Idd one! Mn zusje stuurt net een foto, het is al minder dik maar behoorlijk blauw: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9026-picture54152.html
@ Senna: goed dat je doet wat voor jou goed voelt! Dat is heel erg belangrijk! Verder weinig bijgelezen meiden... Gisteren hele dag niet online geweest. Gisterochtend eerst naar de markt, daarna naar Action voor cadeautje voor m'n neefje. Toen naar huis om te eten en daarna naar m'n zusje voor de verjaardag van m'n neefje. Die was de 27e 5 geworden. Rond 16.15 uur nog ff snel naar de Kruidvat en toen naar huis gefietst. J.oshua eten gegeven en toen mezelf even klaar en mooi gemaakt . Rond half 7 J.oshua naar de buurvrouw gebracht, samen met de babyfoon en de huissleutel. Eenmaal alles verteld wat gedaan moest worden (was niet veel meer, want meneer had de pyjama al aan), zijn hubbie en ik naar het restaurant gegaan. Waren we een half uur te vroeg whahahaha... Ik had 19.00 uur in m'n agenda staan, maar toen we in 't restaurant hoorden dat we een half uur te vroeg waren had ik me ineens bedacht dat ik dus waarschijnlijk 19.00 uur erin had gezet ivm het wegbrengen van J.oshua. Maargoed, konden gewoon gaan zitten, dus. We hebben echt heerlijk gegegeten. Ik had carpaccio als voorgerecht, zalm uit de oven als hoofdgerecht en als nagerecht ijs met slagroom en witte chocoladesaus . We hebben ook heerlijk genoten van elkaar. Tussen het hoofdgerecht en het nagerecht hebben we heerlijk lang gekletst. (hebben gezegd, dat we het nagerecht nog even niet wilden hebben hahaha) Bij het nagerecht hadden we sterretjes op ons ijs gekregen. Zo romantisch . Bij het afrekenen bleek dat we ook nog eens een rondje van de zaak hadden gekregen (achterneef/buurman werkt er als kok). Dus waren minder kwijt dan gedacht hihihihi. En uiteraard is 't thuis heel passend afgesloten Vandaag druk bezig geweest met de was en vanmiddag ff naar de stad (koopzondag) geweest, daarna naar de diertjes/speeltuin en thuis nog ff op 't veldje bij de speeltuin achter gevoetbald met de kleine man. Na 't eten ff gedouched met J.oshua en sindsdien zit ik boven hahaha. Manlief wilde graag op de playstation spelen
*ego modus aan* Pffff wordt net wakker gebeld door mn huilende zus. compleet overstuur,komt net terug van weekendje weg, hele huis overhoop gehaald door inbrekers. al het wardevolle mee en ergste van alles: laptop en externe harde schijf met alle foto's , ook alles van mn nichtje die net 1 is geworden... ze wilde een digi album aken van dr 1e levensjr en dus nix afgedrukt... Vind t echt zo erg!! Morgen maar eens alles bij elkaar zoeken wat ik heb.. *ego modus uit*
Mn zus is echtbontroostbaar. heb gelukkig toen mn nichtje net geboren was stiekem de fotos van haar spiegel reflex op mn laptop gezet om een filmpje te maken op dat liedje van Jan smit "niemand zo trots als wij". Dus die ga ik morhen opzoeken. en onze videograaf van ons huwelijk kon afdrukken maken van onze film dus misschien ook wel van de filmbeelden die ze hebben. Ga m morgen meteen bellen.. Er is voor duizenden gestolen maar t ergste zijn die foto's. Ik zeg het al een hele tijd maar ga komende week meteen een extra externe harde schijf kopen waar alle foto's op komen die ik bij mn schoonouders neerleg!
Goeiemorgen meiden, Senna, pppfff wat laten ze jouw wachten zeg. Ook niet leuk!! One, goed bezig meid! Mocht ik zwanger zijn ga ik gelijk weer mee doen met MvM hoor. Vreselijk als er zo'n te kort is op zo'n belangrijk medicijn.....doe mijn best hahaha..... Chantal, dit is een andere zus van je? Verschrikkelijk zeg wat een ellende......lijkt me al vreselijk als er iemand zomaar in je huis is, maar inderdaad die foto's.....Ik heb bij de geboorte van zoontje juis een wegwerp camera gekocht omdat ik bang was dat pc zou crashen ofzo. Nu is dit natuurlijk vele malen erger, maar je begrijpt me hopelijk. Jij wel succes vandaag in ziekenhuis, hopelijk liggen de medicijnen nog op voorraad. mamavanj, heb jij eventjes een lekkere dag gehad zeg, heerlijk!!!! Hier, ach ja op het wachtbankje he. Temp iets omhoog, maar zegt nog helemaal niks want dat heb ik elke maand. Ik kan zelfs met een hoge temp ongi worden (pas 2 keer maar toch)
chan jeetje zeg! geen woorden voor! Grr.. esther jaa werd net gebeld pregnyl is niet morgen leverbaar, maar als ze t goed had 12 maart, dus komt net goed uit volgens mij... dan zit ik cd 11, idd er moeten meer meiden zich melden voor mvm want mijn gyn zij dat ook, er is echt een tekort! ik doe ook cker mee, als ik zwanger ben... heb er tenslotte zelf ook gebruik van moeten maken. xx
( rare is wel, 12 maart is mijn oma overleden, en dan is het medicijn weer leverbaar.. ? ) Ligt misschien aan mij zelf hoor, maar ik vind het erg bijzonder .. Ze helpt van boven een beetje mee hihi
Hei One, Knap vervelend dat er zo'n groot te kort is. En dat ondanks dat je hoort dat steeds meer meiden zich opgeven......wat doen ze dan met dat spul vraag je je af? Mensenkinderen ik ben misselijk vandaag.......bleh....en kleine man loopt met een koortsaanval, kan ik er nog wel bijhebben
Esther je temp gaat mooi meid! Jaa flink balen, maar denk wel dat ik het optijd heb hoor Ze gaan er tenminste achteraan hihi Ahh veel beterschap ! KUS!
