Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Senieke: spannend hoor meid! Je bent geen bangerd hoor. Als ik IUI zou krijgen, zou ik 't ook niet zelf durven hoor...

@ One: oeh een maansteen... Heb ik ook. Ik kreeg 'm net voor de volle maan binnen, dus kon die mooi opgeladen worden toen :D...
    Pas erop dat die niet nat word he? Dus als je gaat douchen even af doen :D...

Meiden ik heb nieuws!!!!

Ik ben vanmiddag rond 16.00 uur helemaal UIT MEZELF ongesteld geworden!!!! Dat verklaard waarom ik van de week zo'n zin had in chocola en de diarree :D...
    Ik ben helemaal blij, want ikke doe 't weer hahahaha. Nu hopen op een eisprong de volgende ronde :D.

2. zei het toch je lichaam heeft tijd nodig. :p

3. oooooooooooooooooooooooooo
    ik ben echt zo erg heb al weken zin in ijs.

Nou komt me broertje zo met manlief heb hem gesmst dat ie ijs me moet nemen

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Oeeeeeeeh, lekker ijs!!!! :D

Ik heb kano's meegenomen vanuit de winkel :D.. Ik dacht.. het is feest, dus wij hebben koek bij de koffie/thee vanavond :D

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj wat goed nieuws meid! en opzich een mooie cyclusduur zo toch!:D
    Oke, jaa maar je moet hem wel ontladen onder koud stromend water...voordat je hem omdoet...:)
    Ja denk dat ie deze week nog wel komt, weet 1 van jullie wanneer t weer volle maan is?
    Ben ook benieuwd of ie gaat werken hier..

Senna Oeh lekker had ik gister ook zo'n zin in!
    maar hadden hier niets en de winkels waren al dicht hihi

Toen ben ik gaan koekjes eten , speculaasjes haha.
    En later nog chips whahha..:D:)

xxx

6. hahhaha ik heb er echt al z'n lang zin in dacht iedere keer nee is niet goed bla bla bla.
    maar vind nou best mag best ijsje eten

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: volgens mij mag je de maansteen echt niet nat maken... En moet je 'm opladen onder de volle maan... Dat is wat ik geleerd heb met de maansteen...
    Ja ben zeker blij... is een hele mooie cyclus van 29 dagen... Al zet FF 'm op 28... Maargoed... Ik ben pas om 16 uur ongi geworden, dus ik reken gewoon 29 dagen...
    7 februari is 't weer volle maan :D. Dus een dag ervoor, de dag zelf en erna kun je hem opladen :D.

@ Senna: geniet er maar lekker van meid!

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Fijn dat je ongi bent mvj, snap dat je blij bent...
    Ik ben minder blij: ongesteld :'(

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj ontladen van negatieve dingen doe je echt onder koud stromend water, lees maar bij zwanger worden onder maansteen hihi
    opladen doe je idd in t maanlicht bij vollemaan.
    Thanks ohh mooi dan heb ik em waarschijnlijk al binnen, kan die mooi opladen :p

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    chan ahh wat klote :( dikkeknuffel van mij !!

11. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Chan, dikke knuff voor jou!!! K*tzooi!!!

MvJ, fijn dat je lichaam het weer wat oppakt en 29 dagen is volgens mij niet slecht. Wat had je eerder voor lengte van cycli, ook zo'n beetje 29? Nu nog op zoek naar een ei.

Voor de rest iedereen ook even een knuff, ik ga zo weg namelijk. Ik weet niet precies hoe laat ik terug ben, is wel dicht in de buurt hoor. Maar moeten met boeken van de bibliotheek aan de gang voor de psz. Nieuwe lading gekregen, dus alles even klaarmaken om uitgeleend te kunnen worden op de psz.

Hier gaat verder alles goed, nog 1 weekje en dan de echo.

Oh ja One, fijn dat alles er goed uitzag en dat je gelijk door kan voor volgende poging.

Senieke, hoop dat je follikels nu mooi groeien en vrijdag er een paar hele mooie zitten.

XXX

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Chantal: dankjewel... Balen dat je ongi bent geworden meid.

@ One: ik heb 't van spirituele sites af... Ach wat maakt 't uit... Alsie z'n werk maar gaat doen toch? Ik heb de maansteen, jaspis én robijn :D. Three is a charme :D.

@ Lyanna: nee ik vind 't idd ook niet slecht... Ik zat toen bij J.oshua ook steeds tussen 27 en 31 dagen in... Dus alsie dat zo vol kan houden...
    Succes vanavond meid!

