Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010) Deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lyanna, 15 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Esther Welkom
    Ik kom hier af en toe nog binnenvallen om de meiden te steunen, ik ben zelf nu niet met zwanger worden bezig, ik ben in okt moeder geworden, ons wondertje!.
    Ik lees wel mee maar reageer juist niet te veel...

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Senieke: ik kan me voorstellen dat je slecht hebt geslapen zeg... Pfff, het is ook niet niets... Ik wil je nogmaals een dikke knuffel geven.

@ Esther: ja, zo stabiel als mijn temp bijna de hele maand is geweest, zo'n gebergte is 't nu... Hoe is 't met jou? Tuurlijk vinden we dat goed! Gezellig juist! :D.
    Ook al zo lang bezig geweest dus... Dan bevind je je hier wel tussen lotgenoten ;)

@ Chantal: gezien en beantwoord :D. Spannend hoor weer :D.

@ Senna: fijn dat het feestje weer geslaagd was meid. Baal nog steeds dat wij niet konden komen... Binnenkort maar eens de agenda's bij elkaar pakken, of niet dan?
    Je had 't me inderdaad al verteld dat je denkt weer zwanger te zijn. Ik ga zoooo enorm hard voor jou duimen lieverd!!!

Hier is m'n temp nu niet meer zo stabiel als dat 't was... apart... maargoed. Ik neem morgen m'n tempkaartjes mee, dus dan zien we 't wel...

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ow ja...

ons kleine mannetje loopt al sinds donderdag overdag zonder luier rond en 't gaat supergoed! We zetten hem regelmatig zelf op de wc en dan plast hij ook echt. Daarnaast zie je 't aan hem als hij moet poepen, dus zodra we 't zien, zetten we het op een rennen en zetten we hem op de wc en is hij helemaal trots als hij op de wc gepoept heeft. Verder mag hij ook een magneetje "plakken" als hij gepoept heeft op de wc :D.

Ik vind 't echt supergoed van hem :D. #trotsdus

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik duim voor jullie sen en one! Ik moet toch echt nog minstens 5 dagen geduld hebben maar komt wel goed!

Ricmar: scannen? wat een idee!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel meisjes voor het warme welkom!!!

Ricmar: nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertje!!!!!
    mamavanj: oh geweldig, wat zul jij trots zijn op je boefje!!!! En succes morgen. Hoe laat mag je er zijn?
    chantal: ook al zo spannend, ik duim hoor!

Hier verder midden in klusperiode, dus de meest relaxte tijd van de maand om het zo maar te zeggen. Hopen dat het deze keer inderdaad wat sneller mag lukken. Maar ja daar heb je niks over te zeggen helaas.

Ik ga zo eens naar bed toe, man verleiden enzo hahahaha

Fijne avond nog meiden en slaap lekker!!!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen dames!!

Hoe is het hier met iedereen en dan vooral eventjes met de testers????? Al iets meer duidelijkheid???

Hier is eitje nog niet gesprongen dus nog even fijn door klussen (he wat erg..:) )

7. net kruitvat test gedaan maar zo negatief als het maar zijn kan dus helaas niet zwanger.

als goed is heb ik morgen telefonisch afspraak met nijmegen.
    temp blijft aardig stabiel

8. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Shit Senna!!!

9. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen meis, maar volgens mij kan antibiotica en ziekte wel je cyclus beinvloeden. Vorig jaar met mijn zware keelontsteking antibiotica gehad en cyclus was ook anders dan normaal en kwam daardoor volgens mijn gyn. Dikke knuff!!!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Nou ben nu net een half uurtje thuis ongeveer. Pfff. De arts was eerst te laat, omdat haar hond ziek was en ze naar de dierenarts moest, nou ja kan gebeuren. Geeft ook verder niets. Vervolgens nam ze echt alle tijd voor me en heeft ze ook écht gekeken naar m'n tempkaartjes. (iets wat de andere arts dus niet eens gedaan had...) Daarna heeft ze gekeken en nu blijk ik rechts weer een cyste te hebben, die ze nu ook behoorlijk groot vond. Die zat nu op 2,5 bij ruim 3 cm. Nu moet ik over 3 maanden weer terugkomen en gaat ze kijken wat deze cyste dan gedaan heeft. Blijf ik zo onverklaarbaar bloeden tussendoor steeds, dan wil ze kijken of 't iets is om écht van binnen te bekijken, dus met een kijkoperatie...
    Ze hoopt echter wel dat ik over 3 maanden misschien al wel geopereerd ben...

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    MvJ balen van je cyste en wat zei ze van je kaartjes?? domme vraag maar kan je met een cyste wel een ovulatie krijgen??

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    De eitjes die ik heb vormen zich nu steeds tot cystes en daarom wil ze het ook volgen. Hierdoor heb ik dus idd geen eisprong...
    En dat is ook de reden van mijn kaartjes...

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj oke, ik heb ook wel eens een cyste gehad, na de 1e iui
    van 5.5cm op cd 3 en cd 18 was die alweer kleiner 2.5 cm en na ongi helemaal weg! dus hoop dat de joue dan ook snel weer weggaat :) wel fijn dat je zo serieus genomen word, ook met je tempkaartjes enzo! xxx

14. balen hoor MvJ

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Senna, verdorie zeg. Niet het nieuws waar ik op hoopte.

mvj: nu heb ik geen ervaring met cystes. Gaan die vanzelf dan weer weg?

One, hoe is het met je vandaag?

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther jaa gaat goed, nog geen ongi, maar komt ook van die bolletjes utrogestan... heb er nog 3 voor vanaaf 1 en voor morgen de rest, meestal dan binnen 2 dagen ongi...:) dus nog even afwachten.

Net toch wel een testje gedaan, staat vaag iets, maar daar geloof ik niet meer in....

xxx

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ha meis, las het net al in club, maar waar is die utrogestan precies voor? Ik zit zelf niet in de mmm dus dat snap ik allemaal niet zo goed. Is dat om een langere lf te krijgen?

En heb je een foto? Of heb je test al weggegooid?

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Utrogestan zorgt voor een beter bedje in je Bm
    zodat het beter kan innestellen, en je ongi idd wegblijft zolang je het gebruikt...

( camera aan t opladen, en weet niet of ik hem wel op de foto krijg )
    xx

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    aaaah kiek, dan snap ik het allemaal wat beter.
    Ik weet er ook helemaal niks vanaf omdat ik niet bij gyn loop natuurlijk (heel eerlijk/ego hoop ik ook dat ik er nooit iets van hoef mee te maken).

Ik hoop dat er een lekker warm bedje is gecreëerd deze maand meis. Ik wacht de foto even af als het lukt.

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @sen: jammerrrr :(
    @mvj: pfff weer een tegenvallerm verklaart idd wel je kaartjes. 3mnd wachten is wel lang. zou je toch eens gaan verdiepen in je verzekering en acu.
    @one: wat ricmar zei, heb je een scanner. blijven spannende tijden, ook als er een 2e lijntje verschijnt. Duim voor je!

Deel Deze Pagina