hoi meisjes, mamavanj: dank je wel voor het duimen en mocht die misselijkheid van mij (vandaag weer aanwezig) iets goeds betekenen hoor je mij niet klagen hoor Jouw temp is inderdaad goed stabiel, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meid want dit is ook maar verwarrend. Verder alle meiden hun medicijntjes gekregen? Ik duim echt superhard voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!
ha meis, Pregnyl met zekerheid te krijgen dan? Goed zo, misschien dat je oma je toch eventjes helpt deze keer. Wel een mooie gedachte!!!!!
Jaa , Hun zeggen van wel, dus dan zal dat wel zo zijn idd bijzondere gedachte bij deze ronde... Hoop dat het geluk brengt Trouwens jou kaartje loopt ook netjes! Spannend!
Ik hou wel van zo'n gedachtes. Dus ik hoop echt met je mee (ook zonder die gedachte hoor!!) Ja ik heb echt waar in al die jaren tempen nog niet zo'n kaartje gehad. Ook niet toen ik zwanger was van mijn zoontje. Dus lekker duidelijk allemaal weer hahaha, we zullen zien. Normaal zit ik nu echt hoger met mijn temp. En dan denk je na al die jaren je lichaam te kennen.....NOT whahahaha
Thanks meid, wij ook voor jou! haha idd, lichaam reageert altijd weer anders, maar als je nog nooit zo'n kaartje hebt gehad,,, vind ik het erruggg spannend hoor .. x
Hier is 't ook mooi weer! @ One: ik weet zker dat je oma je gaat helpen Wij gaan zometeen even naar de winkel, moet nog ff rundvlees hebben voor vanavond. Alleen zoonlief moet steeds poepen, maar 't lukt niet, dus ben bang dat hij straks onderweg in z'n onderbroek poept ofzo...
Hoi meiden. Voor nu even snel en kort, want deze dame is grieperig, snotverkouden en kriebelhoest met hoofdpijn. Ik lees verder wel mee, maar door alles en de moeheid heel weinig puf in reageren en zo, zit 's avonds vaak op bank met tablet en weinig tot niet meer achter de pc. Maar vanmiddag hebben we weer een echo gehad en met 11,1 wkn zagen we nu een heel mooi druk bewegend kindje. Verder bloeddruk was voor mijn doen goed, 125/90 en als dat over 2 weken nog zo is op 2 april volgende afspraak bij de gyn. Anders aan de bel trekken en eerder terug komen. Verder nog even bloed laten prikken en daarna lekker weer naar huis. Hier even een foto van ons mupke: Bekijk bijlage 228548
Thnx meiden, genieten doe ik zeker. Enne One, voel me wel wat schuldig hoor. Wil zo graag en ik kan het gewoon niet opbrengen, ik hoop na de 12 weken dat het allemaal snel de goede kant op gaat en ik weer wat actiever mee kan kletsen. Maar nu eerst maar eens die verkoudheid/griep wegwerken. X.
Lyanna, wat heb jij een mooie echo gekregen zeg!!! GAAF!!!!! Je kunt nu al zien dat het een knap kindje is... Beterschap meis en geniet van je zwangerschap!!
Hai meissies, Hoe gaat het vandaag met iedereen? Hier temp omhoog, maar dat zegt bij mij nooit zoveel. Die blijft meestal wel hoog tot op het laatst en ik zit pas 8 dpo. Wel leuk is dat ik vorige week een gratis week kreeg bij FF...........en nu weer een week erbij dus heb ik gratis tot aan eind van cyclus. Altijd leuk.
Goedemorgen meiden. Lyanna wat een mooie echo ik heb raar vraagje heb al hele tijd van dat rekbare slijmpie maar negatieve ovulatie testen en nou sinds gister echt steken onderin niet in me buik maar nog verder eronder. Herken iemand dit?
Hei Senna, tja dat klinkt alsof je ei eraan zit te komen. Ik heb ook al voor ei sprong krampjes dus niet alleen bij de eisprong zelf. En je temp is aan het zakken dus.........ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar wil altijd met je meedenken. xx
thanks. Dan zal ik zometeen maar ovutestje doen. Hihi zal de rest van de ochtend ook niet drinken ahahahha. Mijn temp vanmorgen was 36.5 ei zou leuk zijn.
ja daarom, ik duim me simpel voor een pracht van een eitje voor je!!!!!!!!!!!!!!! WIL EITJE VAN SENNA ZICH BRAAF KOMEN MELDEN!!!!!!!!!