Dan krijg ik idd een kruis... Deed net een ovutest en deze was toch alweer een stukje donkerder dan gisteren, dan kan mijn ei toch nog niet gesprongen zijn?? Ga er iig nu maar vanuit dat mijn temp zo hoog is omdat ik niet fit ben... We klussen nog wel een paar daagjes door!
Kreeg trouwens deze week een brief thuis van moedersvoormoeders, dat ze mijn aanmelding heel erg wardeerden en dat ze me sterkte wensen Wel lief van ze!
Uhmm wat vervelend! Ik zou het indd zo doen zoals je zegt en misschien als je aanvinkt dat je niet lekker bent (illness) en dan de dag van posi ovu aanvinkt bij OPK dat het positief is en deze dagen nog negatief kan het zijn dat FF je kruis verplaatst!
nee dat niet... maarja had ook nog niets gepresteerd Ga dat inderdaad ff doen bij FF, twijfel trouwens of mijn ovutest van net net positief of nog net negatief is... Maak wel ff een foto...
Ja foto foto foto Ik denk indd dat ze dat doen als je al begonnen bent. Zou ik je wat mogen vragen over je mk of heb je dat liever niet? Dat begrijp ik heel goed hoor lieverd!
wat ontzettend lieve organisatie is dat zeg als ik dat zo allemaal hoor! Ik wil dat zeker ook gaan doen.... mijn buuf wilde dat niet, ik was er eink beetje verbaast over ieder zijn mening natuurlijk, maar als je zelf in hetzelfde schuitje zit neem je die hulp toch ook aan? blike, dan zou het indd best van je niet fit zijn kunnne komen dat je temp zo stijgt.... ben benieuwd naar je fototje
Charissa, nee geen probleem, vraag maar hoor... Zal ff mijn fototoestel een kwartiertje aan het stroom laten en dan maak ik wel ff een foto!
Ok dank je meis, hoe merkte je dat je een MK kreeg? Ja dan kunnen wij even meespieken van wel merk zijn je ovu's?
Ik zat 's avonds lekker op de bank TV te kijken toen ik tegen mijn vriend zei dat ik wat krampen had in mijn buik... Hij schrok wel wat maar ik zei dat dat waarschijnlijk gewoon mijn darmen waren... Toen ik even later naar het toilet ging zag ik ook geen bloed in mijn onderbroek dus was er van overtuigd dat het allemaal wel goed zat... Toen ik klaar was met plassen zag ik wat drupjes bloed in de WC zitten en toen ik me afveegde echt superveel bloed ineens, ook met stolsels... Heb meteen de VK opgebeld die bevestigde waar ik al zo bang voor was... een MK Heb de hele avond behoorlijke krampen gehad, als heftige ongi krampen. Die avond verloor ik het vruchtje, het zag eruit als een grote stolsel van ongeveer 8 bij 2 cm..... Daarna werdt het bloeden meteen een stuk minder, en drie dagen later was het al helemaal gestopt... gelukkig Die woensdag ( vier dagen na mijn MK ) deed ik een zwangerschapstest, deze was weer helemaal blanco.. ps. Ik gebruik de testen van zwangerenkids!
hmm bij nader inzien is die toch nog niet echt posi.. Vanavond nog maar eens proberen... Bekijk bijlage 115211
Jeetje wat heftig meis! Ik vind het zo erg voor je! Hoeveel dagen was je precies? Gelukkig heb je niet heel erg lang gevloeid, maar wat heftig om mee te maken meis, nog steeds veel sterkt en een dikke knuff! Ik vraag het, omdat ik gewoon heel onzeker ben, terwijl ik er geen reden voor heb, maar ja nu ik weet dat je het meestal wel echt moet merken hoop ik wat geruster te kunnen zijn. Meis ik hoop zo dat je snel zwanger wordt van een plakbeeb, ik gun het je echt van harte! Nou even over wat leuks kom op met die (bijna) posi ovu test Ok. zw&K heb ik geen ervaring mee maar velen andere wel hier en ik hopor ook dat die heel goed zijn!
ik was precies vijf weken zwanger.. dus het was echt nog maar heel pril... en ik troost mezelf maar met de gedachte dat er waarschijnlijk iets niet goed was met het kindje...
Nouuu wat scheelt het denk toch dat hij bijna posi is! Alleen heb ik dan geen ervaring met dat merk zoals ik al zei alleen lijkt wel op dat hij vandaag of morgen nog dikker wordt! Hoe vaak test je op een dag?
die van zwanger&kids zijn indd super fijn! maar uhmz wat doe jij er veel:O ze vonden al dat ik er veel deed whaha..... maar ik doe er "maar" 8 per ronde
Dat is wel een goede gedachte hoor meis! Dat is dan ook zo, anders wordt het niet afgebroken door ja wat is het je lichaam of het kindje zelf, maar met mijn vorige zwangerschap was ik ook onzeker en toen zei mijn dokter, als het zo moet zijn is het beter zo, anders was er iets mis met het kindje dus ja en mijn schoonmoeder is haar tweeling verloren met 20 weken pfff echt zo verschrikkelijk dan moet je dus ook gewoon bevallen echt erg. Na ja iig heeft niemand het voor het zeggen helaas. Ik vind het juist goed dat je veel ovu's doet, ik heb ook een onregelmatige cyclus en zo mis ik tenminste mijn ei niet!
ik test normaal één keer per dag, maar de laatste dagen twee keer omdat ik mijn ei verwachtte... Ben deze maand extra vroeg begonnen omdat ik bang wasdat mijn ei heel vroeg zou komen... Niet dus ben misschien wel een beetje testverslaafd..