Ik heb net ff pregnyltestje gedaan op 9dpo http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums8934-picture53807.html
Chantal dat zou betekenen dat de pregnyl nu uit je lichaam is?? Dan hoop ik dat je volgende test kei hard van het beeldscherm afspat!!!!!!
Goedemorgen lieve meiden, Hoe gaat het hier vandaag? Hier lijkt het erop alsof ik een redelijk vroeg nachtelijk eitje heb gehad. Even afwachten wat temp morgen doet, maar voor nu is die gestegen en had ik vannacht ook kramp...... Daar komen de twee wachtweken weer......
One, dank je wel meis. Eventjes afwachten wat temp morgen doet natuurlijk. Die van jouw blijft lekker hoog zeg. Hoe voel je je?
Ja vandaag geen bolletjes utro meer genomen... Maar zoals je ziet vorige keer bleef die ook eerst hoog, en op de dag van ongi, pas naar laag.. Voel me eigenlijk wel normaal hihi buik is wel opgezet, maarja dat kan ook van aankomende ongi zijn.. This echt afwachten, ik kan er ook niet goed tegen haha maar ga zo maar weer eens lekker t huis soppen! Gister ook al druk aan de schoonmaak, en wil nieuwe meubels haha en behang! dus heb genoeg afleiding voor komende maanden...
Ja je moet je toch op een of andere manier bezig houden he hahaha. Vind het knap dat je nog niet opnieuw getest hebt meid, respect hoor
Ja heb mezelf beloofd geen testen te gaan halen, ook al ben ik reuze benieuwd! ik zie t over een paar dagen wel als er wel of geen ongi komt.. die testen hebben me al zoveel geld gekost, ben er gwn een beetje zat van....
Kan ik begrijpen meid. Hier vond ik van de week stom toevallig met het opruimen nog een nieuw doosje kv2v5. Waar ik met mijn kop zat toen ik die daar neerlegde mag joost weten hahahaha. Maar wil evengoed niet vroeg gaan testen. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik ook pas een week na nod positief dus dat maakt het wat makkelijker. Ik zou alleen eens willen dat ik niet steeds zo misselijk was rond mijn ei. Hormonen ok, maar dit bevorderd de "lust" niet echt......maar ja even doorbijten, is voor een goed doel hahaha
Hihi , das mooi dat je nog een doosje kv had! hier ligt dat nergens hoor allemaal op! hahaha... Oke nee idd dan niet te vroeg testen, ( en dat zeg ik ) Idd vanaaf nog even wat extra zwemmers ertegenaan, hihi en dan ff rust x
ja als mijn temp morgen hoog is dan is het echt even rusten hoor hahaha en daarna gewoon voor de lol, net zo belangrijk!
oeh dat wordt een avond met slechte kijkcijfers voor de tv whahahahahaha............scheelt dat ik rond ei altijd meer behoefte heb dus dat komt allemaal wel goed