ahhh, jammer voor ons maar superleuk voor jou ricmar! Ik de FM gehad, eindelijk goed nieuws: toch weer 2 follikels, vanavond nog Puregon spuiten, morgen om 19.15 Pregnyl, zondag om 10u zaad inleveren en om 11.15 de IUI! Wel fijn dat het nog net int weekend valt, een keer geen geen gedoe met vrij krijgen enz. Ben benieuwd, alle 4 de pendels zeiden maart, maar is dat bevruchting of testen? Want mijn NOD is 4 maart... Ach we zullen zien, 3x scheepsrecht!
Chan wat goed nieuws!! hoe groot waren ze nu dan? Jaa das wel fijn he , ik heb ook paar keer int weekend gehad.. spannend weer hoor xx
bijna 15mm in de meest ongunstige meting. Daarom nog even een shotje. Hoorde wel dat het waarschijnlijk hierna toch nog maar 1x IUI is, omdat ze hebben gekeken en bij de 5e IUI eigenlijk nihil aantal zwangerschappen hadden. En ze willen ons ook niet onnodig martelen zei ze, zoals in de zkh waar ze wel 10x IUI doen. Ja is wat voor te zeggen, maar zo zit je ook sneller aan je laatste behandeling. Naja, we gaan gewoon voor deze IUI, al sta ik er heel anders in dan bij poging 1.
Hey oke, dus morgen dan 17mm en zondag 21mm hoe bedoel je sneller aan je laatste behandeling? als je 10 x iui doet bijvoorbeeld??? volgens mij doen ze bij mij 6x maar weet het niet zeker. zal dat nog even moeten navragen. dus na deze ronde gaan jullie over op icsi/ivf ? of? nou ik hoop dat t nu dan raak gaat zijn meid! ja ik begrijp je gevoel... xxx
Ik bedoel, als je na 4 IUI's al naar IVF gaat, zit je ook sneller aan je laatste IVF. Je mag niet meer terug na de 3e IVF naar IUI. Snappie?
hoesten ahahah iedere keer als ik moet gapen of diep in adem krijg ik de kriebels in me keel en dan hoest en proest ik me in de ronde ahahah
verder voel me wel aardig. bij inspanning wel iets wat kortademig maar dat moet slijten. denk dat ik start met ovutesten ahah
Hey meiden, ik ben er ffies snel... Mijn temp was wederom 36,5... Gisteren helemaal geen bloed gehad en nu begint 't weer licht... :s... Ik snap er echt helemaal niets van... Ik heb nu dan ook besloten dat ik nu alleen nog maar ga temperaturen en dat ik de ovulatietesten ff in de kast laat. Dit is alleen maar zonde van mijn testen op deze manier... Verder ben ik er het komende weekend in z'n geheel niet... Het is namelijk: CARNAVAL!!!!
mvj oke,nee idd dat is ook zonde van je testen, nja zodra je temp zakt kan je er altijd 1tje wagen... oke hihi , xxx
Ja idd... Maar nu twijfel ik toch weer, want 't lijkt erop dat de streep toch donkerder aan 't worden is, maargoed...
ook goed ahahahah. laat ik maar thuis blijven is momenteel beter. en volgende week is me oudste jarig dus genoeg. zie er wel beetje tegen op