Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @ikke ben je de dagen al aan het aftellen tot je mannetje thuis komt? Hopelijk word je snel ongi/

@richmar sorry ik kan je niet helpen ik heb er nog nooit van gehoord. ;)

@gerlin hoe gaat het met je.

@mwm spannend morgenvroeg wel gelijk de uitslag vertellen he?

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ricmar, wil je niet bezorgd maken, maar kan je niet beter naar de dokter gaan meisy?

@Lolly, naaa wat is er met jouw kaartje wat vreemd zeg :S met welke test had je posi ovu?

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O hier nog even vertellen dat ik 3 januari mijn eerste echo krijg :D

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Er wordt hier heel wat afgekletst zeg!

@Rimcar, ik kan je ook niet helpen met je vraag over je baarmoedermond.

@MWM, ben benieuwd hoor. Zou geweldig zijn als je een positieve test hebt, lekker zwanger het jaar uit!

Had vanochtend zelf gehoopt dat mijn temperatuur was gestegen zodat ik wist dat ik een eisprong had. Maar helaas, was weer hetzelfde als de 2 dagen ervoor. Maak me soms ook wel een beetje zorgen omdat ik in het verleden ook een buikoperatie heb gehad (was toen 9 maanden) en ik weet dat ik verklevingen heb :x. Maar we wachten rustig af. Hopen op een mooie stijging morgen..

Liefs,
    Anita

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    OEHHHHHHH MWM zie nu pas ;) spannend morgen!!!!!!!! Hoe laat kan je het laten weten dan zit ik achter mijn lappy geplakt :D

@All, o ja mevrouw van moeders voor moeders komt morgen al langs

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @ikke ja ik ben ook eens benieuwd :D

@charissa ik heb nog een thermometer in huis gevonden dus die gebruik ik nu haha! 3jan je 1e echo :D dagje voor mijn verj :D

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zit hier zonder bh hahahha.... doe ik NOOIT! maar ik had echt zere (.)(.) ik ga snel slapen ben moe en hoofdpijn....

ben benieuwd morgen voor je test meid!!

charissa ooh morgen moedersvmoeders wat goed!!:D

wat ik me afvroeg mijn temp moet eerst stijgen toch voor t posi teken zou kunnen zijn? want zo is het toch niks???

8. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Dat is al lekker snel ;) superrrrrrrr leuk meid :):)

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Gerlin,thanks meis!

@BB, Thanks, jeetje je kaartje ziet er echt prachtig uit!

@Dimmel, aha dat is ook makkelijk :D hoe gaat t? Ei al aan het zoeken met ovu's?

10. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik ga slapen meiden tot morgen :D

11. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Slaap lekker ;) tot morgen ;)

12. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Lolly: Echt wel aan het aftellen en het schiet nu lekker op en thanks, hoop ik ook ;)

@Charissa: Wat fijn dat je al zo snel voor een echo kan en wat top dat je mee doet aan MVM, daar zal Ostara en de andere dames die pregnyl gebruiken erg blij mee zijn :D

@Anita: Hopelijk zal deze ronde niet veel langer zijn als de vorige en vind je snel je ei, je temp is iig wel hoopvol. Ga voor je duimen

@BB: Mooie temp heb je al hoor, hopelijk heb je morgen ofzo een mooie dip en daarna alleen nog maar hoge temperaturen en anders gewoon 9 maanden een mooie temp!

13. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    helaas weer nega getest ik stop nu ook met tempe deze ronde. maak mezelf alleen maar gek op deze manier. tis nu gwn wachte op de ongie hopelijk komt het snel!!
    op naar ronde 8

hoop voor jullie dat jullie meer geluk hebben deze ronde en zwanger het jaar in gaan;)

liefs mwm

14. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @bb mooi kaartje :D spannend

@charissa mijn man vind dat niks. hij zegt we zijn ook zo zwanger geworden van de 1e dus zal ons nu ook wel lukken! dus gewoon om de dag he!

vanmorgen was mijn temp 36.4 maar ja is nog niks spannends aan haha!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

komt mijn temp van nu.........:p
    lekker saai! zal vast niet raak zijn zo.... er moet toch eerst een stijging zijn nog voordat het raak zou kunnen zijn?????

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Luister nu maar naar ons;) meid....
    ik denk echt dat je nega getest hebt omdat je nog niet zover zit in je cyclus.... hou hoop!

Knuffel!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nee joh, dat hoeft helemaal niet!!!! Ik vind je kaartje mooi, hij is stabiel!!! en je temp is nog hoog, normaal heb je op deze dpo toch meestal een klein dipje naar beneden?

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

vorige ronde wel ja, en morgen gingen ze beide stukje omhoog om daarna steeds te zakken... zucht nog 5 dagen en dan is het 12dpo:p
    maar ik heb niet het gevoel dat t raak is.. dus dan zal het ook wel niet:) vind me nieuwe kwaaltjes die soms voorbij komen wel irie haha..

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Goedemorgen Dames,

@Ikke, thanks meis, vorige keer ook gedaan zo vroeg en vind het wel het minste wat ik kan doen. Heb je al een aftellijstje gemaakt :D?

@Dimmel, natuurlijk geef jullie groot gelijk er zijn meerdere wegen naar Rome hoor en lekker doen wat jullie willen! :D

@MWM, nou meisy wat vervelend! Maar ik ben het met de andere eens, hoeft nog niets te zeggen, omdat je niet meer de dag van je ei weet kan het echt zo zijn dat het nog (veel) te vroeg is, ik zou door blijven tempen, wie weet heb je er anders eventueel bij een (hoop het niet maar) volgende ronde wat aan!
    Ik blijf ook duimen meis!

@BB, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjeeeeeeeeeeee wauwwwwwieeee hahahaha echt een verschrikkelijk mooi kaartje :D, moet je eens naar mijn kaartje kijken...lijkt wel op de mijne van nu :p

@Gerlin, wow wat een stabiel kaartje joh! Ik blijf toch stiekem denken dat de kans er nog in zit hoor met zo'n kaartje...zou wel heel bijzonder zijn maar je zal niet de eerste zijn :D

@Marloes hoe gaat het?

@All, heb me tot nu toe prima gevoeld, vandaag alleen echt kotsmisselijk maar ja vind ik niet erg hoor. Nog even getest met cb digi ovu en nog steeds een smiley :) en de T streep is nu veel dikker dan de C streep :D:D:D

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja hhaha dat wel! vandaag niet meer getempt zie ik;)

weet niet hoe ik dr bij kom maar ik dacht altijd dat je temp minimaal 2x na je ei moest stijgen wilde je enigsinds kans maken....;):)

balen dat je nu misselijk bent meid! *knuffel*

Deel Deze Pagina