

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik heb nooit gezegd, dat ik al gelijk denk dat alles meteen goed zit...
    Ik zet hier alleen de dingen neer die ik nu allemaal tegenkom en niet ken...
    Had een beetje gehoopt dat jullie met mij mee wilden duimen voor goed nieuws van die FEM-poli...want daar word helemaal niet op gereageerd.

@ Ceberus: dankjewel meid.

@ Senna: wel een beetje op jezelf letten he meid? Niet meteen zo enorm veel doen...
    Ik hoop dat jullie snel weer geholpen mogen worden.

@ One: dat dubbele gevoel kan ik me voorstellen meid... Beetje jammer he, dat je huisarts dan niet mee wil werken... Pardon? Jong? En als je nou 35 was? Waar slaat dat nou weer op??? Kan me heel goed voorstellen dat je boos op haar was... Het lef zeg!

Hier vandaag lekker op de fiets naar m'n ouders geweest. M'n moeder was gisteren geholpen in het ziekenhuis. Ze had een poliep in haar baarmoeder en deze moest eruit voor onderzoek. Dit omdat ze in de overgang zit en nu al 2 jaar achter elkaar een jaar niet ongesteld word en dan ineens weer wel... Dat is niet goed. Nu moet ze 2 weken wachten op de uitslag. Dus word even spannend...
    Daarna is manlief naar huis gefietst en is met 2 paracetamol naar bed gegaan. Hij was duizelig en misselijk, dus heb ik 'm maar naar bed gestuurd hihihihihi.
    Ik ben met m'n ouders en J.oshua naar de stad gegaan en dat was weer gezellig. Bij de C&A liep ik zomaar tegen 2 truien en 2 shirtjes aan voor Joshua... Dus 4 artikelen voor welgeteld 10,50 euro :D... Mooi toch? :D

Thuisgekomen J.oshua op bed gelegd en ik ben beneden even gaan rommelen. Keuken opgeruimen, kamer opgeruimd, beenham gebakken en deze staat nu in de oven... Ik heb de wekker om het kwartier gezet, zodat ik het er even uit kan halen en het sap eroverheen kan doen en daarna weer terug in de oven... Ben heel erg benieuwd hoe het smaakt :D...Dat zal ik jullie vanavond laten weten :D.

18. tuurlijk duimen we wel dat je bij de fem poli terrecht kan alleen moet je er nog niet teveel van verwachten dit zeggen we alleen om jou te beschermen.
    Je weet dat de prikpil een jaar kan duren voordat hij echt uit je systeem is.
    je bent nou bijna een jaar verder denk dat de poli zal zeggen probeer het eerst nog maar zelf.

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ricmar: ik wacht t even af, vorige keer deze dag temp naar beneden en ongi maar nu nog niets te zien, gisteraaf d8 ik ongi te worden door de krampjes maar nee nog niets...
    Als ik na t weekend nog nie ongi ben test ik wel weer, nu even niet vind het zonde van me geld ook....
    ohh mooie cyclus zo dan!:D

Mvj
    Ben er even met me hoofd niet zo bij .... maar , Tuurlijk duimen we voor je meis, maar wat senna zei denk ik ook dat ze dat tegen jou zeggen , van probeer het eerst nog zelf even.... Jaaa wat een lef he, is alweer een tijdje geleden hoor dat ze dat heeft gezegd... maar toch! blijft me wel bij....
    cker goedkoop geshopt hihi, lekker toch!

xxx

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Woensdag ben ik precies een jaar verder... (dan is 't 1 feb toch?)

Deel Deze Pagina