oke hihi ik op ( 13 febr ) maar gelukkig wel op een maandag en niet vrijdag de 13e hihi jaa idd wel erg spannend hoor en zeker als je moeder zegt dat je er anders uit ziet , heb ook wel erg rare dromen, en veel plassen.. dikke opgezette buik.... mja valt nu nog niets over te zeggen he, this afwachten ! bleghh wat haat ik dat nu zo onderhand....xxxx
@ricmar: ik laat de dames liever voor die zelf hun meds moeten betalen, bijv bij >3 ivf icsi. ik krijg het gewoon vergoed. vraag een eventuele volgende x vraag ik gewoon 2 pregnyl.
ik ben nu al bijna een jaar bezig om de pregnyl weg te geven, maar mochten jullie iemand lezen in het noorden die het niet kan krijgen of idd zelf moet betalen geef dan mijn naam door en laat ze een pb sturen... vind het zonde om weg te gooien
Ze hebben weer wat bedacht hoor. niet dat ik er gebruik van ga maken... Weer iets nieuws, kreeg t net in mn mail Nu bij Sensitest nieuw: vruchtbaarheidstest voor mannen! Wil je graag zwanger worden, dan is het natuurlijk ook belangrijk dat je zeker weet dat je man vruchtbaar is. Wellicht ben je al enige tijd aan het proberen om zwanger te worden en lukt het niet. Je kunt nu thuis een eenvoudige vruchtbaarheidstest uitvoeren voor je man. De test is net zo eenvoudig als het uitvoeren van een zwangerschapstest. Het testresultaat is binnen enkele minuten af te lezen. Kijk hieronder voor nog meer acties en aanbiedingen. AANBIEDING 1. Vruchtbaarheidstest voor mannen. Met deze eenvoudige thuistest kan een man vaststellen of hij vruchtbaar is. Deze test geeft drie mogelijke testuitslagen volgens de internationale norm: vruchtbaar, beperkt vruchtbaar of onvruchtbaar. Deze test is eenvoudig thuis uit te voeren met een beetje opgevangen sperma. De test bevat een duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing. Het testresultaat is binnen enkele minuten af te lezen. Wil je samen graag zwanger worden dan is het belangrijk om vast te stellen dat ook de man vruchtbaar is. Dat is nu mogelijk met deze vruchtbaarheidstest voor thuisgebruik. Tijdelijk extra voordelig. van 39,95 voor 29,95
onze donor had ze gebruikt om regelmatig te testen hoe zijn vruchtbaarheid was bijv na griep. tuurlijk liet hij ook bij het lab dingen testen als soa's etc, en kennelijk klopt het want naast V is er 2 weken later nog een kereltje geboren ook van deze donor (we hebben contact met de moeders.....)
@Chantal,Wist helemaal niet dat er zo een test bestond.. heb er nog nooit van gehoord , dit is de eerste keer. zou het betrouwbaar zijn denk je ?
ik wist ook dat ze bestonden had ze al een keer gezien, maar ik weet niet of dat te vertrouwen is hoor, als je sperma wilt laten testen kan je beter via je huisarts/ziekenhuis doen toch xx
nou eigenlijk komt het door het gedrag van de donor, en zo hebben ze via onze advertentie ons gevonden, en nu wisselen we foto's uit etc..
haha oke hier nog steeds rare levendige dromen, vannacht werd ik ook bezweet wakker... blegh ik haat dat wachten x
hoi dames. ben er ook weer eventjes eigenlijk heb ik geen nieuws. behalve het gevoel van stil staan bah.
Sen: vervelend, hoop dat er snel weer beweging in zit One: wat droom je dan? Ricm: wat bijzonder zeg, ik kende je verhaal natuurlijk niet. maar jij hebt een vrouwelijke partner? Wel leuk om contact te hebben met de moeders vh andere kindje. Maar gedrag vd donor, verkeerd gedrag? Lyan: hoe is het met onze roze dame sien: weer beetje vd teleurstelling bekomen? Gaan jullie deze cyclus weer voor poging 2? Hier: Vanochtend IUI 3 gehad. vcm nu 9,6. Vorige x 5.6 dus weer stuk beter. M heeft zelf het spuitje leeggespoten, ik dacht ik vraag gewoon of t mag, is hij er nog wat meer bij betrokken en heeft ie me eventueel toch nog zelf bezwangerd straks haha. Nu weer wachten!