weet je wat ik zo raar vind op de dag dat ik mijn ei zou hebben in de ff (met foute temp) had ik ook witte slijm. en die rommelige buik die ik een hele dag gehad heb dat kwam uit op die innestelingsdip. maarjah mocht dit nu wel mijn ei zijn geweest dan heb ik hem helaas niet goed benut dooor die pijn steken. het was echt onmogelijk voor mij om te sexen zon pijn deed het. het voelde ongeveer als dat je net ongestelt bent geworden en dan sex hebt weet nie of jullie het een beetje thuis kunnen brengen. maaaaar dit wordt idd een lange cyclus bha bha bha:x gr mwm
nou meiden wat een goed begin voor mij! wilde ik vanmorgen weer gaan tempen is mijn thermometer kapot . Zometeen maar even een nieuwe kopen. Weet alleen niet meer waar ik die met 2 cijfers achter de . heb gekocht. Charissa en hoe voel je je nu meid? Sorry heb niet terug gelezen want zijn meer dan 15 pagina;s haha
Hihi we snaptte je toch al Wij zeggen en herkennen het allemaal als eipijn Natuurlijk zou het kunnen dat wij het allemaal mis hebben, maar jij vroeg ons om hulp en die hebben we je gegeven Misschien kun je je kaartje in je handtekening plaatsen dat kijkt voor mij(ons?) makkelijker dan dat elke ochtend je een temp zegt... Liefs
Dimmel meid, dat is balen indd! Ja ik heb die via internet! matcare site... had om dag erna in huis, maarjah nu met tnt liefs...
@all mijn temp is ook weer ingevuld als die vanaf nu maar niet helemaal dezelfde lijn als die van de vorige gaat volgen
Goedemorgen Dames @MWM, waarom doe je je kaartje niet in je onderschrift kunnen we meekijken ook al klopt het daarvoor niet is wel handig om met je temp van nu mee te kijken. Hoe voel je je verder heb je wel daarvoor geklust? @Dimmel, gelukkig kom je er nu al achter, ik heb gehoord dat je die bij de etos kan kopen. Ik heb getempt met die vd Kruidvat voor 3/4 euro en werkt heel goed doet er ook max 10 sec over om klaar te zijn en ik temp 3x en neem dan t gemiddelde omdat die maar wel 1 cijfer achter de komma heeft. Ik voel me eigenlijk heel goed. Ja ik merk dat ik zwanger ben, maar dat is allemaal met vlagen en nog goed te doen. In mijn vorige zwangerschap was t best pittig dus ik hoop dat dit nu zo rustig blijft, net nog 2 testen gedaan 1x kv2v5 is al duidelijker en 1x cb vroege ook gewoon goed positief en 1x met cb ovu test gedaan en ja hoor ik kreeg een en 2 dikke strepen hahaha He wel lekker, gaat alweer richting je eitje zoeken , ik duim zo voor je lieverd!!! @BB, nou het ziet er super goed uit!!! Spannend meis heb je al eens zo'n kaartje gehad? Duim voor je meis! O en ik ben door gegaan met tempen echt grappig moet je nu mijn kaartje zien
@charissa wow blijft mooi stabiel en hoog he haha! ben zo blij voor je meid! Ja ik ga vanmiddag eens bij de kruidvat kijken want die heb ik hier om de hoek liggen.
Hihi, ja kan die dat zo niet doen vanaf de innesteling he? dan weten we meteen meer hihi! Wel leuk om te zien jah! Uhmz nee ik heb NOOIT zo'n dalinkje gehad voor mijn eisprong EN nooit zo'n hoge stijging ineens... meestal ging die 0.05 omhoog per dag ofzo... Hihi schrok me dan ook rot, en heb 3x op me telefoon gekeken (daar zet ik de temp altijd ff in als ik nog verder slaap) of het wel klopte hihi.... Maar helaas het zegt nog helemaal niks... pff nou ik sta weer op met die lawaaierige darmen zeg, echt de hele dag! Vooral de avond is het erg... en lijkt me buik ook wel veel dikker
Thanks meis! Ja zou me niet om die 2e cijfer achter de komma druk maken, maar die hebben ze dus bij de etos
Je eerste zin weet ik even niet meer waar dat overgaat Dan is het wel echt spannend, zoalss jezelf ook al zei hoeft het niets te betekenen een verandering, maar bij mij (ik kan alleen wel maar met 1 andere ronde vergelijken) was alles anders mijn gevoel, "klachten" en kaartje dus wie weet het kan alle kanten op! Hoe werkt je VIP wat zegt FF allemaal?
