Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    heel herkenbaar! ik had hem duidelijk cd 8 gevoeld, alleen ik had echt geen erge ongi gevoel helemaal niet gehad ook trouwens alleen een stekerig gevoel thv mijn schaambod dat was echt opvallend en dat duurde een klein avondje, eerdere cyclus voelde ik erge steken en ongikrampen enzo en bij mij was dat de voorbereiding van afstoting niet bevruchte eitje, alleen weet ik dat juist veel vrouwen het anders ervaren en hebben juist ongi gevoel...bij mij pijnloze borrels :D maar leek wel oorlog daarbinnen en nu nog soms :p

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ja ik denk niet dat t raak is hooor.... mijn lichaam vind het gewoon leuik om me weer ff te laten voelen voor niks;)

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    ja lastig meid maar zelfs meiden die denken dat t niet raak is waren gewoon zwanger ;) nog hoeveel dagen voordat je gaat testen?

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ik heb niet eens testen in huis....;):p
    hihi.... nee ik wacht 12dpo af, alle rondes zakt dan mijn temp.. is die dag 12 nog hoog dan wil ik 13dpo een testje gaan wagen;)

zit immers pas op 5dpo vandaag

5. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @charissa wat zie ik nu, van harte gefeliciteerd meid!!!!

hoe voel je je?

6. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hee de bende!
    wist ik al dat je zwanger was!!!!;):)
    volgens mij niet, wat goed! Gefeliciteerd nog!

Jij had ook best een ander kaartje als die ervoor... mag hopen dat het bij mij wat posi betekend!

Hoe voel jij je?

Liefs

7. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    met vlagen wat misselijk en zeer opstandige darmen.

voor de rest beginnen zo nu en dan mijn (.)(.) te protesteren:D

Zaterdag krijg ik mijn 1e echo.
    Zou het eerst dit weekend al hebben, maar manlief en ik hebben besloten om netjes 1 weekje te wachten:)

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @bb je kaartje ziet er toch wel mooi uit! wow ben benieuwd jij ook lekker zwanger het nieuwe jaar in! en ik zal dan volgen en zwanger worden in het nieuwe jaar ;)

Zou wel leuk zijn als ik zwanger zou zijn ben 4 jan jarig dus een leuk verjaardagskado dan :D

9. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    haha ja sorrie dames ben een beetje eigenwijs en wil het tegraag anders zien maar jullie hebben gelijk:p
    heb me er wel bij neergelegd nu dus voel me stukje beter
    helaas hebben we 4 dagen geleden voor het laats geklust dus waarnscheinlijk heb ik dan mijn ei nu mis gelopen.
    omdat ik die steken had was het niet mogelijk om deze dagen te klussen ... :x
    ik heb mijn kaartje erweer in gezet hoor neem gerust een kijkje hihi:p;)

@charissa fijn dat je vanaf 6 weken bij de vk terecht kan:)

@dimmel hopelijk krijg jij je verjaardags cadeau:p;)
    @BB ben benieuwd hoe je temp blijft? hoop dat die op 12dpo nog hoog is zodat je de 13de kan testen ben benieuwd;)

liefs mwm

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @bb pff zenuwslopend die tijd op de wachtbank. M'n duimen draaien voor je.

@charissa ohh wat fijn dat je bij je eigen verloskundige terecht kunt. Dat voelt een stuk beter en vertrouwder denk ik.

over rare temp kaartjes gesproken moeten jullie die van mij eens bekijken. M'n temp wil de lucht niet in?!

11. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    hoi hoi,

Vind jou temp wel redelijk het zelfde blijven als de andere maar hij blijft idd laag hopelijk spring die morgen de lucht in;)

gr mwm

12. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Debende, JAAAA:D leuk he dank je lieverd saampies zwanger het jaar uit :D, wanneer ben jij uitgerekend? Leuk al zo vroeg zeg een echo! Was jij nou degene met zo'n handige (echo)vriendin:p? Ik voel me eigenlijk wel prima, Ja voel me wel zwanger, maar heb nog niet heel veel klachten en wat ik heb vind ik wel prettig weet ik iig dat het waarschijnlijk nog goed zit :D, ik ben moe pijnlijke borsten soms misselijk, jeukende huid en duizelig dat is het zo ongeveer en jij?

