Mooie foto Ricmar! wat een schat! Oke op nod ook nog een dip ? Ik ga t na deze ronde een beetje los laten, en nog maar heel af en toe es tempen.. denk echt dat dat beter is... nu doe ik t nog wel, omdat ik wil weten wanneer ik ongi word.. xx
Ja ik had hem al opgezocht, ja daarom, zo zie je maar die temps zeggen ook niks.. en loop ook bij t ziekenhuis, dus waarom zou ik nog tempen? alleen richting ovulatie ga ik wel paar x meten voor de rest niet meer. xx
one ik weet hoe moeilijk het is om los te laten en ik kon het ook niet... maar je hebt al zoveel mooie kaartjes gehad en zelfs streepjes op je testen en helaas, nog niks positiefs... ik hoop echt dat 2012 jullie jaar wordt
Ricmar idd...daarom ook! Senna, nee dat ga ik ook niet doen, heeft geen nut ook met pregnyl enzo, en ik weet zelf dat ik 2 dagen na pregnyl mijn ei heb..en krijg ook iui erbij.. geeft mij meer rust denk ik .. ff er niet zo mee bezig zijn en t op zen beloop laten. Missch lukt t dan in 2012 wel.. x
Sorry dames kon het niet laten deze is van nu een uurtje geleden foto is gemaakt binnen de tijd Bekijk bijlage 209456
SENNA.... SENNA.... SENNA..... dat... dat... dat... lijkt op.... een posi test oooh je zit nog 3dgn voor je nod, ik ken die testen niet maar ik zie een lijntje.... en je had/hebt nooit lijntjes toch? ooh I hope sooooooooooo!!!! Je verdiend het! En ik zal je steunen zoals jij mij steunt!!!
heb 2 dagen geleden getest om te kijken of de pregnyl eruit was en dat was het. En vanmorgen werd ik wakker met een raar gevoel dus dacht ach ben toch alleen gooi er 1 tegen aan baad het nit schaat het ook niet want heb er geen rekening mee gehouden. maar ja kwam lijntje ahahahha
Senna, dacht al zoiets. Zag er al niks over staan. Hier vandaag echt ongi geworden en als het goed is volgende week zaterdag op CD8 FM en hopen dat ik dan niet net nog een sneller eitje heb dan afgelopen cyclus. Want dan is het 1 jan en doen ze geen IUI. Andere dagen wel, maar mocht het wel zo zijn mogen we met Puregon/Pregnyl en Utrogestan zelf een poging wagen.