Ja alleen nu pas komt je cyclus op gang.. dus nu pas kans om zwanger te worden... vandaar dat ik denk dat ze zeggen probeer t eerst even zelf..
FF doet vreemd? heb ineens 2 dezelfde kaartjes voor deze cyclus staan? en op de een geeft die wel temp aan op de ander niet? x
Is alweer goed ff cyclus gewist en overnieuw gedaan. Ja heel erg balen maar had me er al een beetje op voorbereid...
thanks lieverds, nu weer verder hoor met jullie leuke gesprekjes want vind het erg moeilijk om zo steeds te lezen.. Dus wat gaan jullie vandaag doen,, ik ga vanmiddag lekker met me schat ff met de hondjes wandelen, bij natuur water enzo ff lekker uitwaaien ook al is het best koud... heb zin om ff me gedachten te verzetten... En dn samen eten maken, en lekker warm voor de tv xx
Hier ga ik bezig met de was, en de woonkamer... stoffen, zuigen en dweilen... Mijn moeder komt morgen weer en dan gaan we samen onze kast op de slaapkamer weer even helemaal opnieuw indelen ... En daar gaat wel tijd inzitten ben ik bang, dus dan hoeft ze beneden niet meer te doen...
Ja, ik krijg huishoudelijke hulp ivm mijn chronische ziekte, dus elke maandagmiddag komt mijn moeder (zij werkt bij de thuiszorg )... Dit omdat ik 't allemaal dus niet in m'n eentje trek en mijn man vaak de gehele week weg is...
Hoi meiden, Is er iemand die mijn vraag kan beantwoorden? Ik temp sinds kort weer, heb eisprong gehad, zit nu op cd 24, 12dpo. Deze cyclus een vroege eisprong voor mij, meestal op dag 17-20, nu al dag 12. Op dag 19 (36.8) en op dag 24 (vandaag, 36.9) heeft FF en open balletje op mijn tempkaart gezet. Wat betekend een open balletje ipv een gesloten die je eigenlijk altijd ziet? Alvast bedankt! Groetjes, Mexicang