Ja helaas zegt die temp nu echt nog niks want dat doet die elke maand zo. Alleen waren de afgelopen dagen wat lager dan ik gewend ben, we wachten af...... Als je het maar op tijd hebt meid, dat is het belangrijkste. En dank je wel, gaat nu al wat beter met hem. Zo snel koorts kan komen bij die kleintjes, zo snel kan het ook gelukkig weer verdwijnen. Doe hem wel wat vroeger naar bed vanmiddag voor de zekerheid.
Ja snap het, bij mij gaat die ook elke maand zo mooi, maar je ziet het , heb nog geen beeb! Maarja alles kan he! ohh hoop t zo voor je! Jaa idd als ik het optijd heb, ben ik tevreden.. Oke gelukkig gaat t alweer wat beter... knuff xxx
Ha dames, @es, ja tis andere zus... heb er meerdere Balen dat je zo misselijk bent! @One: heel bijzonder ja! Hopen dat het deze keer raak mag zijn. @hier: ik weer naar het zkh geweest. Veiligheidscheck weer gedaan, alles ok en weer groen licht. Komende 5 dagen 87,5 eh spuiten en daarna weer 83,3eh. Toch een beetje een boost, maar niet teveel want we willen niet meer dan 3 follies kweken natuurlijk! Dinsdag weer terugkomen voor de FM. Heb het nog even gehad over progesteron. Volgens haar was het 2x geprikt, ook een keer na de ovulatie op cd 21 (ovulatie altijd op cd 17 toen) en toen was mijn waarde 42, dus super! En een LF van 11 dagen hoefde ik mij ook niet druk om te maken. Nog even besproken of dit nu echt de laatste IUI was. In ons geval wel, tenzij wij hele goede redenen kunnen aangeven waarom wij nog een 5e willen. Zij hebben onderzocht wat de percentages waren bij de verschillende pogingen. Van alle zwangere IUI's was maar 3% in de 5e poging. Als je dan gaat kijken naar alle IUI's (had ze nog niet berekend) dan is dit natuurlijk nog veeeeeeeeeeel kleiner. Dus ze vonden het niet eerlijk om dan langer door te gaan. Daar is natuurlijk wel wat voor te zeggen. In ieder geval krijgen we eerst een gesprek, mocht deze poging niet lukken. Naja, nu hopen dat het wel lukt natuurlijk!!
Hoi dames. ben er ook weer eventjes. One hoop dat je je pregnyl op tijd heb maar dat zal wel Las iets over een inbraak echt balen dat je zo thuis moet komen :s haat dat zo he als mensen niet van ander mans spullen kan afblijven. Ben het verder al weer kwijt wat ik wou schrijven :S Vandaag niet geheel fit. Rot geslapen gigantisch hoofdpijn. Maar ja gaat wel weer over. Hoop gauw dat me snoer binnen is dan kan ik jullie vaker lastig vallen hihihi
Chan oke, hier nog niet gevraagd hoeveel iuis ze doen, maar toen ik gister voor fm in t ziekenhuis was, zij die vrouw 6... dus heb er nog 2 , deze ronde en volgende.. spannend meid hoor je laatste iui! ik zal keihard voor je duimen! xxx Senna thanks meid! komt wel goed denk ik hoor Ohh beterschap!! KNUFFEL !! xxx
@ Chantal oooooooow, wat erg!!! Dat is wel 't ergste wat ze hadden kunnen meenemen idd... Blehg...Kan me heel goed voorstellen dat ze ontroostbaar is...Ik ga dubbel zo hard duimen voor jou dat deze poging wel gaat lukken hoor! @ Esther: jaa echt wel! . Ik blijf duimen voor je hoor meid! Vervelend dat je zo misselijk bent zeg... @ One: oooow dat is wel heel bijzonder idd zeg!!! En voor jou ook! Het moet gewoon lukken hoor! @ Senna: ik hoop dat je je snel beter voelt meid. Hier weer een temp van 36,4
Klopt idd... alleen nog steeds geen menstruatie... Ik ga er nu dus vanuit dat die tussentijdse flinke bloeding (die 5 dagen achter elkaar) dat dat eigenlijk al een nieuwe cyclus was. Dat betekend dat ik dan misschien volgende week weer ongi zou moeten worden? Ik heb geen idee... we wachten het af...