@ One: dat hoop ik ook... maar voel me nog steeds niet best, dus word vanavond ook geen geknuffel met manlief... weer een kans verkeken... @ Senieke: jezus man, wat een asociale reactie zeg!!! Is deze reactie van een man of een vrouw? Lijkt zelf wel een gefrustreerd persoon zeg!!! Die is in iedergeval ziek als je zoiets zegt tegen iemand die moeilijk zwanger word...Ik word er gewoon echt kwaad van!!! Ben idd niet lekker... dankjewel... Denk niet dat 't knuffelen wat word :s... @ Senna: de kleine meid nu lekker op 't potje? Wat goed hoor!!!
Senna oke, ik ga es spieken bij je kaartje! ahh nou bij de zeeman hebben ze soms wel leuke dingen hoor t maakt mij nooit uit waar t vandaan komt, als het er maar leuk uitziet toch ? Mvj oke, nja paar daagjes overslaan maakt opzich ook niet zoveel uit toch? Je temp is opzich best hoog nu..xxx
Senna heb je alleen de 1e dag gebloed dan? en nu weer bruine afscheiding ? Je temp is wel mooi gezakt alweer... Mag je wel weer aan de clomid enzo? of wacht je nog een ronde?
@ One: is dat zo? Ik had zo ineens idd dat 't 36,6 was ipv 36,5... nee dat is ook weer waar, maargoed, doen 't al zo'n tijd om de dag hahaha... ben er helemaal aan gewend geraakt Meeeeeeeeeeehn, weet niet wat me overkwam ongeveer uurtje en half uurtje geleden... Pffffffff. Ik had "even" 2 flink heftige galaanvallen... Maaaaaaaaaaan wat doet dat zeer!!! Vorig jaar eind maart is mijn galblaas eruit gehaald ivm galaanvallen en nu heb ik 't gewoon weer! En 3x zo heftig... Stond helemaal op de kop van de pijn en bijna niets hielp... Ben uiteindelijk maar op de bank gaan liggen op m'n zij en maar puffen... Uiteindelijk trok 't weg en vlak daarna kreeg ik er nog een pfffff. NU ben ik er gelukkig alweer een dik kwartier vanaf en ik hoop dat dat zo blijft... Nu is 't tijd voor leuke dingen... Ga zo lekker GTST kijken en daarna even lekker bezig met m'n viooltje voor m'n haaknaalden etui
Geen idee, ik weet alleen dat ze de galstenen en de galblaas hebben verwijderd. Maar het schijnt te kunnen, dat je ondanks dat toch nog galaanvallen kunt krijgen...
@mamavanjoshua: woow wat heftig.. niet fijn!!! mss eens langs de dokter ? kan me voorstellen dat dat enorm pijnlijk moet zijn hoor !
Heb net weer een aanvalletje achter de rug. Eens kijken hoe 't vannacht gaat, anders morgenochtend meteen de HA maar ffies bellen...
Helaas... geen leuk cadeautje... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums8934-picture52124.html
Chan wat jammer! Hier fm gehad vanmorgen alles zag er netjes uit... en beginnen weer met clomid 100mg. x
spannend One Ik kan helaas nog niet meedoen met je heb nogsteeds hcg in me lijf Chan wat jammer dikke knuff
nee heb niet overlegt maar ga ik niet doen ook denk ik. Heb de 22maart pas weer gesprek over mijn meds. Ben wel trots op mezelf ben met de druppel voor de nacht gestopt Heb nu al vanaf vrijdag niet meer gebruikt en ik slaap goed. Senna is ook gelijk naar een mk gekomen dus ik wacht het gewoon even af. maar zolang er hcg in me lijf zit heeft ovutest ook geen zin
ja he :d Ben er ook erg trots op. Gisteravond wel in de verleiding gekomen want had gisternacht best verrot geslapen maar heb het niet gedaan