Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hoi meisjes,

weer even spieken hoe het gaat met iedereen.

One zenuwen onder controle?
    Sieneke, ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen meid
    mamavanj, temp helaas weer iets omlaag zag ik, ik duim voor je hoor!!!

Ik heb jullie de laatste tijd erg gevolgd (ik temp zelf ook trouw en kwam zo hier uit) en ik leef echt superhard met jullie mee!!

Ik hoop dat voor iedereen alle wensen die jullie hebben snel mogen uitkomen!!!! (voor mezelf natuurlijk ook ;))

2. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ESther hihi jaa t gaat nog goed :p haha, wel erge testdrang! maar doe er morgen pas 1tje denk ik... of op nod ...

hoe gaat t met jou?
    lief van je meid!
    duimen ook voor jou ! :)xx

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Gaat goed hier hoor, klussen kan weer beginnen (dag 12). Altijd een lekker relaxte tijd van de maand......en dan weer dat wachten he.......

Ik duim hard hoor. Datie nu maar eens positief mag zijn voor je!!!!!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lieve one het schiet nu hard op, maar voor jou voelen de uren vast als dagen. wanneer testte je de vorige x posi? Voor nod al? Knap dat je t zo weet uit te houden. zelf denk ik: of ik test echt 3 dagen ervoor of pas een dag erna. anders maakt t volgens mij nog geen verschil. zeker als je bij vorige zwschap vroeg posi testte. oh ik duim zooooo voor je dat t een plakbeeb mag zijn deze keer!!! Liefs

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Goodmooooooooorning everybody!
    Hoe is het met jullie allemaal, nog plannen voor vandaag?
    Ik weinig, ben nog kapot van gisteravond, wij hadden een heeeeeeel late nieuwjaarsbijeenkomst van mn hubby's werk, stamppottenbuffet... nou pfff ik hoef vandaag geen eten meer! Zit nog stampvol! ;)

One kan je het nog volhouden? Wat voel je?
    Sen: bijgekomen van de verjrdagsstress, of komen er vandaag nog meer mensen?
    Mvj: heb je een pb gestuurd
    @hier: wachtweek 1 zit erop. Ik voel vanalles maar dat komt door de pregnyl weet ik dus daar maak ik me niet zo druk om. Mn man moet t wel ontgelden met mijn schommelende emoties :)

Fijne dag allemaal!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meisjes,

Vinden jullie het ook goed als ik me hier af en toe (of iets vaker ) meld?
    Ik wil jullie clubje niet verstoren natuurlijk..........

Chantal ik duim voor je, nog maar een weekje. Tenminste dan is de pregnil toch uit je lichaam? Ik heb er geen ervaring mee maar dat is wat ik overal lees hier. Hoe dan ook, ik duim dat het raak is!!

One: vertel vertel vertel.....het is zondag!!!!!

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    esther, ik vind het prima, misschien even een korte voorstelronde? Bij mij staat het wel in mn handtekening, maar ken jou natuurlijk niet. Allang bezig voor een kindje? Mijn man en ik zijn beide 26 en dus bijna 3 jaar bezig.

Ik test over 2 dagen of de pregnyl uit mn lijf is idd, das meestal na 10 dagen, vorige keer na 9 geloof ik. En dan.... Geen idee wanneer ik weer ga testen. Mezelf kennende 3 dagen voor mijn NOD al, maar deze ronde sta ik er heel anders is, dus wie weet verbaas ik mezelf door eens niet vroeg te testen... Geen idee ;)

8. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther
    is goed hoor meid alleen maar gezellig meer meiden hier!:D

Ach weet niet wat ik van mijn testje moet denken, krijg het niet op de foto, zo licht , dus denk gwn negatief!;) want dat hebben we hier al wel vaker gezien...dus geloof ik niet meer in.

Morgen nog een test dag...& anders op naar ronde 20 !?

xx

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Maar wel een licht streepje nu dus? Spannend meid, wordt het anders ronde 20 vanaf dat je de mmm onderzoeken bent ingegaan of sinds jullie echt zijn gaan proberen?

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Sinds echt proberen....
    mmm de 7e ronde zoiets xxx

11. hoi dames

ben er weer.
    Feestje was slopend maar goed geslaagd.
    Vandaag niemand meer gelukkig.

maar dames volgens mij ben ik weer zwanger.
    heb heeeeeeel licht 2de streepje op de zw test maar ook op de ovulatie.

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    foto senna ?:p

13. was al aan het proberen maar krijg het niet voor elkaar.
    grrr mede ook doordat de kids beneden zijn

14. ga morgen denk ik even kruitvat testen halen.
    heb nou van die testen met z'n plastick venstertje is lastig om op de foto te zetten

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    One en Senna spannend.. en als je een test kan scannen gaat het vaak beter...

maar dan moet je wel zo'n 3 in 1 printer of zo hebben...

16. ja dat is ook nog een idee go ricmar.
    ga nou alleen niet doen want me meisjes zijn er en morgen is de vakantie voor bij.

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi meisjes,

Nou voor diegene die me niet kennen.
    Ik ben dus Esther net 34 geworden en moeder van een zoontje die volgende maand 2 wordt.
    Voor ons zoontje zijn we 17 maanden bezig geweest toen ik zwanger werd. Na de bevalling ben ik nooit meer aan de pil oid gegaan omdat mijn lichaam dat niet verdraagt.

We zijn nu sinds september vorig jaar echt weer bewust aan het proberen, dus nu de 8e ronde. Ik heb dus wel geduld als ik kijk naar de tijd die het de eerste keer kostte, maar ja elke maand is er 1 te veel natuurlijk.
    Verder temp ik al van voor mijn eerste zwangerschap dus dat zit wel goed. Er is bij ons niet echt een duidelijke reden waarom het zo lang duurt, dus is tempen voor mij gewoon handig om te doen. En na die tijd ben ik er ook volledig aan gewent. Ik ben nu aan het wachten op mijn eitje, die springt normaal gesproken tussen dag 14 en maximaal dag 18.

One en Senna: SPANNEND!!!!!!!!!! Ik duim hoor!!!

18. welkom Esther

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel!!!!

Deel Deze Pagina