Nog steeds niet ongi.. Ik ga er nu maar vanuit (omdat ik ook dat bloed heb gehad tussendoor) dat ik volgende week ongesteld word... Althans dat hoop ik dan maar... Heb nog geen enkel symptoom hiervan...
Oke.. Nou dan hoop ik dat je snel ongi word kan je ook weer verder, je had vorige keer een cyste toch? Ik had gisteren ook helemaal geen tekenen van ongi, maar toch vannacht was ik het geworden, dus het kan maarzo omslaan meid!
Dat hoop ik dan maar idd, dat 't gewoon omslaat bij mij... Dan kan ik idd ook verder... Ik had idd in december ook een cyste, maar dan links. Die maand aan de pil geweest (waar ik hartkloppingen van kreeg) en 3 januari ongi geworden, toen 31 januari uit mezelf ongi geworden en steeds bloedingen tussendoor gehad, wat blijkt dat dit waarschijnlijk van de cyste af komt...
Ho Dames, even een vraagje over mijn kaartje! FF is heel koppig deze maand en weigert mij een kruis te geven. Ik heb zelf een vermoeden van wanneer mijn ei was, maar misschien zien jullie iets anders dan ik zie.. dus zouden jullie even willen mee piepen? bedankt!
hoi meiden. sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy mijn laptop lader is stuk. Heb het geprobeert beetje te volgen allemaal. Hier al 2 dagen niet getempt me totaal ontschoten maar wel netjes ovutestje gedaan maar ja niks wel 2 streepjes maar worden niet dikker. Hier besloten dat wij over het ene halve tabletje wat veilig overgens is ons mond te houden en te zeggen dat we die niet meer gebruiken. Onze eerlijkheid word al 2 jaar niet beloont en allerlei stomme dingen dat we er nu beetje klaar mee zijn. Dikke knuff voor jullie denk veel aan jullie
Goeiemorgen meisjes. Hoe gaat het hier? Iedereen fris en fruitig? Senna, hoogstwaarschijnlijk vraag ik nu iets dat al lang bekend is, maar over welke tabletjes heb je het? Maar ondanks dat vind ik indredaad dat je moet doen wat voor jou het beste is!! Ik hoop dat je je eitje snel vind en datie bevrucht mag worden. Verder hier blijft temp gelijk en net iets lager dan diet die normaal gesproken is. Die huppelt normaal gesproken behoorlijk op en neer en iets hoger. heel apart, maar ja een vrouwenlichaam is niet standaard natuurlijk. Lekker trekkend gevoel in onderbuik en maagzuur. En nee ik denk dus niet dat ik klachten heb, maar ga er vanuit dat het door het weer komt. Ben ik net wat te nuchter voor om me zo vroeg in cyclus al gek te gaan maken hahaha. Verder poepiedruk weekend dus dat leidt de boel goed af. Tot snel lieverds!!
Goedemorgen esther. ik heb anti depressiva omdat ik paniek aanvallen heb en ook omdat ik teveel heb meegemaakt. nou heb ik 1 half tabletje voor de nacht dat je rustig slaap want ik was jaren lang ieder uur wakker. In amsterdam waar er onderzoek naar gedaan is word daar standaard 30 mg gegeven en ik slik 7,5 mg en daar vallen ze nu over. terwijl het allemaal veilig bevonden is.
Ha meid, Nu je het zo verteld kan ik me je verhaal inderdaad herinneren. Maar dan ben ik het helemaal met je eens dat je dit zo doet, zolang jij je er goed bij voelt. Wat raar dat ze daar zo moeilijk over doen dan.....pppfffff doktoren......allemaal een eigen mening en allemaal anders en wij zitten er maar tussenin. Succes meid, ik duim voor je!!
nou mijn idee pfff. ben nu bijna 2 jaar aan het strijden en 2 jaar lang alleen maar teleurstellingen ben er nu beetje klaar mee dus heb besloten om mijn mond daar over te houden. blijkbaar is het nodig anders doen ze niks
Esther mooie temp hoor! lekker stabiel zo! Senna idd doen waar jij je goed bij voelt meid, ze hoeven niet alles te weten @all Zo naar de gyn, kijken of alles er netjes uit ziet, en of ik weer kan beginnen met de clomid..xx
Zo we zijn weer goedgekeurd, clomid alweer genomen.. En dinsdag kan ik de pregnyl halen, had alvast recept gevraagd, en is nog leverbaar bij ons, wel bestellen van te voren. xx
Geen idee. Heb eerst 22 maart een gesprek want eigenlijk wil woerden niet met mij verder omdat ik door hun fout een aanval heb gehad bij de gyn voor de neus. En nijmegen kan ik pas 20 april komen voor een gesprek. echt schiet hier gewoon niks op bleh
Sen, ai das nog lang wachten voor jou One, ideaal dat je nu al nr zkh mocht. ik pas morgen. maar spuit vanavond al. Dat moest ik van mn ene FA vorige x ook doen en nu zei de stomme FA vrijdag dat dit niet hoefde. Maar doe t lekker wel. En wil deze ronde ook mn progesteron laten prikken, hebben ze nog nooit gedaan na de ovulatie. Fijn dat je de pregnyl kunt krijgen meid. ik hoop t zelf ook, ga er morgen vast meteen achteraan!
Sen oeii ja dat duurt nog even hopen dat de dagen snel voorbij gaan! Chan oke,, ja ik moest persee vandaag komen cd 3 hihi, had van mij ook wel maandag gekunt hoor mja,,, idd zal vast vragen als ik jou was om een recept voor pregnyl, heb ik ook gedaan, en dat vond de gyn wel slim... dus vandaag pregnyl besteld, dinsdag binnen...