Had visite, sorry...dit is hem van vandaag... Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! xx
Vind hem zelf veelte licht voor op nod... dus denk dat ik gwn ongi word hoor over paar dagen na de bolletjes.....
Elke zwangerschap kan je weer aders testenheb ik begrepen maar snap je gevoe helemaal! Jij hoeft ook nooit hcg waardes te prikken?
one ik vind hem ook licht dus ga je ook niet blij maken met een dooie mus..je kan nog een paar dagen aan kijken indien geen ongi dan maar weer testen, je temp is zo mooi
Als ik een goede positieve test heb,,en bel... dan doen ze dat wel.. Maar ja voor deze test ga ik niet bellen, omdat ik zelf al twijfels heb..
Idd beide beentjes staan nog gwn op de grond...' Ja ik test nu ook niet meer, ( ze zijn op ) kijk wel of ik ongi word of niet.... en anders dan nog eens testen
Idd ( eerder was ik blij met zo'n streepje, maar nu niet meer hoor! ) Hij moet gewoon echt dik er staan.. eer dat ik t geloof
one, ik sluit me bij angel aan meis. Maar blijf hoop houden voor je. Ik testte pas een week na nod positief bij mijn zoontje dus ik blijf kei hard duimen voor je hoor!
Angel idd Esther oke,dankje.. dus het kan nog wel! maar ik denk echt dat ik gwn ongi word hoor..weet niet gwn zo'n voorgevoel.......
@ One: Ik hoop idd ook dattie straks gewoon weg is. Klaar weg ermee! Hahahaha... Die van december is wel weg... maar die was een stuk kleiner als die ik nu heb... Balen meid, van die test weer :s...Ik vind 'm idd ook licht en wil je niet blij maken, maar geen bloed geeft straks wel moed he? Als ik heel eerlijk ben, was mijn test met Joshua ook zo en dat was zelfs na NOD... Dat is wel handig idd dat je nu geen testjes meer hebt ... Kun je ook niet meer testen... Vaak als iemand al een voorgevoel heeft, dan klopt dat ook wel (HELAAS) @ Esther: er zijn cystes die vanzelf weggaan en er zijn ook cystes die dat helaas niet doen. Ik hoop dan ook vurig dat die van mij gewoon weer zelf weggaat @ Chantal: daar heb ik idd nog wel weer aan zitten denken... Ff rondkiekuh of dat hier in Zwolle ook kan en hoe dat dan gaat...
Mvj oke, jaa maar omdat je heeel vaak ziet op nod al een mooie dikke knaller.. ( vandaar voorgevoel , en ook omdat ik dit vaker heb gezien en toch ongi werd ) Idd ga maar gwn uit van t slechtste,, dan kan het altijd nog meevallen ach die cyste zal na je ongi wel weer weg zijn hoor meid, die van mij toen ook en die was nog groter dan die jij nu hebt.... xxxx
@ One: dat geeft de burger moed ... Nu moet ik alleen nog wel eerst ongi worden... Ik weet namelijk niet zo goed of ik die 5 dagen "spotting" nog moet rekenen als spotting of echte menstruatie. Dat was voor de arts ook niet helemaal duidelijk...
Oke,,, nee dat weet ik ook niet... zal het gwn zo laten staan op FF.. je word vanzelf wel ongi , alleen met cyste duurt dat soms even... zal even kijken hoelang mijn cyclus toen was met cyste....
haha jaa ik dacht eerst aan iets van 40 dagen...? hoe ik daar bij kom ik weet t niet idd 29 dagen is netjes xx
mvj: ah ok weer wat geleerd. Dan hoop ik dat alles gewoon wegtrekt uit zichzelf en dat je snel zwanger mag zijn hoor!! One, ja ik geef alleen mijn eigen ervaring. Ik zou willen dat het een garantie voor jou kon zijn, maar ja.......dan duim ik gewoon nog wat harder!
Goedemorgen meisjes, hoe gaat het hier met iedereen? Iemand al meer duidelijkheid? Hier begint temp te zakken, slijm en krampjes toe te nemen, dus ei zal wel niet al te lang meer duren als alles normaal blijft gaan. Nog eventjes door klussen en vanaf daar wordt het gewoon hobbyen hahaha