nou daar kunnen we iets aan doen, bestaat goede begeleiding voor hoor.....eitje van senna, wat ben jij een mooi eitje zeg, kom maar dan het komt allemaal goed, mooi eitje.......kom maar dan, lekker bij senna warm in baarmoeder nestelen, kun je dan en een lekker warm bedje gaan liggen terwijl je gaat delen.....kom maar eitje, ach wat ben jij een mooi en sterk eitje............nou zoiets
Senna ben benieuwd meid! zou wel mooi zijn idd ! ik duim voor je! Esther mooie temp hoor! vind het er goed uit zien!! xxxx
Hei One!!!! Dank je wel, maar die ziet er rond deze tijd altijd wel goed uit haha. Tis pas 8 dpo dus kan nog alle kanten op. Hoe gaat het met jou vandaag? xx
Esther Ja dat is ook zo....! Jaa gaat goed hoor , vandaag cd 6 dus morgen nog even clomid en dan op naar de fm cd 10, verwacht niet dat de eitjes dan al groot genoeg zijn voor de pregnyl hoor.. maar ze willen liever te vroeg meten dan te laat natuurlijk ... xx
haha dank jullie wel meiden jullie beuren me echt op verwacht geen ei eerlijk gezegd want ovutest was negatief als het maar zijn kan. heb hele ochtend al niet gedronken ahahahha
EITJE VAN SENNA, WAT HAD IK NU GEZEGD!!!!! HOP HOP!!!! Die arme meid vergaat van de dorst zeg........ One, ja inderdaad, beter te vroeg beginnen met meten dan te laat. Ik duim voor super ei!!
@ Senna: ik ga heeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen hoor! . Alstie donkerder is, is de kans groot dat er toch wat onderweg is lieverd. @ One: en voor jou uiteraard ook . Hier vanmorgen een temp van 36,2... maarja... heb weer eens heel erg slecht geslapen, dus heb 'm op discarded gezet... Joshua ligt nu lekker op bed, dus ik ga zo een nieuwe poging wagen om m'n viooltje af te haken...
zal zo eens een digitale doen kijken of die ook donkerder is me frut doet nog steeds zeer aan de onderkant echt zo raar. manlief al lief smsje gestuurd
hahaha dus goed geklust !! hoe gaat t meiden? hier laatste dag clomid vandaag, merk wel dat er een hoop gebeurd daaronder.. meer dan vorige keren, merk eigenlijk ''bijna'' nooit wat van de hormoontjes..maar nu dus dit wel... gevoelige buik..Pfff Ja en dat soms men humeur een beetje snel van slag is. Nou hopen dat het snel weer weggaat , this wel irritant! Ben er vanmiddag pas weer dames! xxxxx
ben er nog even hihi Ga net naar de wc, en zie ik ineens watery afscheiding?! Nu al ?! nja raar lichaam! xx
Hei meiden, hoe gaat het hier? mamavanj, wat heeft je temp vandaag gedaan? One, lekker raar laten doen dat lijf, zolang de afloop goed is!!!! Senna, wat heb jij een braaf luisterend eitje!! Ziet er goed uit meid!!!! Hier, temp nog hoog en koppijn, maar ja dat kan gebeuren hé....Verder gewoon nog een weekje wachten.....
hoi meiden. heb niet geklust was dood op pffff. en manlief was weer z'n lekkere film ana het kijken. Ben nou bezig met de wii fit met senna aan het hoella hoepen ahahah echt leuk.
Hoi Dames Vinden jullie heb ook donkerder dan gister? Hij is niet positief nog. Bekijk bijlage 228892
hij is nog niet positief meid en of die donkerder is vind ik een beetje moeilijk te zeggen omdat het een andere test is en die reageren verschillend.......maar begint er wel op te lijken zo hoor
Senna misschien rare vraag en misschien is het wel een benoemd maar kan het zijn dat PCO hebt?? ik zie namelijk in je kaartjes geen duidelijke eisprong voor bij komen, en bij pco kleuren je testen wel maar worden nooit echt positief en als ze dat wel zijn kan dat zelfs een paar dagen zijn zonder dat je ei springt. Sorry als ik een rare vraag stel hoor.. maar ik denk even mee