Temperatuur voor opstaan stijgt zo snel in 2,5 u?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door bloemetje81, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Ik viel vannacht in slaap rond 01.00 uur. Om 05.30 werd onze dochter wakker. Mijn man haalde haar uit bed en ik temperatuurde 36.4. Mijn dochter van 1,5 heeft toen al liggend bij mij in bed even bij mij aan de borst gedronken (heb niet veel melk meer). Mijn man heeft haar na 20 minuten teruggelegd en we hebben tot 8.00
    geslapen. Toen was mijn temperatuur 37.1!
    Ik ben dus niet uit bed geweest, zelfs maar half wakker geweest. Gisteren had ik ook iets soortgelijks (36.6 en later 36.9).

Moet ik de werking van mijn thermometer in twijfel trekken of is dit normaal? Iemand van jullie ook wel eens gehad? Weet dus ook niet goed wat ik in FF moet invullen (meet normaal rond 6.30).

De open bolletjes voor eisprong zijn trouwens schattingen. Had namelijk besloten te stoppen met tempen. Maar vlak voor eisprong toch weer begonnen met meten. Heb ze zo geschat dat coverline hetzelfde is als voorgaande vier maanden.

3e28a1 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dit is heel normaal meid.
    Daarom moet je ook tempen gelijk als je je ogen opendoet. Je temp begint dan eigenlijk gelijk al te stijgen. Beetje raar, maar ja zo werkt het nu eenmaal.

3. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

13 aug 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Dus dat is ook normaal als je tussendoor niet opgestaan bent en gewoon verder geslapen hebt?
    Bedankt voor je reactie!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jazeker, een onrustige nacht veranderd je temp nogal in vergelijking met gewone nachtrust

Deel Deze Pagina