Sorry maar een paardentraP tegen de ribben is iets om mee naar de hap te gaan ivm kans op kwetsuren van longen ribben en milt de laatste kan scheuren zonder dat je daar direct last van hebt.
hey meiden hier gaat t nog goed hoor, nee idd ik denk zelf dat t niet zo is... maar ben nog niet ongi ofzo, geen buikpijntjes...soms heb ik al wel last van spotting vandaag, maar nog niks te zien, maar dat kan nog komen natuurlijk ? chan hoe gaat t met je zusje? Esther oke dus weer op t wachtbankje beland.. xx
Chantal, jeetje zeg wat een pechvogel. Maar inderdaad zoals al gezegd werd, laat het eventjes nakijken bij haar. Je wilt toch echt niet dat er iets beschadigd is zonder dat het bekent is. Nogmaals beterschap. One: spotting zegt nog niks, ik duim door hoor!! Je temp blijft goed. Maar zit jij niet al op 17 dpo? Of komt dat door de medicijnen? En ja ik lijk wel op het wachtbankje te zitten. Beetje raar deze maand omdat ei temp 0,1/0,2 graag hoger ligt dan normaal, maar ja als dat een goed teken is boeit me dat niet hahahahaha
Esther heb nog geen spotting hoor! maar meestal begint het deze dag wel... Ja zit 17 dpo 15dpo laatste bolletjes genomen... dat staat op FF als P eronder. hihi nou hoop dat dat een goed teken is meid! xxx
Ze stuurde net een smsje, is wel nr dr werk gegaan. loopt mank is bont en blauw en andemhalen doet zeer. Ze wilde gister niet naar het zkh, ik heb voorzichtig gevoeld (ben fysio) het was zeg maar haar 2ribben aan de zijkant van haar borst dus die loopt nu rond met een blauwe (.) Stom dat ik niet eens goed kan navertellen wat er nu precies gebeurde. volgens mij trapte hij haar tegen haar ribben met zn "elleboog" en met zn hoef tegen haar bovenbeen. Naja het lijkt goed af te zijn gelopen, dank voor jullie bezorgdheid! One, oh wat een spannende dagen voor jou!!! Ik werd vorige keer 2 dagen eerder ongi dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan!!
Oke denk dat ze daar nog wel een paar dagen last van heeft dan .. knuff nou ik vind het zelf niet zo spannend meer hoor klinkt missch negatief, maar ''denk'' gwn dat ik ongi word... xx
One, whoeps, sorry heb het inderdaad fout gelezen over je spotting. Nou dan is het toch helemaal goed dat die er nog niet is??!!! Spannend spannend spannend!!!!!!!! (ja jij mag het dan niet spannend vinden, maar ik wel) Chantal, dan maar hopen dat het afloopt met een sisser voor haar. Maar los daarvan, hoe voel jij je?????
heel goed, kreeg de afgelopen weken wel meer last van de reflux maar heeft sinds maandag medicijnen en nu gaat het goed hij is veel rustiger, afgelopen nacht heeft hij alleen ons de oren van het hoofd gekletst... iets minder prettig maar ja hoort er bij.
Oke nou beter dat ie nu rustiger is, en minder last heeft hahaha.. praatjesmaker lekker papa en mama pesten hihi
ricmar, ah das vervelend altijd ja. Ben blij dat de medicijnen wel blijken aan te slaan. Ze hebben hun rust ook gewoon nodig en mamma natuurlijk ook. Ik ken het helaas....... Maar wel goed dat er weer praatjes inzitten al is het dan op een lastig moment hahaha
heb net 2 foto's op facebook gezet..wie me niet op fb heeft pb me gerust en link staat ook in profiel als het goed is
One, wat is het weer spannend!!! Ik denk dat het misschien wel eens raak kan zijn, gewoon omdat je er gerust op bent. ik had dat altijd.. drang om te testen als je eigenlijk weet dat het niet zo is, en je rustig kunnen houden als het wel zo was.... ik kom morgen weer spieken!