Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Dank je meiden..dat geeft me een beetje hoop zo!

Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met tempen na een bezoek aan de gyn. Ben er ook vrij nieuw mee en leer elke dag weer bij!

Meestal temp ik gelijk als ik wakker wordt, maar wil ook nog wel eens wegsoezen..dan wordt het 10 minuten later8). Vriendlief staat een half uur eerder op voor zijn werk en zet meestal de laptop alvast aan. Ik hoef alleen maar te tempen en in te voeren.

Mijn thermometer onthoudt ook de laatstgemeten temp. Heel handig voor de maandagochtend :p;)

*knuffel*

2. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

@ marloes80

Jij hebt ook een mooi kaartje zeg!!

Ik duim voor mooi nieuws voor je!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja ik dacht eerlijk gezegd, dat het niks zou worden, omdat temp niet echt veel omhoog ging... maar nu toch wel. Maken we het toch nog spannend

4. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    ik zie een boel hoopgevende kaartjes!!

@marloes jouwes is helemaal spannend!!

Hier daalt mijn temp, denk dat ei er aan gaat komen?!
    We zijn plots volop aan het klussen gegaan (de woonkamer schilderen) :D Wat knapt dat op zeg!!!

kom morgen weer ff spieken, hoe het met jullie allemaal gaat!

5. Arena

Arena Niet meer actief

@debende: Hoe droog! Haha! :D Klusze!

Verder volg ik weinig van de eisprongen met de daarbij behorende temperaturen. Dus ik kan helaas niemand advies geven. Ik ben bang dat ik hier vooral kom voor de vragen :)

6. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Gezien er veel gegevens ontbreken en ik natuurlijk niet naar jouw slijm kan kijken ;) ga ik ook maar af op wat op je kaartje staat. De enige die het kan voelen ben je zelf. Als je ovu-testen gebruikt kun je zelf aangeven waar het kruis moet komen te staan.

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @mumm84 mooi duidelijk kaartje hoor.

@marloes jou temp loopt mooi op hoor spannend

@mariloo sorry kan je kaartje niet openen. Aan de linkerkant bij ff zie je sharing staan dan kies je home page set up en daar bovenaan staat een link en als je die kopieerd kan ik het wel zien.

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    #208 Ikke81, 21 okt 2010
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
    @Charissa: Ik test met dip sticks van babyboomshop maar heb nooit een echt knaller gehad dus de volgende keer ga ik ook nog die van de KV en test jezelf kopen, even kijken wat het beste is. De CB heb ik ook gehad in mijn eerste ronde en toen had ik een :) maar ik vind die dingen echt veel te duur.

@Assje: Mooie grafiek hoor, zo stabiel heb ik hem nog niet gehad. En hier onregelmatige diensten dus kan niet altijd op de zelfde tijd tempen, heel vervelend is dat. Ik temp op de "normale" dagen altijd om 0600, ff wekker zetten en dan weer lekker verder slapen (dus ook in het weekend)

@Mariloo: Als je naar sharing, home page setup gaat kan je boven in de juiste link van je kaartje vinden. De witte bolletjes beteken dat er iets afwijkend is zoals bv. een latere tijdstip van tempen

@Marloes: dat ziet er goed uit meis, helemaal gezien al je vorige rondes! Wanneer ga je testen? Ik lees het al, spannend hoor.

@Lolly: Balen van je ongi, hopelijk is het deze ronde anders

Hier trouwens nog steeds geen ei, word af en toe een beetje moe van mijn lijf hoor :(
    Snap er weer niks van terwijl het voor de vorige ronde altijd zo duidelijk was.

9. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Goedemiddag dames,

Kunnen jullie miss even met mij meekijken naar mn kaartje?? Ben namelijk niet helemaal zeker van mijn eisprong. Dit is de eerste keer dat ik niks heb gevoeld aan ei pijn. Door mn ovulatietesten ging ik uit van een ei op zondag of zaterdag. Maar mn temp steeg pas dinsdag. Wat denken jullie, zit FF goed of fout??
    alvast bedankt!!

10. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zoe1983, ik denk zelf als ik naar je kaartje kijk dat hij op maandag is geweest aangezien je daar ook een mooie stijging hebt gehad dus dag 17 , je ei komt 24 tot 48 uur na de eerste positieve ovulatie test .

Weet je zeker dat er toevallig niet eentje wat donkerder is dan de ander ?

Je hoeft trouwens niet elke maand iets te voelen van de eisprong hier ook al een paar keer niks gevoeld en toch een eisprong gehad .

11. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Meiden ik ga hier toch ook iets vragen , me temp stijgt niet echt maar heb wel een eisprong gehad zit ondertussen op 6 DPO .

Normaal heb ik altijd 37 a 37,1 en af en toe een keertje 36,8 a 36,9.

Wat denken jullie hier van heb weet zelf niet wat ik ervan moet denken:)

12. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    @Kim, ik ga idd uit van een ei op maandag. Maar ff krijg ik niet anders. Zal het wel handmatig gaan proberen in te voeren. Toch apart dat hij het kruis op zaterdag zet.
    De ovutest van zaterdag was donkerder dan die van vrijdag. Zaterdag dus echt de piek gehad. Vond het wel jammer dat ik dit keer mn ei niet heb gevoeld. Is toch wel makkelijk ;) Bedankt voor het meekijken!

13. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zoe , en als je die ene nou weghaalt wat doet FF dan misschien verschuift hij je ei wel ;)

Dus zaterdag gewoon aanhouden en die van vrijdag weghalen .

Graag gedaan :)

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Zoe: Gebaseerd op je ovu test en je cm zeg ik ook zaterdag, het is namelijk normaal hoor dat je wel eens een dip in je temp hebt na je ei, volgens ff dan he. Maar er staat ook niet bijster veel info van voor je ei in je grafiek dus daarom gaat ff uit van die gegevens die er wel staan.

@Kim: Jij hebt helemaal niet veel temp info in je grafiek staan maar wel duidelijke ovu testen dus misschien is je temp gewoon laag deze ronde en ben je misschien ontpilt (indien mogelijk).

15. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Ikke , ben al voor de 10 de maand van de pil af ;)

Dus dat zou al niet kunnen meer :p

Ik heb er niet zoveel in staan omdat ik een beetje gestresst was en daarom minder tempte , maar als het goed is kan je een paar andere kaartjes ook zien en daar zie je ook dat ik altijd hoog zit.

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ik weet het niet, sorry meis
    Wel leuk om eens kaartjes te zien met wat hogere temperaturen. De meeste mensen (die ik tot nu toe gezien heb) zitten eens stuk lager.

17. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    @kim, nee helaas hij verplaatst niks. Hij houdt m gewoon op zaterdag. Ik kan alles wijzigen maar er gebeurd helemaal niks. Hij blijft volhouden dat hij zaterdag was..
    iemand nog een idee toevallig?

18. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Zoe , als je naar FF gaat en dan naar Analysis dan moet je tuning/override kiezen en daar kan je de dag invullen en op welke temp hoogte wat je ong hebt .

Als het niet lukt dan hoor ik het van je

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik zou er nog niet te veel van denken... zeker niet slecht ofzo hoor.
    oooh, konden we maar eerder weten he, gewoon meteen na ei ofzo :p

20. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Marloes , ikzelf denk er ook niet veel van maar vond het gewoon een beetje raar .

Ja he maar dan is het niet meer zo spannend hihi :p

Je hebt trouwens een mooi kaartje meis !!

Heb je al een idee wanneer je gaat testen of voorlopig niet ?

Deel Deze Pagina