@mwm je kaartje ziet er toch wel goed uit hoor! spannend! ik zal blijven blazen voor je @bb ohjee maar is een mooi kaartje en ook voor jou zal ik blazen! Mijn temp was vanmorgen 36.3 ik ga na deze ronde als we doorgaan naar de volgende ronde toch weer een thermometer kopen met 2 cijfers achter de komma is voor mijzelf ook wat duidelijker haha!
Meiden Allwomen pendelt ook weer, ze had juist gependeld bij mijn miskraam Spannend BBtje mooi temp meid en daar je klachtjes bij.... denk ik dat je zwanger bent Maakt idd niets uit binnen een uur tempen ik doe het vaker en zie geen verschil op mijn kaartje
Ja ik zie meestal ook maar weinig verscil 0.05 ofzo maar wel heeeel apart dat NET nu ik anders temp hij zo omhoog is hahaha.... je bent de 3e die het zegt wie zullen af moeten wachten helaas... ik vertrouw nergens meer op.... Dimmel: bij madcare kun je zo'n "speciale" ff thermometer bestellen die heb ik ook werkt super! en 2 cijfers achter de komma
willen jullie eens naar mijn temp kijken?? Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat ik mijn ei gehad heb.. Maar mijn ovulatietesten zijn nog niet positief geweest..... Vreemd hé?
Wow he!!? hihi das me een stijging.... kun je je ei niet gemist hebben? denk indd dat ff morgen/overmorgen daar je kruis zal zetten
ja, daar begin ik ook aan te denken... maar heb gisteren en eergisteren twee keer getest... en ze waren echt niet positief.... Nouja, zie wel... we hebben iig om de dag geklust..
Heel apart.... nou jou dus ook spannend even! Maar wel fijn idee dat je om de dag geklust hebt! Heb je m niet kunnen missen iig
@BBtje, hoe heb jij de betaling van FF-vip gedaan? ik heb geen credit-cards.. kun je dit ook anders betalen? zoals je dat bij de testen doet bv?
@Blike, spannend.. het ziet er inderdaad uit of je eitje gesprongen is (goed dat je tempt bij de ovulatietesten) ik ben benieuwd naar je temp de komende 2 dagen Blijf je lekker hier meekletsen?
ik ben ook benieuwd ja ik houd jullie op de hoogte... Ben trouwens wel wat ziekig... dus dat zou ook een reden kunnen zijn voor die temperatuur!? Nouja, wacht het wel af
@Ostara, thanks meis echt super lief van je en hahaha ja wie weet , ik heb even een foto gemaakt dan kan je het zien , ik heb dus het armbandje! @BB, spannend hoor je kaartje ziet er goed uit! @Blike, hey meis nu tref ik jou hier ik denk ook dat je je ei hebt gehad en morgen een dik kruis krijgt! Heb je al gekeken wat FF doet als je voor morgen weer een hoge temp invult? @Dimmel, begrijp het even niet, doet je thermometer het niet goed? @MWM, ik zou gewoon door blijven gaan met tempen en dan nog even geduld hebben vrees ik
Gerlin ik heb een tijdelijke vip dus niks betaald ofzo en chariss, ben benieuwd of die temp van mij klopt hihi! Kan het niet al avond zijn zodat ik kan gaan slapen? hahahaha
hihi dat dacht ik ook toen ik moest wachten en helemaal zin om te slapen als het bijna tijd was hhahahaha Toevallig dat je van de Mc hebt overgegeven toen ik het nog niet wist heb ik ook overgegeven vd Mc Donalds alleen weet ik nog steeds niet of het aan mijn zwangerschap lag of aan t eten
meiden ik voel me beroerd!!!!! ik ben echt misselijk! Tot bijna kokhalzen toe... (kan toch nooit van een zwangerschap zijn lijkt me??) en ik heb een heeeel raar ongi gevoell al 2 dagen maar nu wel heel heftig in me hele rug! in me buik voel ik eink niks,dus lijkt me ook weer niet van een eventuele zwangerschap te kunnen zijn.... maar bah het voelt echt niet lekker @CHARISS: nee het was ervoor al 30min ofzo ervoor en dan tijdens en 30min erna was het weg dus ff zo'n vlaag, kon het eten wel binnen houden....
Kan me voorstellen, lekker die kopen dan bij de etos ofzo, ik tempte daardoor dan 3x en nam t gemiddelde misschien een tijdelijke oplossing!?!
O ok ik dacht dat je moest overgeven maar ja ik zou het natuurlijk net als jij niet weten of t je is ongi of zwanger bent je moet echt nog geduld hebben vrees ik