Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Marloes wat super meis echt onwijs GEFELICITEERD!!!!!!!

2. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

JEEEJ!
    oh das wel heel grappig en bijzonder hihi....

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    HEB IK WEER!:x hahha
    ik zit me al de hele dag te verheugen dat we vandaag weer ns een keer gaan maccen! Ik had er super zin in(whhaha zo lekker is t nou toch ook weer niet:p) maar nu.....

ben ik ineens best wel weeig in mijn buik:x:(

hmmm.... en super ongi gevoel weer ns... (ook ik heb ff medelijden met mezelf op dit moment8);))

4. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @ikke81, hoe bedoel je hoopvol? Kan er zelf nog niet veel uithalen helaas. Is ook de eerste keer voor mij. Maar wordt een beetje onzeker of ik wel een eisprong heb :(. Onder andere doordat ik een kans heb op verklevingen :(.

@Daantje1, welkom! Leuk dat je ook mee komt kletsen. Ben hier zelf ook net komen kletsen en dat spotten van die kaartjes is echt verslavend :$.

@Marlous80, GEFELICITEERD! Super mooi nieuws!

@Bezigbijtje, echt vervelend voor je meid! Vooral omdat je jezelf er zo op verheugd hebt! Hoop dat je gevoel snel veranderd!

@Lolly, dus ook jij hebt vertrouwen in mijn kaartje. Hoop echt dat hij morgen dan verder de lucht inschiet. Vindt het zo ontzettend lang duren.

Het helpt wel ontzettend dat jullie er vertrouwen in hebben. Zo krijg ik dat zelf ook weer :D. Bedankt daarvoor! Jullie zijn geweldig ;).

Misschien een rare vraag hoor, maar waar staat dpo voor? En LF? zie dat af en toe voorbij komen maar heb geen idee wat het is :(

5. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

@Marloes, heerlijk dat je een goede echo had... lekker van genieten, meis :):)

@Daantje, leuk dat je hier mee komt kletsen... wat apart, dat je 2x met Marloes samen zwanger was 8)8)

@Anita, hoi ;)
    Dpo zijn de dagen tussen ei en ongi / bv 3 dagen na ei + 3dpo
    Lf is de lengte tussen ei en ongi / bv als je 10 dagen na ei ongi wordt is je LF 10 ;)
    Je kaartje ziet er mooi uit... ik denk dat je eitje er aan komt :)

@BBijtje, mooie stabiele temp heb je deze keer ;) hopelijk blijft het zo 9 maanden lang :D:D:D

@Charissa, wat zei de rest van de familie over jullie kleine Wondertje.. in je buik verstopt :D

Hier.. weinig te melden ;) ik wacht op mijn ongi en dan kunnen we aan een echte ronde beginnen
    (dit was een pauze-ronde) ;)

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @anita ik heb wel vetrouwen in je kaartje hoor. Ik denk idd net als gerlin dat je eitje eraan komt. Hopelijk gaat je temp morgen omhoog. Gebruik je trouens ook ovu testen (misschien is het al gevraagd maar ik weet het even niet meer.)

7. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Gebruik momenteel nog geen ovutestjes. Maar wil deze de volgende ronde (hopelijk niet nodig) wel gaan halen. Heeft nu niet veel zin meer denk ik. Kreeg het advies om dan de dipsticks te nemen. Van zwanger en kids.

Ben ontzettend blij met jullie tips! Voor ons is het allemaal nog zo ontzettend nieuw. Daarnaast hoor je tegenwoordig (waarschijnlijk i.v.m. de leeftijd) dat het echt niet zo vanzelfsprekend is om zwanger te worden. Het is en blijft een wondertje!

Heb ook enorm veel respect gekregen voor de meiden waarbij het niet gelijk wil lukken. Elke keer die teleurstelling lijkt me echt verschrikkelijk..

Dus nogmaals voor de meiden onder ons die al wat langer bezig zijn, RESPECT!

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik denk ook dat dit komt doordat je er zelf meer mee bezig bent.

9. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Hey meiden ben ik ook weer even.
    Leuk een superstreep bij MvM Charissa :D En alvast bedankt, wie weet spuit ik ooit jouw urine in mij hahaha!
    BB mooi stabiel kaartje!
    Daantje welkom!
    Nou het aftellen is begonnen, hoop dinsdag ongi te worden! En dan de eerst spuitronde! Heb gelukkig helemaal geen last van de hormonen.

Denk trouwens dat stress zeker een rol kan spelen! Ik had de ronde hiervoor geleden echt een mega ei en toen heb ik wel veel stress ervaren om dat ei maar bevrucht te krijgen... en ik werd dan ook niet zwanger... maar goed je weet natuurlijk nooit zeker of dat van de stress is geweest...

10. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @ marloes dat is supergoed nieuws!! Van harte!!!

@charissa ik heb hier ook gekozen voor het armbandje!;)

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Lieve schatten!

Nou net het uur dat we naar de mac gingen hhad ik een vlaag misselijkheid. FIJN! mar ik heb nog wel wat kunnenn eten....

en heb me toch weer zere (.)(.) dit keer alleen echt bovenop...
    Dat geeft me soms een sprankje hoop.... maar dat wil ik helemaal niet hebben! Het ging al zo lang goed dat ik dat niet meer had, en vond het zo fijn:D

Ik denk namelijk toch echt nog steeds dat ik gewoon ongi ga worden, helaas!

12. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Armbandje of ketting? Is dat nieuw? Hoe zien ze er dan uit? Ik kon toen alleen maar kiezen uit een serviesje, een boek en een dvd.

BB duimen draaien hier gewoon door hoor, hopelijk is je gevoel fout!

13. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    nogmaals bedankt voor jullie welkom!

Marloes: jaaaa,super meid, een goede echo!!Wordt er helemaal vrolijk van nu ik dat lees!!

ja idd heel leuk en apart dat Marloes en ik 2 keer samen zwanger zijn geweest!Steeds ook vlak na elkaar uitgerekend!Wie weet nu weer haha, dat zou wat zijn!!
    Ik kwam hier eerst altijd onder een andere naam trouwens, ivm meelezers heb ik mijn naam moeten wijzigen,dus vandaar ook mochten jullie denken dat ik met deze naam nog niet zo lang actief ben maar marloes al wel langer ken :)

Ik moet nog even een hoop teruglezen hoor, en ga zo slapen!Morgen is er dan weer een dag..denk dat mn temp weer 37,0c zal zijn...dat is ie meestal na mn ei..had alleen dat tempdipje dus met 3 dpo..zie ik in sommigen zwangeren kaartjes ook daar een dip (en verder niet) maar betekent verder niks, I know..niet iedereen heeft een tempdip..
    ik heb alleen wel steeds ongi krampjes. Had ik vorige maand ook (alleen toen niet bewust bezig,dit is onze eerste ronde) maar nu voelt het anders, meer bij mn liezen ofzo en meer steekjes??lastig uit te leggen...we wachten het maar af...ben wel benieuwd hoe lang mn lf zal zijn..of niet natuurlijk als ik zwanger ben, want dan wordt ik niet ongi :)

ook van mij trouwens respect voor de meiden die lang(er) bezig zijn.

Ik ga zo slapen, dat gevoel bij mn liezen is nu trouwens wel aanwezig,voelt nu iets minder dan ongi krampjes maar echt meer streekjes rechts onderin richting liezen?

fijne nacht voor iedereen!Oja, morgen is een drukke dag voor mij dus weet niet hoe laat ik weer iets post :)
    moet de ochtend even werken, s middags mn oudste naar de psz brengen, ook weer ophalen natuurlijk..de jongste moet dan slapen eigenlijk..s avonds werken..mn man is uit eten met werk,gelukkig komt schoonzus oppassen want moet savonds ook ff werken (1,5 schoonmaken op kdv)..heb geen zin in morgen...overdag komt vriendin van schoonvader en schoonvader zelf oppassen (is maar voor 3,5 uur gelukkig) voel me er niet gelukkig bij dat ik dan 2 keer wegben en ze dan 2 keer iemand anders zien..ben er liever zelf voor ze of dat mn man thuis is..maarja, morgen is het niet anders (is normaal niet zo dus)

ik zoek mn bedje op!

