Ben beetje licht in m'n hoofd meiden...reageer ff algemeen deze keer... Spannend meiden... Voor jullie allemaal weer! Hier eigenlijk vrij weinig te melden vandaag hahaha...
One: veel plezier! Ik heb hier vanochtend wat mafs meegemaakt. Lag nog op bed,ging de bel. Ik schiet snel in mn trainingsbroek en shirt en loop nr beneden. Deur open, was het een man vd pakketdienst maar hij zat alweer in zn auto. Dus ik zeg sorry kon zo snel geen sleutel vinden. Hij: Ja, het is zo koud! Heeft u legitimatie ( hij kwam mn nieuwe pinpas brengen) Dus ik vraag offie even binnen wil komen, dus hij staat in de gang terwijl ik mn legitimatie zoek. Vraagt hij of hij naar de wc mag, ik zeg prima, wil je misschien een plastic bekertje koffie voor onderweg? Zo gezegt zo gedaan. Ik geef hem het getekende papier en koffie en zet m de deur weer uit. Uur later gaat de bel. Mn man is inmiddels weer thuis van boodschappen doen. Pakketbezorger voor de deur: "je hebt mn pen nog!" ik zoeken, en roep dat ik m niet kan vinden en kom ik terug, staat ie daar met een roos! "voor de koffie en dat ik gebruik mocht maken van t toilet!" Ik stond even helemaal perplex. Komt mn man eraan: is dit soms je pen? Nou, hij wist niet hoe snel hij m moest aannemen en weg moest lopen! Whahahahaha! Dus mn man zegt: wat heb je gedaan en wat een slechte smoes, "je hebt mn pen nog!" Die gast vond je volgens mij leuk! Ik snap er nog steeds niets van: ik zag er echt niet uit, vet slaperig in de meest a-sexy kleding. nu staat er een roos, zal m ff uploaden in mn album met vanalles. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9026-picture52403.html
Hoi dames ik reageer even vanaf de sport hal. Ik had vanmorgen een temp vam 35.7 even 2 minutren gewacht en toen was hij nog 35.9 heb wel wat wit vloed maar snap er niks van. Het is hier verder erg leuk leuke foto's gemaakt. Ik reageer vanavond even verder.
Chan ohh haha wat raar van die man! hahaha... idd... in je zeg maar soort van 'pyama' aan de deur, en toch nog een roos brengen hihi nou ja hij vond je vast en cker heel aardig !! whaha...maar erg apart hoor nog nooit gehoord/meegemaakt hihi Senna oo oke, das wel erg laag dan ineens,,, en witvloed? missch toch een eitje ???!!! xxx
ik weet niet heb weinig last weet ook niet of me hcg er al uit is. Ben net thuis beetje laat voor ovu test enzo. ben foto's aan het uploaden
oke, savonds kan ook een ov testje oke leuk op hyves? ik moet ook nog fotos uploaden van vandaag hihi op de schaats!
heb net beide testjes gedaan liggen nou in te trekken. Op de ovutest zijn al wel 2 strepen te zien en op de hcg test niet maar ze zijn nog niet bij de tijd
Senna, ja, je ovutest is positief door je hcg in je lichaam. Vorige week of zo waren er een paar die een ovutest hadden gedaan en zwanger waren en was vet positief. Dus ik had toch nog zo'n goedkope dipstick liggen en heb het ook gedaan. Echt een knaller!!!
@ Chantal: whahahahaha, geweldig dat verhaal van die postbode. Die zal zich het schaamrood op de kaken geschaamd hebben whahahaha... Maar wel lief... @ Senna: jeetje meid dat is een lage temp zeg...Fijn dat 't zo leuk is meid! Eeeeuuuuhhhhhhhhhhhh....Dat is apart zeg... hahaha. Zou idd gewoon voor de zekerheid gaan klussen... Hier blijft mijn temp nu netjes rond 36,4... Dus 't is nu niet meer zo'n gebergte hahaha... Ben nog steeds ongi, dus ook dat is goed... Ik ben altijd 7 dagen ongi... Vanmiddag toen J.oshua wakker was, zijn we lekker naar buiten gegaan, slee mee en we hebben genoten! J.oshua vond 't helemaal geweldig... Foto's staan op facebook .
Als iemand mij op facebook wil hebben, zelfde naam als op hyves en nodig mij dus dan maar uit. Kan ik ook foto's van J.oshua zien.
@ Lyanna: heb ik jou ook op hyves dan? Volgens mij niet hahaha... je mag me wel een PB sturen... voeg ik je toe...
MvJ, ja hoor. Ik heb je ook heb hyves, die met dat klavertje 4. Weet je het dan? En ik heb je algevonden op facebook en uit genodigd.