Hier gaat het goed, alleen wel heel erg moe en begin al wat zenuwen voor overmorgen te krijgen!!! Trouwens, 10 jarige Michael is gevonden in de vaart.
Is ook verdrietig allemaal, maar voor de familie is het goed dat hij gevonden is. Er was eigenlijk al geen hoop meer, maar ze bleven dagenlang zoeken in de koude. Nu kunnen ze afscheid van hem nemen en zijn ze uit de onzekerheid weg.
@Lyanna: ooooooow hahaha dat ben jij dus hahaha... LOL... *oepsie* Ooow jeetje meid, dat is echt heel erg zeg... Bah... even sprakeloos hier... Dat is idd waar, dat de onzekerheid weg is... Arme familie... @ Senieke: hoe is 't gegaan meid??? Hier vanmorgen beetje uit kunnen slapen. Daarna heerlijk gedouched. Eenmaal beneden lekker aan het zingen gegaan met J.oshua. Heerlijk . Straks komen mijn ouders hierheen en dan gaan we weer met de slee op pad. J.oshua vind 't helemaal geweldig hihihihiih.
Wat een verschrikkelijk nieuws van dat jongetje van 10. RIP sterkte voor de ouders. Even ook zeik berichtje van mij. Gisteravond niet geklust alweer niet zeg maar. ik hoor manlief niet eens boven komen. Mijn broertje zit hier onderhand iedere avond. heel gezellig hoor allemaal maar baal er van dat het allemaal zo laat word of dat ik te moe ben en zo nokkie vertrokken ben.
hey meiden! Mvj leuke dag gehad dus Senna nee niet leuk meid .. weet je man wel dat je daar mee zit? ik zou het er anders gewoon even over hebben denk ik, of je legt je broertje uit dat je het allemaal wel heel gezellig vind .. maar of die voortaan iets eerder naar huis wilt gaan? eerlijkheid duurt t langst is mij geleerd hihi, en ik ben ook een echte flapuit ik zeg t vaak direct als mij iets dwarszit..en dat helpt wel xxx
oooooooooow getver One. ga aan je denken morgen brrrr nee heb er niks van gezegd nog me broertje is de enigste die ik zie. en doet veel met de kids enzo. en van manlief is het wel goed want hun spelen samen een spel waar hij zich in kan ontspannen en dat wil ik ook niet in de weg staan.
Hoi meiden , de eerste iui is super goed gegaan !! heb buiten die eendebek er helemaal niets van gevoeld.. ik moest zelf even een echo (ding) op men buik duwen zodat hij goed kon kijken in de baarmoeder.. teglijk heeft hij het uitgevoerd. ik had niet eens door dat het al klaar was.. hij vroeg en heb je het gevoeld ?? ik vroeg hoe is die al klaar ?? ja hoor hij was al klaar... dus niets pijn gehad zorgen om niets gemaakt einde van de week moet ik een bloedafname doen en een prik pregnyl krijgen.. het waren er 28.000.000 dat is erg goed zeiden ze .. Nu is het volop afwachten of deze keer ook geslaagd zal zijn of niet... dus de wachtenweekjes kunnen beginnen xxxx
@ Senna: ow meid, dat is wel ff flink balen zeg... Zoooooooo, dat is nog eens een stijging zeg!!!! @ One: ja zeker een leuke dag gehad. . J.oshua was weer heerlijk aan 't genieten en rennen over het ijs. Met buurmeisje gespeeld en op de slee gezeten hihihi. Oooow bah, je verstandskies... Ik hoop dat je er weinig last van krijgt... @ Senieke: Wat super dat de IUI zo goed is gegaan! Ik hoop dat 't geslaagd is en jij over 2 weken een positieve test in de handen hebt . Vanmiddag dus lekker 't ijs opgegaan. J.oshua vond 't zo enorm leuk en was zo heerlijk aan 't rennen en aan het doen, dat ik dacht: ik ga kijken voor schaatsen... Ik heb voor mezelf via marktplaats een paar kunstschaatsen gevonden en toen ik ze ging passen (ze woonden erg dichtbij), kregen we het er zo over dat m'n zoontje het ook zo geweldig vind op 't ijs en toen kwam ze met dubbele ijzertjes aanzetten. Die mocht ik zo meenemen. Ik hoefde alleen maar mijn kunstschaatsen te betalen. Dus ik heb nu 2 paar schaatsen voor 12,50 euro ... Nu nog kijken voor manlief ...
@ Senna: ja hoor, zolang ik me goed voel mag dat gewoon... Gaat het niet, dan gaat het niet en ben ik er zo weer vanaf. En heb m'n brace uiteraard ook nog voor m'n enkels... Bekkenband enzovoorts... Ik zal er vast en zeker wel last van krijgen, maar ik zal dan de laatste zijn die daar over gaat zeuren... Ik ben zo van: "dan kan ik nooit meer wat leuks doen" ...
oke. Klinkt misschien beetje lullig hoor maar vind het onverstandig je hebt altijd pijn en medicijnen ervoor maar je gaat het wel opzoeken.
@ Senna: ik snap wat je bedoeld hoor. Maar zo heel af en toe moet 't wel kunnen hoor... Ik ga mijn leven niet leiden door niks meer te kunnen doen. Heb al genoeg op moeten geven... En dit is maar eens in de paar jaar dat ik dit kan doen... Voor de rest zoek ik de dingen niet op...en dat weet jij zelf ook wel
ja ok maar hoort ook bij de acceptatie proces. ik heb al vanaf mijn 13de niet meer kunnen schaatsen vanwege slijtage in me benen. maar loop wel mee op het ijs