@one: succes morgen! @sien: spannend! Jij krijgt dus nog extra shot pregnyl. Gaat oom overal anders. Wij vanavond in restaurant, gaat mn puregon alarm op mn tek: man en ik kijken elkaar aan;oeps! Die lag dus thuis. bij thuiskomst maar gedaan, uurtje later dan normaal.... Fijne avond!
Ik wil gewoon ff kijken hoe het gaat, gaat het niet, dan gaat het niet en zet ik ze gewoon weer terug op marktplaats...
hee meiden hoe gaat t ? hier net thuis van de kaakchirurg oehh wat was ik bang zeg.. maar t was zo klaar en gebeurd, hij zat wel heel raar. met de bovenkant tegen de zijkant van de andere kies.. dus is wel gehecht , die lossen vazelf op. ben blij dat ik het gehad heb..... nu nog volop verdoofd natuurlijk hihi kan nie eens normaal praten en een dikkewang
gelukkig heb je het achter de rug. heb je al pijnstilling genomen? Hier gaat goed manlief is jarig vandaag. Verder doen we lekker rustig aan.
Nee nog niet genomen maar wel gehaald bij de apotheek, hij zij als ik last had pas nemen, missch heb je wel helemaal geen last bij me andere kiezen geen pijnstilling gehad want had geen napijn, maar de onderste zijn wel pijnlijker heb ik me laten vertellen...dus nog even afwachten oke! gefeliciteerd met je mannetje!xxx
@ One: fijn dat 't meeviel meid! Ik hoop dat je de pijnmedicatie niet nodig hebt... Ik heb idd ook veel meer last gehad van de ondersten, die weggesneden waren, dan van de bovensten... @ Senna: gefeliciteerd met de grote man meid!! Maak er een leuke dag van. Hier vanmorgen met J.oshua bij de KNO-arts geweest, voor controle van de buisjes. Alles zat nog helemaal goed en zag er goed uit. Nu moeten we einde van de zomer weer komen, voor het "slechte" seizoen voor hem dan...
ja ben ook blij dat t meeviel, t irriteert nu wel een beetje prikkelend gevoel.. maar verder valt t reuze mee gelukkig.. heb wel 1x pijnstilling genomen vanmiddag voor de zekerheid.. chan zie net dat jij ook fm hebt donderdag? ik ook! welke cyclusdag zit je dan? xxx
hoi dames bedankt voor jullie felicitaties. Heb bij manlief aangekaart dat het zo niet opschiet allemaal he ahahahha.
Oke ik cd 12 vandaag cd 9 ben benieuwd hoe groot de eitjes nu zijn, want heb nu al beetje watery afscheiding...?! wat ik meestal heb als ik vruchtbaar ben, of als het eraan zit te komen.. ( weet 1 van jullie of het kan komen van dragen van de maansteen , een eerdere eisprong? ) nja we zullen t zien donderdag... xxx
Heb geen verstand van maanstenen dus kan je daar niet bij helpen. senna: have fun! Ik ga morgen lekker dagje nr de sauna, kan nog net! Zin in! Fijne avond!
@ One: hoe gaat 't nu? Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik weet wel dat de maansteen goed is voor de geslachtsorganen...Enneuh, vannacht opladen he? @ Senna: en? Wat zei die? Jeeej wat fijn dat alles er nu bijna uit is ... Super... En veel plezier met bespringen
Senna, gefeliciteerd!!! Meiden, ben zo zenuwachtig voor morgen!!! En ik ben even bezig, heb poll gemaakt in de lounge.