Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik zie niks vreemds hoor hihi, deze daling zou wel aanloop van je eitje kunnen zijn als die morgen omhoog gaat!;):)
    goed aan het klussen hihi?? gebruik je ook ovutestjes of dat niet?

2. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Thnx voor je snelle reactie bezigbijtje!

Ben benieuwd dan wat mijn temperatuur morgen zal zijn. Ben nog niet met ovutestjes in de weer. Zit nu in de tweede ronde, maar als het niet wil gaan lukken wil ik daar wel mee aan de slag gaan. Heb me daar alleen nog niet in verdiept. Wat betreft welke ik dan het beste kan nemen en hoe die testjes werken.

Zijn in ieder geval wel regelmatig aan het klussen dus daar kan het niet aan liggen :D!

Tips zijn natuurlijk van harte welkom ;).

Nog een fijne avond!

En ik blijf graag met jullie meelezen!

Liefs

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Weer een snelle reactie dan maar? hihi;)

Ik zweer zelf bij de ovutestjes van zwanger&kids de dipsticks, goedkoop, makkelijk en erg duidelijk!:)

en dan kun je beste vanaf dag 10 starten met testen en dan tot hij posi is (bij mij is hij 2 dagen posi) en 1a2 dagen daarna zal je eitje springen...:D Ze zeggen dat je om de dag moet klussen na je ongi en dan tot aan je posi test, dan 3 dagen achter elkaar en vanaf dan weer om de dag.... of het werkt;) dat weet niemand echt zeker hihi

succes meid!
    Spannend wel he zeker zo in het begin! Voor mij is het spannende er nu wel een beetje af helaas....:)

ennuh lees gezellig mee, we speuren graag kaartjes af hieroo hihi:D

4. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Charissa wat fijn dat je naar de leuke VK kan, je wilt wel iemand hebben waar je je op je gemak voelt.

Ikke wat balen dat je ei nu waarschijnlijk later is. Hopelijk ben je snel ongi en heb je eindelijk weer een NOD :D

5. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Ohja heb ook weer een pendel erbij voor januari :D

6. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @charissa hier is de jeuk ook heel herkenbaar!!!
    Had ik bij mijn eerdere zwangerschappen ook!!!

Bij mij is het mijn schoonzus die mijn verloskundige is:D

Maar jij krijgt ook een hoop echo's zo te zien. (mag je niet klagen;))

Zover ik nu weet ben ik in de 2e week van augustus uitgerekend. ik pin me nu nog niet op 1 dag vast want dan kan nog aardig veranderen.

7. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @anita1985 welkom hier!!!

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Niks raars te zien, een mooie stabiele temp die idd gedaald is. Het enige dat mij opvalt is de lengte maar daar hebben we er meer van hier, mijzelf incluis dus dat is niks bijzonders. Ben je hiervoor aan de pil geweest? Iig welkom hier en zijn jullie snel zwanger.

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Leuk hoor, ik heb nog steeds niks gehoord van annabel :(
    Hoop ook dat ik snel ongi ben maar dat was inmiddels wel duidelijk denk ik ;):p

10. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    goedemorgen meiden ik heb de oorzaak van de pijn gevonden!!!
    mijn baarmoeder zit onwijs laag mijn vriend en ik woude gister klussen en toen voelde hij dat duidelijk mijn baarmoeder en als hij er tegenaan kwam dat krijg ik die erge steken komt hij er niet tegenaan heb ik nergens last van. me vriend zij ik voel dit al een paar dagen.
    dus mijn baarmoeder zit er laag en door dat hij er tegenaan komt krijg ik die steken! weet iemand wat het betekent als je baarmoeder laag zit?
    p.s sorrie voor de detais

gr mwm

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    #2131 bezigbijtje, 14 dec 2010
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010

heb even gezocht voor je:p
    baarmoeder laag kan EN zwangerschap EN komende ongi betekenen en dit kan per ronde verschillen;);)
    Dus nu weet je nog niks.... maar je denkt volgns mij zelf dat je zwanger bent (zo kom je steeds over iig) dus dan zou ik gewoon ff testen hoor.........:)

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Goedemorgen ik hoop voor je Mwm dat je zwanger bent

ego ff heeft ei verplaatst maar ook die kan niet kloppen omdat ik toen geen posi ovu test had we wachten af wanneer ongi komt en dan beginnen we op nieuw

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

heej meid, wel een hoge temp toch voor je eitje?
    Of heb je dat vaker (stel dat het zooo zou zijn dan he;))

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ja normaal is mijn temp na ei nog hoger, maar ik denk dat hij rond dag 13 is geweest.. als er een ei heeft gezeten

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    spannend mwm :D

Hier vanmorgen weer getempt alleen nu maar 1 cijfer achter de komma maar goed we zien wel! en anders is die met 2 cijfers snel gekocht. Gisteravond geklust mannetje had erge zin haha!

Verder niet veel te melden bij mij is het nog saai haha

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi das mooi toch! Klussen als je echt zin hebt:D

@ALL: mijn darmen zijn sinds gister avond eindelijk weer rustig! JEEJ!
    nu heb ik alleen al vanaf de dag VOOR me ei het idee dat mijn (.)(.) voller zijn, zo voelt het in mijn bh zeg maar...;):) (vriendlief de kenner hahaha zegt van niet, dus dan zal t wel niet) maar zo voelt het voor mij echt! En sinds gister avond is die rand onder me beide (.)(.) heel erg beurs/gevoelig... wat zal dat zijn? Zul je toch denken dat ze indd zwaarder ofzo zijn geworden??? ;)

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Ricmar: FF doet af en toe maar wat heb ik het idee, hopelijk ben je snel ongi want dan kunnen jullie weer verder. Op naar een succesvolle ronde dan maar.

@MWM: Baarmoeder is hier bijna de hele cyclus laag alleen vlak voor een ei zit hij hoog en na ei gaat hij weer naar beneden. Vind het een beetje raar dat je BM nu ineens zo laag zit dat je er last van hebt. Heb je toevallig last van verstopping? Dan kan de boel ook in de verdrukking en dus lager komen te zitten.

@Dimmel: Dat jullie maar raak zullen schieten deze ronde, ben trouwens benieuwd hoe je kaartje er dit keer uit zal zien.

@BB: Ik heb al 3 rondes dat mijn boobs enorm beurs zijn en soms word ik zelfs wakker van steken erin en zijn er ineens dikke blauwe aderen te zien die je normaal niet of lang niet zo duidelijk ziet. Mijne zijn dan ook echt wel voller en en stuk steviger. Op de steken en het beurse gevoel na vind ik mijn borsten op dit moment in mijn cyclus het mooist ;) Ik ben dit bewust allemaal aan het bijhouden zodat ik straks niet gelijk ga denken dat ik zwanger ben maar hopelijk betekend het bij jou wel dat je zwanger bent.

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    haha, ik denk nu niet dat het eeen symp is, want ook ik heb al 2 rondes van de 11 last gehad van me boobs en blauwe aders....
    denk dat het voor ons de gyn gaat worden eind jan:(

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hoop het niet voor jullie, hopelijk hebben jullie dan al bewezen dat jullie prima zelf zwanger kunnen worden

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

DaNKJE! lief van je:):)

we zullen het maandag zien...;)

Deel Deze Pagina