Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

Heb je het tegen mij? hihi....
    ik heb nergens last van.... soms ff me liezen (vooral rechts) soms n steekje in me buik soms ff kort misselijk maar verder niks......
    het is zooo rustig dat ik denk dat ik morgen gewoon weer ongi ga worden:( BALUHN!

maarjah alsnog kunnen we niks anders doen dan afwachten....:)

2. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Tuurlijk had ik het tegen jou ;)....:p je stond toch een berichtje boven mij :p ja precies...wat je wel kan doen is nu al tempen XD hahahaha dat deed ik ook wel eens en als ik nog hoog zat tempte ik bv 37.6! en in de ochtend dan 37.2 ;) hahahaha maar geeft geen garantie ofcourse maar het houdt je soms wel even bezig in deze moeilijke dagen oehhhhh nog even..ik zou bijna zeggen ga maar alvast slapen....maar doe maar niet zo goed mogelijke situatie creeren voor je temp :p

3. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Spannend Daantje, Bezigbijtje, MWM ;) ik duim voor jullie :):)

Jippie... hier is de ongi vanmorgen begonnen :) kunnen we er gelukkig weer voor gaan :)

Groetjes aan iedereen ;)

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ook hier hoop ik op mooie eieren ;)

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    gerlin en ikke ik ga duimen dat jullie "officieele ongi ronde" meteen een TOP ronde mag worden:D

ik heb net besloten dat ik nu 4uurtjes niks ga drinken en dan een testje doe (net saampjesd gekocht:)) als die nega is (wat vast is trouwens) dan hoop ik vannacht rustiger te slapen... want zou anders echt niet weten waarom ik al 2 nachten zoooo moeilijk inslaap en veel wakker word:( ;)
    Ennuh charisshihi, alvast slapen, zou het zoooo doen! Ben kei moe, probeerde net al op de bank maar dat kan ik nooit:(

@all we wachten rustig nog 4 uurtjes af:p

hier sneeuwt t weer volop!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    stuur eens wat sneeuw deze kant op ik heb vrijwel niks hier

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Oeh, om 9 uur dus een test, spannend

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ga vanaf nu alles wat hier valt naar jullie sturen, goed ;)

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    20.15 ongeveer:p:p

haha ik drink al vanaf 16.15 niks:p

maar heb serieus niet veel verachting daarvan:(

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

MET LIEFDE!!!!!!!!!!! bah! net de hele lading van ons pad gedaaan nu alles al weer onder! De buren waren de auto net al aan het uitgraven (ze is hoogzwanger dus stel dat ze weg moeten........)

11. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    thnx meis!!!!

12. Ostara

Ostara Actief lid

3 mei 2010
    354
    0
    0
    BB ik zit hier om 20.15 vol verwachting :D

13. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bb ik blijf online vanavond

en serieus we hebben vanacht iets sneeuw gehad boven op het laagje van donderdag maar dat is het dan ook.
    Nee hier is het alleen al de hele dag erg koud min 7!!

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ja dat is t hier ook, gingen straks eind met de hond lopen...brrrr jeetje wat een koude wind!!! Maar nu sneeuwt het weer flink zeg:$:(

hahaha lief dat jullie mij ondersteunen als ik die nega test zie;);):p8)

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    chariss..... ik heb het super koud! en me temp ff gemeten8)
    37.20 dus dat is niet echt hoog:(
    maar ik moet wel zeggen dat ik vorige ronde ook keer mijn temp overdag gemeten heb omdat ik dacht dat ik koorts had en toen was die ook 37.2 (was na me ei dat weet ik zeker hoever erna weet ik niet zeker) dus jah nu weten we nog niks....

nou ja..... dat het niet raak is:(

16. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    BB, ik ga ,nee BLIJF super hard voor je duimen!!Ik kom straks ook kijken hoe je testje was!!

Ostara, je gaat een spannende tijd tegemoed dan, ik wil je veel succes wensen en dat het snel raak is!

Marloes; ja, zou super zijn als het idd echt zo zou zijn! :)

Ricmar: dan zou je ei idd wel geweest moeten zijn, als je goed klust komt het ook wel goed, kan dan niet missen als je rond de periode dat je je ei verwacht veel klust :)

Mwm: ja, die dip heb ik dus normaal nooit, de temp van 37,0 c en zo stabiel wel...ben ook weer erg benieuwd naar morgen!Ook voor jou!

Charissa: hoe voel jij je, aan het genieten van je zwangerschap, of ben je veel misselijk enzo?

Gerlin: dankjewel!balen van je ongi maar idd wel weer nieuwe ronde nieuwe kans!Hopen op een mooi superei!en mooie bevruchting!

Ikke: ik hoop dat er een mooi super ei voor je is dadelijk!

Oja BB: je temp is s middags en s avonds ook weer heel anders dan de ochtendtempen dus moeilijk om daar iets van te zeggen..maar koud hebben kan wel een kwaaltje zijn!
    nou, we blijven duimen voor je, op naar een mooie posi test! :)

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Hihi nou met dit weer heeft ierdereen het nu koud toch??:p nee hahaha, lijkt me heerlijk nu zwanger te zijn heb ik eindelijk ns een kacheltje in me en wat minder koud de winter door:D

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    daantje ik ben afhankelijk van KID en moet dus echt weten wanneer ei komt zeg maar, dan kan ik afspraak maken met donor, zonder KID geen beebje voor ons

19. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ricmar, pfff zullen we van weer ruilen hier koud en dikke dikke laag sneeuw zo erg heb ik het hier nog nooit meegemaakt!

@Bb, spannend meid, ach ja hoeft niets te zeggen, was bij mij zo maar ik ben toch een geval apart :p Ik blijf hoop houden!

@Daantje, om eerlijk te zijn ben ik heeeeeerlijk aan het genieten hihi heb wel kwaaltjes maar niet zo erg dat ik er super last van heb! Bij mijn eerste was het best pittig in het begin en vooral de vermoeidheid, ik werk nu niet dus dat zal het ook wel zijn, maar heb wel een kleintje van 15 mnd rond huppelen ;) ben echt af en toe misselijk soms een hele dag, maar niet veel gelukkig, misschien denk ik dan wel dat ik misschien wel een jongen krijg, maar vorige keer zat ik er ook ver naast :p.
    Jij bijna testen he, zag ik nou een mooie dip bij jou :D? Wanneer ga je testen?

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    net getest, ik moest zoooo plassen!:)
    maaruh KEI NEGATIEF, vriendje zegt heel lief: is toch nog veel te vroeg! maar uhmz, 11dpo vandaag... morgen zal me temp dus indd gaan zakken:( word dinsdag de GYN bellen!:x

Deel Deze Pagina