dat is altijd de gok. hihihi maar wel lastig als de donor ineens in het spel komt is voor je man ook niet gemakkelijk. dikke knuff wilde jullie niet in een ongemakkelijke positie brengen met mijn vraag
nou we hebben de donor nu op de negeer lijst staan en ik hoor van de anderen dat hij dat door heeft, (hij gaf aan hun aan dat hij het idee had dat we met rust gelaten wilden worden) dat was dus al voor de bevalling. kijk we zijn hem dankbaar want zonder hem was V er niet geweest, maar ja om dan je zelf op te dringen en tijdens de zwangerschap op de stoep te staan.... als hij dat niet gedaan had hadden we hem ws een geboorte kaart gestuurd, nu dus niet... aftand houden is aftsand houden en niet iets er tussen in
Ricmar.... Wat een vervelende situatie zeg.... idd afspraak is afspraak.... en het is mede door "deze afspraken" dat je toch kiest om met een donor verder te gaan.... ikzelf zou dit gedrag ook HELEMAAL NIET (!!) kunnen waarderen....
Hey meiden hoe gaat t met jullie? Pff ben zo emo bom vandaag , kan huilen om alles.. & chaggie tegen vriendlief terwijl die alleen maar lief probeert te doen. Heb veel kwaaltjes die ik eigenlijk niet eens wil voelen, weet niet wat ik ervan moet denken... voel me echt kut! Nja moest het ff kwijt hoor ....sorry voor me geklaag xx
thanks lieverds, ja wil mezelf nie teleurstellen , maar voel zoveel dingetjes , word er gwn een beetje gek van af en toe...denk echt van laat me beter niks voelen dan dit! dat wachten duurt dan ook zolang he... xxx
stomme pregnyl ook, doet zoveel met je. Waneer is je NOD ook alweer? En klagen? Nee, zo moet je het niet zien: je hart luchten. En dat mag altijd, op voorwaarde dat wij het dan ook bij jou mogen. Daar zeg jij toch ook geen nee tegen? Liefs!
ricmar, Wat een vervelende situatie .. xxx one , heey meisie dat is helemaal geen geklaag hoor. nou het is niet zo fijn he dat je dat allemaal voelt. ik kan me voorstellen dat je der helemaal gek van word Maar lieve meis we zijn er allemaal voor je dus lucht je hartje maar dikke zoen xxxx. Hier vandaag met het ziekenhuis gebeld.. doorgegeven dat de IUI mislukt was en normaal krijg ik dan een nieuwe afspraak op CD 11 Maar de dokter heeft me dus gezegd dat we poging 2 beter kunnen overslaan omdat ik 5 maart op vakanti vertrek en het bijna niet haalbaar is om de IUI nog te doen voor ik vertrek Nou keek ik uit naar men vakantie maar nu vind ik het dus echt K** dat die word uitgesteld door de vakantie.. Nou ja het hoort erbij en het is nu eenmaal zo dus gaan we wachten en voor de volle 200% voor IUI nr 2 xxxxx
Ik schreef al dat ik contact heb met de moeders van het andere kindje wat via onze donor is geboren. V en M schelen net 2 weken zoek de verschillen.
Chan of het van de pregnyl is weet k niet, heb nooit last gehad van de pregnyl namelijk! Tuurlijk jullie kunnen altijd bij mij terrecht xxxx Sieneke dankjewel lieverd...ohh oke nou dan ga ik heel hard voor je duimen dat iui nr 2 raak gaat zijn xxxx Ricmar wat lijken ze veel op elkaar! hihi leuk! xxx
zo dames ben sinds gister antibiotica af. echt dames als jullie behang overhebben graag. mijn oudste heeft bij oma nagellak gejat uit de la en gister hebben we der betrapt dat haar bed onder zat en gezicht en nog volhouden dat ze niks gedaan heeft en dat ze het niet had gedaan. nagellak geur kwam je tegemoet. ze heeft flink straf gekregen zo erg heb ik hem nog niet uitgedeeld. bij der. Zo weer uit gezeurd hahah
nee helaas niet. moet ik ook toegeven heb ook niet hard genoeg me best gedaan. nou is ze zaterdag jarig en heb ik een beddengoed met paarden gekocht maar die gaat er voorlopig niet op.