hihi ja wij ook gwn voor de fun.... ( wacht op mijn ongi ) maar dat duurt nog 2 dagen..**zucht zo alles hier weer lekker fris, zo lekker he schoonmaken met hard muziek aan hihi
Ik ga ons kleine mannetje uit bed halen en dan ff naar 't winkelcentrum wandelen met hem... ff spekkies om te bakken ophalen denk ik... En anders kant en klare lasagna... ik zie wel... Heb niet zoveel zin om te koken (ben erg moe), dus kans is groot dat 't lasagna word, hup in de oven en wachten maar hahahaha....
Das ook lekker idd, maar dat kost me vandaag toch nog teveel tijd... vandaag ga ik voor kant en klaar whahahaha
whahahaha dames wat wordt dat een gezellig avondje!!!! Hier gaan we pannenkoeken eten. Die kleine man is er gek op en aangezien het vandaag toch weer een trieste dag is vond ik wel dat dat kon......
@ Ricmar: whahahaha... ach je kunt mij er (bij wijze van) ook voor wakker maken hoor, dus wat dat betreft . @ Esther: hier dus echt lasagna... Het zit op dit moment in de oven .
Ik was de tijd vergeten whahaha, normaal zijn wij nu ook allang aan 't eten of hebben 't net op hahahaha.
Ha meiden! Ik ook weer terug van enerverend dagje. vanochtend gewerkt en vanmiddag meegereden in de auto naar de paarden vam mn vader die ergens in een groot weiland in het bos staan. mn zusje moest even kijken of alles ok met ze was en zei: als er wat gebeurd kan jij tenminste alarmslaan. Nou, alsof ze t wist.... staat ze tussen 3 paarden in, beginnen ze te klieren en draait 1 zn kont nr mn zusje en trapt met 2 benen achteruit. Eerst vol in haar ribben waarna ze viel en meteen een trap erachteraan vol op dr been. In reflex gaf ik een schreeuw en dat was dr geluk toen rende hij weg. pfff meidje helemaal hyperventileren, huilen.... even bijgekomen aan de rand vh weiland en toen heb ik dr naar huis gereden. Ze was echt helemaal blauw en gekneusd. Gelukkig is het niet erger dan dat. Nu tijd voor een rustig avondje. Heb zo mn afleiding wel deze wachtweken
jeetje chan das schrikken! wij hebben ook altijd paarden gehad en heb ook wel eens zoiets meegemaakt auwww! erg pijnlijk idd... nou hoop dat ze zich snel beter voelt!! knuff xx
Idd, net alsof ze een voorgevoel had zeg!!! Wat zul jij geschrokken zijn... Ik hoop dat ze er niet al te veel aan overhoud...Knuffel meid!
One, voor jou word het spannend de komende 2 dagen......DUIM, maar denk t niet, jij zelf ook niet he... xx
Goedemorgen dames, Hoe is het hier met iedereen? Chantal, jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn. Heb het zelf ook eens mogen voelen en dat doet inderdaad PIJN!! Veel beterschap voor haar toegewenst. Jij gaat wel erg hard richting nod nu he, hoe voel je je? One, vertel meis, hoe ist vandaag? mamavanj: hoe gaat het bij jou vandaag? Hier gisteravond toch maar de kijkcijfers gesponsord.....kreeg opeens lekker migraine dus de zin om te klussen was snel voorbij. Gaat nu wel weer wat beter. Temp weer omhoog dus eitje zal echt wel geweest zijn. Nu maar hopen dat er iets groeit van binnen.....
Ja was idd schrikken. Helemaal omdat ze al hersenletsel heeft opgelopen een aantal jr terug na auto ongeluk en toen haar droom als paardenfokster op heeft moeten geven... het scheelde niet veel of die 2e trap was tegen haar hoofd gekomen! Probeer haar te pakken te krijgen hoe t nu is