Is zeker spannend, ik had ook zo gehoopt op een roze kerst. Nu na 24 ronden mag het ook wel een keertje, gelukkig brengt de IUI mij wel wat meer rust in mijn hoofd dan alleen maar zelf aanklooien om het zo maar te zeggen. Maar weet zeker dat 2012 allemaal ons jaar gaat worden!!!
ja dat wel. ik wacht het even af ga er vanuit van een ongi. Jij ook fijne eerst kerstdag. Hier een dag vol verplichtingen morgen lekker thuis.
wij gaan vandaag naar me moeder! morgen uit eten.. veel plezier meis, en ik duim dt het geen ongi is! xx
Ja zou erg bezorgd zijn als me testen donkerder werden, en wel ongi, vandaag zijn ze er ook om je te helpen hoor meissie!! Gwn doen,, dikkekus!
jawel manlief moet zo werken en ben dan alleen met me oppas puber. Doe het morgen wel ff vroeg bellen dan kunnen we hopelijk alsnog komen voordat manlief weer gaat werken
Waarom wachten meis? dan ga je toch alleen naar t ziekenhuis, en de oppas bij je kindjes? Ik zal geen risico's durven nemen, zou willen weten wat er aan de hand zou kunnen zijn...met dat bloedverlies.