Zie net dat ik typfoutje heb gemaakt: vorige x op cd 10 de pregnyl en nu op cd 9 FM met tikkeltje meer puregon, dus wie weet dan meteen die dag wel de pregnyl...
nou van klussen is niks terecht gekomen hoor pffffff. lach al een uur braaf te wachten toen meneertje eens naar boven kwam. kon amper me ogen nog open houden. Maar goed Lyanna we duimen voor je Hoelaat mag je?
lyanna spannend meis hoe was het ? chan oke, ik hoop ook donderdag mooie eitjes te zien, en hopelijk de pregnyl senieke hoe voel jij je? senna hihi leuke opmerking ohh das wel balen, nja vandaag dan maar ?
Tuurlijk, ik woon gelukkig dichtbij de poli. Is maar 12 km en zkh is 35 en dan zouden we in de file staan. Nu niet, maar misschien daar nog wel even snel een klein boodschapje doen.
@ Senna: dat is balen zeg hahahaha. Vandaag dan maar... @ One: i know ... Ik leg 'm altijd al een dag van te voren in de vensterbank... De maan is nu namelijk ook al enorm krachtig ... @ Lyanna: succes vanmiddag meid! Hier helemaal van mijn menstruatie af, dus op naar de klusperiode...
Ohh haha, nee ik niet... Er staat 7 febr 22.56 dus lijkt mij genoeg... hihi ik leg hem ook tegen die tijd pas neer ohh lekker eindelijk van je ongi af.. xxx
hier zie ik heeeel veel mensen langsschaatsen achter thuis! this lekker weer maar ik ben ff in huis de gordijnen wassen ect heb zin in poetsen en schoonmaken hihi dus ga maar weer aan de slag ...xxx
Meiden, even snel want we zijn net thuis. HARTJE KLOPT!!! Kom later nog wel even, nu eerst even koffie drinken.
Lyanna, wat fijn!! Ik heerlijk dagje naar de sauna geweest met een vriendin. Heerlijk genoten en ontspannen!!! Nu lekker rozig op de bank!
Heey meiden alles goed hier? Chan lekker !! succes morgen xxx Hier gisteravond tot vanmorgen de maansteen laten liggen in t vensterbank, hij ziet er ineens wel mooier uit ? nja heb hem weer in mijn bh hihi, wel lastig hoor soms valt ie eruit! telkens voelen of ie er nog zit whaha... morgen naar de gyn , om 15:55 , ben benieuwd! xx
spannend one Hier ff een vraag. ik heb vannacht ieder uur wakker gelegen. had zo heet dacht word ziek. Dus ik getemp was het 37.4 en een koppijn dus ik eruit geweest heb een ibu op en half uurtje gelezen en geprobeert verder te slapen. Bij mijn normale wekker getempt was die 36.9 wat zal ik dan invullen op de FF owja heb manlief gisteravond gewoon mee naar boven gesleurt hahaah. vanmorgen getest streepje is er nog wel maar stukkie lichter weer
ja he dacht ik ook al aan. Moest wel wennen aan dat klussen hoor pff vond er niks aan. lijkt nog zo gevoelloos van die operatie ahahah