Ovu-uiteraard nega, maar morgen nog maar weer doen... Maar volgens de "papieren" zou ik donderdag m'n ei moeten hebben ongeveer... Al was er wel ietwat een streepje te zien en was mijn urine niet zo geconcentreerd als dat ik om 12.00 uur altijd heb...
Ach, komt wel goed! Maarja... dat bloed steeds he? Heel erg irritant, dus morgen om 8.00 uur hang ik aan de lijn bij de huisarts...
Ja daarom ga ik morgen dus idd ook de huisarts bellen... Ik snap er niets van en dit lijkt me ook niet goed... Maar echt hoor, die prikpil komt er echt bij mij niet meer in!!! Na de volgende doe ik een spiraaltje tot we weten wat we precies willen. Ook omdat ik altijd (van kinds af aan al) onregelmatig ongi ben/was... Had vroeger al steeds 6 weken ongi 3 weken niet 4 weken ongi 5 weken niet, en zo verder... Ik kon er nooit een pijl op trekken... Hij verwijst me maar naar die FEM-poli en anders maar met spoed naar de gyn ofzo... Hahahahaha.... Maar bij de FEM-poli kunnen ze me in iedergeval wel helpen... Ik ga nu dus maar weer even de verzekering mailen, want heb nog steeds NIETS gehoord...
Idd ben benieuwd wat die gaat zeggen, want dit is niet goed nee. Nee hier ook nooooooooooooooooooooooiiittt maar dan ook nooooooooit meer de pil of iets, als vriendje wat wil dan maar met condoom ofzo maar de pil nevernooitmeer! verzekering mailen? waarover? xxx
ivm vergoeding FEM-poli, ze zou t uitzoeken, omdat het een zelfstandig behandelcentrum is, en zou er niet afgelopen dinsdag maar die ervoor al op terugkomen...
O oke..maakt dat uit dan of je naar een fem poli gaat of gwn ziekenhuis/gyn ? weet geen eens het verschil joh zal ik je zeggen hihi
Ja dat maakt zeker uit. Een zelfstandig behandelcentrum is een zorgverlener waar je echt een contract voor moet hebben tussen zorgverzekeraar en ZBC. Is dat er niet, dan is de vergoeding veelal veel minder. Dus vandaar dat ze het ging uitzoeken. Ik weet dat ze nog steeds volop in onderhandeling zijn, dus ik hoop stiekem dat er nog snel een contract komt en ik gewoon alles vergoed krijg...
oke en je kan niet gewoon bij t ziekenhuis/gyn ? ik zit gwn bij ons ziekenhuis hier bij de gyn namelijk....xxx
Ja kan wel, maar die willen me niet helpen, omdat ze me dan indirect helpen om zwanger te worden... Mijn BMI is boven de 35, dus vandaar... Die kliniek wil me wél helpen...
Ik weet namelijk nog heel erg goed, dat ik toen 1 ronde Provera en 1 ronde clomid heb gehad. Daarna werd mijn cyclus aardig regelmatig. Ik vertik het om nu wéér aan die pil te gaan (microginon 50) en dan weer die hartkloppingen enzo te krijgen... Dat doe ik niet, klaar. En misschien kan ik de fertiliteitsafdeling ook wel even bellen morgen. Misschien dat die me ook wel weer kunnen plaatsen nog even snel bij die arts... Dat die toch nog even kan kijken.
oke, ja mijn huisarts stelde ook voor toen om aan de pil te gaan 1 maand omdat mijn cyclus zo onregelmatig was. ja en dan weer ontpillen cker Grrr! nou toen heb ik hem dus echt even goed duidelijk gemaakt dat ik nooit geen pil meer aanraak! en dat ie me maar door moest sturen naar de gyn dat ik nu wel eens onderzocht wou worden. idd ik snap dat je de pil niet meer wilt nemen, gaat regelrecht tegen al je gevoelens in en die hartkloppingen er nog bij.. idd dat zou je ook kunnen doen, dat ze even kunnen kijken vanwaar dat bloed weg komt xxx
@ One: ja ik ben in december 1 maand aan de pil geweest, omdat ik niet ongi werd. Daarna dus 3 januari ongi geworden en toen cyclus van 29 dagen en 31 januari weer ongi geworden...(nu dus helemaal uit mezelf en nu dit???) Ja inderdaad. Ik heb ook tegen die fertiliteitsarts gezegd dat ik dus niet meer aan de pil ga! Hoofdreden: de hartkloppingen. Die staan niet in de bijwerkingen, maar de apotheker heeft het toen helemaal uitgezocht en toen bleek idd, dat ik niet de enige ben, die van de pil hartkloppingen krijgt. Dus ik ga denk ik toch eerst de fertiliteitsafdeling maar bellen morgenochtend, ze heeft toen gezegd dat als er wat was, ik gewoon kon bellen. Nou nu is er wat, dus ik ga bellen whahaha.
Ha dames, hier een tegenvaller, nog geen tijd voor Pregnyl. zie mn weblog maar voor meer info: http://www.zwangerschapspagina.nl/bl...genvaller.html Ik baal als een stekker. Verder dus weinig te melden.
Ah chan wat balen zeg, had al gereageerd op je blog, dikke knuff en hoop dat je snel de pregnyl kan spuiten... @all Hier alles goed gegaan, iui nr 4 zit erop xxx
@ Chantal: heb gereageerd. Wat een domper zeg... Hier vanmorgen om 8.00 uur gelijk gebeld naar de fertiliteitsafdeling. Waren ze nog gesloten! Dus maar gewacht tot 8.45 uur, dus eerst mezelf maar eens aangekleed en daarna J.oshua klaargemaakt enzo... Eenmaal klaar weer de fertiliteitsafdeling gebeld, m'n verhaal verteld en erbij gezegd dat ik 't een beetje eng vind, ook omdat er destijds een cyste in/op mijn eierstok zat. Dus gevraagd of ik toch langs kon komen voor een echo. Ze ging even overleggen met de arts en toen ze weer terug kwam, hebben we een afspraak gemaakt voor woensdag om 9.45 uur. Dus het word wel degelijk serieus genomen! Ik heb 't voor nu (echt voor nu nog in afwachting van de echo) in mijn templijst neergezet als spotting, maar 't is allang geen spotting meer... De dijken zijn doorgebroken lijkt wel! Heb enorm last van m'n onderrug en wat krampen onderin de buik. Dus alles wat ik altijd bij een menstruatie heb. De huisarts vanmorgen ook gebeld en daar kon ik om 10.05 uur terecht. Ik zal vertellen waarom. Ik temperatuur natuurlijk elke ochtend... Toen ik nu klaar was, zat dat ding helemaal onder het bloed en dat was niet van de menstruatie, want dat kwam later vanochtend pas... Omdat ik al een tijdje last heb van af en toe jeuk enzo daarachter, heb ik toch maar gebeld. En ja hoor... ik heb een kleine aambei :s... Ik heb maar aambeienzalf gekocht die ik na elke stoelgang erop moet smeren en elke ochtend en avond als ik naar bed ga en als ik wakker word... Ik schaam me er een beetje voor... En hoopte maar dat niemand (behalve de verkoopster) zag dat ik aambeienzalf kocht...
*update Senna* Senna heeft vanmorgen weer verneveling gehad, na een slechte nacht en te weinig lucht. Verder weinig nieuws. *einde update*