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Edelstenen, mineralen, edelsteen, stenen, kristallen, sieraden, geneeskrachtige stenen, werking, chakra, sterrenbeeld, webwinkel
    dit is de site waar ik hem heb besteld, en daar staat dit op:

Reinigen of ontladen
    Koud stromend water
    Zout
    Aarde
    Hematiet
    Salie of andere reinigende kruiden
    Wierook (met name sandelhout)
    Amethyst
    De eerste methode om een steen te reinigen is door hem minimaal een vijf minuten onder koud stromend water te houden. Dit kan gewoon onder de kraan maar natuurlijk ook in een beekje of in de branding. Het is belangrijk dat het water niet warm is want hierdoor kunnen er scheurtjes en barstjes in de steen ontstaan. Dit is één van de snelste reinigingsmethoden maar niet geschikt als grondige reiniging. Sommige stenen worden door water aangetast en kunnen niet in water gereinigd worden. Dit geldt o.a. voor calciet, magnetiet, seleniet, lapis lazuli, malachiet, turkoois en angeliet.
    Opladen

Edelstenen hebben een positieve werking door hun energie af te geven aan hun omgeving of aan hun drager. Deze energie moet regelmatig weer aangevuld worden voor een optimale werking. Door een steen op te laden kan (de intensiteit van) de werking worden vergroot of versterkt. Hieronder volgen de meest gebruikte methodes om edelstenen op te laden.
    Maanlicht
    Zonlicht
    Bergkristal
    Seleniet

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Verzorging

Voor een optimale werking van een edelsteen moet deze goed verzorgd worden. Positieve energie die de steen aan zijn omgeving afgeeft moet regelmatig aangevuld worden (opladen van de steen) en negatieve energie die de steen in zich opgenomen heeft uit zijn omgeving moet ontladen worden (reinigen van de steen). Nadat een edelsteen in je bezit komt, is het verstandig om de steen voor je hem gaat gebruiken of bij je gaat dragen even grondig te reinigen en op te laden. Ook als de steen dof lijkt te worden of als er barstjes in komen, is dit een teken dat de steen gereinigd en opgeladen moet worden. Hoe vaak je vervolgens de steen reinigt en oplaadt hangt af van de steen en waarvoor je hem gebruikt. Je eigen gevoel hierbij is dus heel belangrijk. Als je gevoelig bent voor de energie van je steen, laat je dan vooral leiden door de steen zelf. Voel je dat de werking van de steen minder wordt of heeft de steen veel negatieve energie opgenomen, verzorg de steen dan op dat moment. Als algemene richtlijnen zou je kunnen aanhouden dat als je een steen gebruikt voor een healing-sessie je hem ervoor en erna reinigt. Als je een steen bij je draagt voor de (geneeskrachtige of therapeutische) werking is het verstandig om hem minimaal 1 keer per week te reinigen en op te laden, afhankelijk van hoe intensief de energie van de steen gebruikt wordt. Als je een steen gebruikt als gids of om mee te mediteren volstaat het om deze 1 keer per week of 1 keer per maand te reinigen en op te laden.

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden, hoe gaat het ? :)

Wat een kou he, vriendlief heeft vrij gekregen van zen werk
    Ze kunnen nu niets doen, hij is hovenier.

Dus vanmiddag gaan we ff naar me moeder.
    xxx

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Wij zijn trouwens ook begonnen met extra vitamientjes nemen.
    Multi van a tot z, action fit
    Wie weet helpt het , kan nooit geen kwaad lijkt mij..:)

17. vitamines kunnen nooit kwaad hihihi.

heerlijk vriendje vrij hihihi.
    Die van mij is lekker aan het werk.

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja was gister in de stad, en kwam het tegen...Dacht neem het mee en probeer het, vriendje kwam thuis en nam er ook direct 1 toen die het zag staan :p dus helemaal goed..! hihi

Oke, ga je nog iets doen vandaag?
    Jaa this ook zo koud buiten dan kunnen ze gwn niets doen...
    Zen baas stuurde ze om half 9 al naar huis.

xxx

19. meestal is mijn vader ook al thuis vanwege de vorst maar dit keer nog niet ahahah.

Ik ga straks gymen met de kleinste verder niet veel.
    Ben ontzettend moe heb net gefietst en kom binnen krijg gewoon koppijn ahahha

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke!

Ohh leuk!:D:D lekker genieten van je kleine meid bij gym!
    Lijkt me zo leuk hihi als mama zijne aan de kant kijken wat je kleine allemaal doet/kan! hihi

Jaa op de fiets helemaal koud haha, krijg ik ook koppijn van hoor hihi
    laat het maar snel mooi weer worden, ik vind dit maar niks !
    Ben al zo koukleum !:p
    maar schaatsen vind ik wel weer leuk whaha..!
    Ze er dan niet uit, maar dat geeft niks, lijk wel een eskimo zo dik ingepakt hihi
    xxx

Deel Deze Pagina