@ Senna: ooooow ok hihihi... @ One: hahaha leuk is dat he? Namen kijken... @ Chantal: whahahaha geweldig wat een namen... Je zou maar zo heten...
ja he heb eigenlijk weinig te melden hihi. ben aan het wassen geslagen en bed van ons afgehaald. zit nou te genieten van eigen gemaakte appel kaneel cake
hihi oke! ik heb ook niet zoveel te zeggen hoor, vriendlief heeft alweer vrij dus even kijken wat we gaan doen... Ik zit nu op cd 5 dus nog 2 dagen aan de clomid.. Men ongi lijkt bijna over, af en toe nog wat... me happy!!!! haha xx
Ik ben er wel, maar toch een beetje van slag. Hebben jullie gehoord van dat jongetje dat vermist wordt? Dat is hier maar 5 km vandaan en ik zag net de helikopter vliegen. Ben met tranen in mijn ogen (emomuts dat ik nu ben) thuis gekomen, vreselijk en dan je kan niks doen.
En One, het is hier maar 5 km vandaan. Ik zag vanochtend helikopter vliegen die boven dat dorp vloog. Het is verschrikkelijk gewoon, wat een onzekerheid allemaal en dan die vreselijke kou. Wij hebben in dat dorp waar de Orchideeënhoeve is nog foto's gemaakt voor onze bruiloft.
bah bah hoop echt dat ie snel gevonden word. Sorry meiden wil niet lullig overkomen maar me test is al heeeeeeeeeeeel stuk lichter dan wat hij was. Ga denk ik bellen voor volgende poging
Er is nu net 2 minuten geleden daar weer een melding van drenkeling (verdrinkingsgevaar) van de brandweer. Dus waarschijnlijk hebben ze weer een aanwijzing bij het water gevonden. Eerdere plekken/wak in het water zijn ze na 1,5 uur gestopt met zoeken ivm sterk stromend water.
Senna, klinkt niet lullig hoor. Als jij je er goed bij voelt moet je het doen, ik heb in ieder geval respect voor je dat je zo sterk bent/voelt op dit moment.