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond meiden

Lekker gekletst weer ;)
    @BB: zolang er geen bloed is ga ik gewoon door met duimen, je "kwaaltjes" zijn iig hoopvol maar dat hoef ik jou niet te vertellen ;) Mooi he die zelfbescherming fase

@Anita: Nog ff ter aanvulling op de uitleg over DPO en LF: DPO betekend Days Past Ovulation en LF is Luteale Fase.

@Ostara: Hoe gaat het met je? Op wat voor "DPO" zit je nu?

@Daantje: Hopelijk kunnen jullie nu ook lekker samen zwangeren.

@Anita: De reden waarom ik vertrouwen heb in je kaartje is omdat je temp mooi laag en toch wel stabiel is, denk dat hij nu wel snel omhoog zal schieten.

15. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    okeee okeee dames jullie hebben gelijk.
    ik wacht gewoon nog even af en ga gwn door met tempe
    vanochtend 37 getemp hoe kan dat nou?
    wel optijd en ook rectaal :p;)
    als jullie gelijk hebben dan kan ik pas over 2 weken testen tog?
    liefs mwm bedankt voor jullie berichtjes

16. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ik heb ook alles weggehaald bij ff nu zet die iff een kruis erneer

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    nu nog een klein weekje dan MWM!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    meiden, ik baal zo!:(
    hihi... we hebben ons verslapen!!!!:$
    en nu heb ik 3 kwartier later als normaal getempt! En hij is ineens echt anders ook nog, nou is me altijd verteld dat binnen ht uur niet heel veel uitmaakt, maar zou het echt ineens zoveel hoger zijn? Ik vraag het me af hoor!? BAH BAAL ECHT ERVAN HIHI (best erg:))

Nu morgen maar even afwachten wat temp is... als die dan weer 37.05 is dan zal deze wel een foute zijn hoor, wat denken jullie?
    Ben nu dus wel heeeel benieuwd naar me temp van morgen zeg..

Als dit zo'n uitloper eenmalig is denk ik meteen dat het over is hoor!
    Zien jullie dat ook? Elke keer 8dpo schiet hij ff naar 37.208)

Verder hier beetje weeig gevooel gehad met slapen en nu ook met opstaan, maar dat zal wel toeval zijn want men zegt dat je geen misselijkheid hebt voor je nod... dus dat kan dan niet:)

hoe is het verder met jullie meiden?:D

19. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    BB, geeft niks dat je een keer wat later tempt. Het kan nu nog steeds allebei de kanten op. De komende dagen worden gewoon heel spannend!;) Ik vond het tempen elke morgen, voelen als testen. Dan lig je te wachten op het piepje en ben je zooooo benieuwd naar je temp...
    Ik had wel een vermoeden, maar was toch ook wel verrast dat de test posi was op 10dpo. Het was ook maar een heel licht streepje, maar gelukkig werd die donkerder met de dag. Succes!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Heeej wat leuk en lief dat je weer reageert:D|
    Ja ik vind het tempen spannender dan al die dingen die ik voel, want dat heb ik vast allemaal al ns vaker gevoeld de afgelopen 11 rondes.. Tempen, dat vertrouw ik... maar indd wat is dat eng elke keer dat wachten op het piepje en dan het kijken erna..!

Ik voelde me gister ineens een uurtje lang beetje misselijk, daarna weg gegaan toen ik gegeten had... nu ben ik misselijk gaan slapen en word ik weer licht misselijk wakker... ik heb al 2 dagen hele erge rugpijn (ongigvoel maar volgens mij toch niet iets anderds, maar dat kan ik ook willen;):p) en me (.)(.) zijn gevoelig! we zullen moeten wachten... maar denk, en vrees dat hij 12dpo WWEEERRRR gaat zakken:(

zucht spannende dagen....;);)

HIHI IK HAD VRIENDLIEF NOG WEL BELOOFD DE WEEKENDEN NIET TE TEMPEN! MAAR DAT GAAT M NIET WORDEN NU HAHAHA!!!...
    (zit me nu wel te bedenken, vrijdag laat naar bed en vroeg op, zaterdag laat naar bed.... oejjj dat word misschien ook niet zo duidelijke temp...;):()

Deel Deze Pagina