@Dimmel, op je kerstlijstje zetten zou ik zeggen dat heb ik nl met Sinterklaas gedaan hahaha hij heeft wel geluisterd...eerst vroeg ik snieky om een vervroegde posi ovu ...die kreeg ik en later heel voorzichtig ook een mooie zwtest :D hahaha hij heeft wel geluisterd :p. Zou echt leuk zijn op je verjaardag wat een cadeau :D

@MWM, sorry ik heb het niet helemaal begrepen waar moet je je bij neerleggen? Ik zie je kaartje en je temp is nog mooi hoog toch dus nog steeds hoop!!!

@MWM en Lolly, Ja super fijn, vraag me af of het nog net voor mijn vakantie zal zijn of net na mijn vakantie, denk dat ik na beter vind zodat ik weet dat als het nog goed zit dat het vliegen geen effect heeft gehad...ik ben echt zo'n bezorgde doos, als ze zzeggen dat het kan ben ik toch voorzichtig met alles :p terwijl je zelfs kan springen enzo hahahaha.

@Lolly, hoe kan het nou dat je temp niet wil stijgen...wat raar dat heb ik werkelijk nog nooit gezien...misschien wel een teken ;)

@BB, ja dat is waar, vind het knap dat je dat altijd vol kan houden hoor, ik wilde ook wachten tot 12 dpo, maar ik werd zo overgehaald op ZP :p hahaha nee kon het niet meer bedwingen ;) Anders had ik het vandaag pas geweten ;)

@

13. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

@MWM, ik zou die vruchtbare afscheiding die je enkele dagen terug had even op je kaartje noteren...
    ik denk dat FF dan je kruis verzet ;)

@BBtje, spannend... je temp blijft zo anders :D:D

14. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @gerlin ik heb het ingevuld maar ff zet geen kruis erin?

@charissa ja als ik ervanuit ga dat het m,n ei is dan heb ik hem zeker gemist! ik weet het ook niet meid haha maak mezelf helemaal gek...
    we wachten wel gwn af :p

xx mwm

15. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @charissa dat gaat onbewust denk ik, dat bezorgde dat zouden veel dames hebben in het begin, ben je eindelijk zwanger en dan ga je, je zorgen maken moet je eigenlijk niet doen geniet ervan!!!!!!
    (is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan haha ;))
    ben echt blij voor je;)

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

Jeetje wat hebben jullie veel gekletst zeg, heb net alles bij gelezen maar het is geen doen om op alles te reageren

@BB: Het is iig heel erg spannend dus, ben benieuwd

@MWM: Balen dat je je ei gemist hebt, hopelijk is het de volgende ronde allemaal wat duidelijkere.

@CHarissa: Wat een toffe VK is dat zeg, kan mij goed voorstellen dat je helemaal blij bent.

@Ricmar: Balen van die nega testen, klote is dat he. Hopelijk hebben jullie ondanks alles toch keihard raak geschoten.

Hier trouwens nog steeds geen ongi dus ik denk ook een langere ronde. Ik denk dat mijn ei op CD22 is geweest dus geen kansen meer dit jaar :(

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ikke helaas hoef ik niet te denken dat er raak is geschoten
    we hebben geen inseminatie gehad

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Oh ja, duh..Dan word het idd moeilijk, balen meis. Hopelijk heb je de aankomende ronde meer duidelijkheid en zal alles verlopen volgens plan

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi goed hoor dat je kon wachten;) is misschien ook wel beter!?

Mijn darmen zijn nu al opstandig! en dan ben ik nog niet eens zwanger hahaha.... ;)

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Laten we het hopen! Lijkt mij een goed plan;):)

ik zat net te neuzen *heel fout! haha* kwam een site tegen met waar je kunt zien hoe t process verloopt en toen stond er begin april zul je de beeb kunnen voelen, dan ben ik net jarig:D:D dat zou gaaf zijn hihi.... Ja Ja droom maar verder hihi.... het is vast weer niet raak hoor:(

Deel Deze Pagina