Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    hahaha dat herken ik wel hoor, ik was mijn eerste ronde op cd7 begonnen met cb digi en op cd22 kreeg ik mijn ovu en dan doortesten om te kijken wanneer mijn piek voorbij zou zijn en dat was een dure grap! Vorige ronde ben ik met cd 14 begonnen en cd16 overgeslagen en toen had ik cd17 een knaltest en een :) cd18 was het alweer negatief dus betekende gewoon dat ik cd16 mijn eerste posi ovu had gehad en cd14 en 15 nog bijna blanco!!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    mijn eitje komt nog al onregelmatig..
    ronde 1- dag 20
    ronde 2- dag 23
    ronde 3- dag 26
    ronde 4- tussen dag 19 en 21 ergens?

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ok. opzich wel redelijk regelmatig, ik bedoel het is niet dat je je ei na 30 dagen of langer krijgt dus dat is wel erg fijn. Ik was dus ook altijd "onregelmatig, maar 36 dgn was echt maximale dus vond ik nog wel meevallen in vergelijking met wat sommige dames hier hebben 72 dgn of soms nog langer!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja das waar idd.. mag niet klagen :)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    uhmz wat betekend het ook alweer als je puntje van de baarmoeder hard voelt?? zoals de neus??:p

Whahahah dit is de eerste keer dat ik dat voel:p

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Dat je NIET vruchtbaar bent ;)

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Oke hahah dat verklaart waarom ik het nooit gevoeld hebt:p want ik voelde nooit na mij ei:p

8. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
  9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Heej meis!
    Leuk je hier te zien, mijn mening weet je al;)

Meiden ik ga (kotsmisselijk maar oke!) naar me werk:)
    Ik werk tot 18.00 en dan om 20.00uur kerstborrel van me werk:D
    Dus ik kom tussendoor nog wel ff spieken hoor meiden!

Liefs en dikke knuffel:D

10. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa kijken of de andere jou mening delen ;)
    Werkse zo straks & veel plezier met de kerstborrel op je werk :D

Dikke knuffel :)

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ik zie een mooi en duidelijk kaartje met een mooi kruis met spotting van je ei denk ik misschien nog wel iets anders maar normaal is een innesteling later, verder mooi stabiel! Wat wil je er eigenlijk precies over weten?

12. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    @charis ik blijf ook door tempe heb vanochtend ook getempt.

@All ik voelde gister avond ook bij de bm een hard puntje (als ze neus) net als BB, en als ik cd 29/30 m,n ei heb gehad dan moet ik er tog 14 dagen bij op tellen voor ik ongie wordt of kan testen? dan kom ik uit op cd 44 tog?

gr mwm

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    misschien een stom vraagje maar hoe voel je dan? moet je met je vinger naar binnen en dan aan de zijkant of wat?

14. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    nee niet naar de zijkant gewoon als je, je vinger er helemaal insteekt naar achter dan voel je dat

15. Anita1985

Anita1985 Bekend lid

10 nov 2010
    857
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo, ben weer helemaal bijgelezen en heb de kaartjes ook weer even allemaal bekeken. Echt leuk om dat zo allemaal te volgen. Vooral die enorme stijgingen die er zijn bij de eisprong.

Hoop dat hij bij mij morgen ook nog een stukje omhoog schiet. Vanochtend was mijn temperatuur gelukkig weer een stukje hoger.

Voel me alleen niet helemaal lekker in mijn vel. Vanochtend met keelpijn wakker geworden en heel de dag een beetje aangehouden. Daarnaast ook heel veel last gehad van een soort van opvliegers :(. Heb op het werk zelf met mijn raam opengezeten :$. Collega's waren echt enorm verbaasd want zij kennen mij als een enorme kou-kleun.. Maar goed, hopelijk voel ik me snel weer wat beter.

Ga zo even sporten (steps) en dan neem ik straks nog even een kijkje!

Fijne avond meiden!

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    meiden wat een pijn net half uurtje lang het is echt ongesteldheidsrugpijn! alsof ik echt dag 1 of 2 van mijn ongi zit:O
    Ik heb net al me vinger erin gestopt *bloos* maar er zit echt nog geen bloed, misschien vannacht? Ik snap er niks van!

Doet echt zeer.... en ook wat vreemde gevoelentjes in mijn onbderbuik. Ik zou echt denken dat ik ongi ga worden, maar ik zit nog maar op 8dpo:O

we zullen moeten wachten...

(had wel verlos. van deze site gemaild, met de vraag OF het misschien toch raak zou kunnen zijn als ik erge ongi rugpijn heb nu al maar niks tot weinig in mijn buik voel, ze reageerde dat dit zeker kan! Ligt aan de gevoeligheid van je ongesteldheid, nou die is altijd bij mijn rug;) )

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nou heb een verklaring gevonden voor mijn temperatuursstijging... Temp was net namelijk 38,9 oraal (!) en lig dus doodziek met koorts te rillen onder een dekentje... :(
    En dat net nu mijn eitje eraan zit te komen....

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Och meis:(
    Wat balen zeg! Ik was dr al wel beetje bang voor na zo'n hoge stijging.... rustig aan doen, lekker veel slapen en dan hopelijk heel snel weer beter... net voor je eitje:)

19. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Meis probeer je niet te druk te maken, maar ik weet hoe moeilijk het is. Ik ga het ook nog heel erg moeilijk krijgen als ik weer opnieuw zwanger raak. Maar weet je, wat je zelf al zegt, als het gebeurt, gebeurt het je kan het toch niet veranderen. Dus dan kan je maar beter genieten van elke dag dat je zwanger bent!

Over FF VIP betalen: met een paypal account is dat een fluitje van een cent! En voor het aanmaken van een account heb je geen cc nodig!

20. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    Blike beterschap hopelijk kan je toch je ei vinden!

Ikke: ik zit nu op cd33 en komende dinsdag verwacht ik mijn ongi :)

Deel Deze Pagina