Dat eerste gaat over je stabiele kaartje nu je weet dat je zwanger bent, ik zeg kon dat maar al vanaf innesteling (dus voor je nod) al zo zijn zou stuk makkerlijker zijn dat we het daar dan aan konden zien Ja ik ben benieuwd.... me darmen kan toeval zijn natuurlijk! (ronde eerder ook gehad geloof ik maar niet zooo erg!) maar wie weet... Ik laat me niet gek maken, baal alleen dat ik nun al zoveel voel, dan duren de dagen zo lang en kan je bijna niet om het wachtbankje heen! Vorige ronde ging ik pas dingen voelen bij dag of 2 voor nod hihi dat is stuk fijner8) heb nu bijvoorbeeld ook echt ongi gevoel met vlagen... whhahaa
O ja hahaha sorry hoor echt een dodo ben ik ja dat is waar, maar ja misschien was t dan wel op ongi uitgelopen ach zwanger is zwanger en iedereen moet gewoon wachten, ben allang blij dat ik zo vroeg posi getest heb! Ja gelukkig blijf je met de gedachte dat het ook niet zo kan zijn, maar het is gewoon moeilijk, je wilt zoooo graag en ja dan is het wachtbankje gewoon vervelend. He ff een vraagje voel je je rustig of onrustig?
rustig maar onrustig in de zin dat ik nog steeds iets wil... maar niet weet wat dat dan is whahahaha....8)
YEAHHHHHHHHHHH ben helemaal blij even vertellen sorry voor het ego-bericht! Ik ging net bellen naar een andere VK, omdat wij een heel stuk zijn verhuisd dacht ik dat ik niet bij mijn oude kon nou ik dus naar nieuwe bellen.....echt helemaal niet persoonlijk feliciteren tss en ik vroeg meteen hoeveel echo's ze deden 2 maar met 10 en 20 wkn, mijn vorige vk deed er met 6,9,12,20 en event. 34 dat vond ik prettig en heel leuk, de nieuwe mw die ik aan de tel had zei echt zo van "nou ik weet niet hoe ze daarbij komen hoor zoveel echo's" en echt raar deed ze! Ik dacht na ik ga me hier niet aanmelden dus ik zei na ik kijk nog wel even, niet dus . Ik mijn oude VK gebeld en ik zeg zo hoi met die en die en zij zo HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY super enthousiast!!!! En lief en geweldig!!!! Dus ik zei van hoe dat gesprek ging en hoe dat zat bij hun praktijk en toen zei zij dat zij dus meer bieden en ze zijn zo persoonlijk en lief joh echt leuk! En ze zei dus omdat het de 2e is dat ik dan minder hoefde te komen en dat we gewoon elkaar halverwege kunnen treffen bij een ziekenhuis waar zij ook regelmatig komt, maar ze gaat me vanmiddag terug bellen: En dussssss conclusieeeee ik krijg al met 6 wkn echoooooo yeahhh helemaal blij Sorry voor het lange verhaal!
Wat fijn meid!! **even snel me tosti pakken hahah** Ik heb zelf ook zoiets... wij willen zelf heel graag naar de verlos. uit het dorp waar ik vandaga kom (10min rijden) we werken daar allebei enzo dus is stuk makkelijker! En hebben daar veel fijner gevoel bij (ben daar met schoonzusje meerdere malen geweest!) wij moeten naar het dorp verderop (7min rijden) en daar is mijn buuf heel naar behandeld en het zit in een soort fabriekhal... BAH! Als het zover is wil ik ECHT proberen te bellen of ik daar niet heen mag gaan.... met 6 weken al! jeetje dat is wel echt heel uitzonderlijk hoor! Iedereen hier die ik lees krijgt pas 8-10 weken 1ste echo maarjah dat is bij mij voorlopig vast nog niet zover...
we zullen het moeten afwachten.... heb al veel te vceel dingen die ik voel nu zeg! bah! niet fijn want alle keren betekende dat nog niks!
Ja lieverd, pfff ik gun het je zo meid en deze wachtdagen gaan gewoon zo ontzettend langzaam, maar ik weet zeker dat het je gaat lukken en dan zal het het allemaal waard zijn geweest meisy! Ja is ook uitzonderlijk, maar ik was dat gewend, want tja mijn eerste zwangerschap ook bij hun gezeten dus toen ik hoorde dat je er normaal zo weinig krijgt naaaa sorry, maar echt stom, het maakt het veel specialer dat je soms een echo met alleen manlief kan hebben en soms mensen mee kan nemen! Pfff voel me zo gelukkig sorry hoor, maar moest het echt even kwijt! Ik denk dat het na mijn vakantie wordt de echo dus denk 1e werkweek van jan neem aan dat ze me niet al de 22e laat komen of eerder denk ook niet dat er dan veel te zien is
ik weet niet hoe en wat ze dat daar doen, maar ook wel wat vaker! want ik ben 3x mee geweest en heb er toen 2x ook echo gezien van de lkleine in haar buik! Ze melde dat ze 15min tellen per client maar vaak korter nodig hebben en dan ff echo tussendoor doen ik denk zelf ook eerlijk gezegd dat al deze klachtjes nog niks met zwanger te maken kunnen hebben, das nog wel heel vroeg.... zat net op een site en zag ik wel dat ALS ik nu zwanger ben deze ronde vandaag de innestel dag is.... en laat ik nou laatst gelezen hebben dat er hoop meiden dan erge ongi gevoel ervaren.... dat wilde ik nu dus eink beide net niet weten...ga ik hopen en erop letten vandaag