Algemeen tempkaartjes topic (voorheen 1-1-2010)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lisje86, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Meiden er is weer een nieuwe pendel-dame: Pink38 :D:D

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    daantje over een paar dagen heb je vast een knal test alvast voorzichtig gefeliciteerd.

ego ff zet ovu dag nu nog later

3. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Gerlin, ja de sushi was niet zo een heel succes, merkte toch dat ik me zorgen ging maken als bv alleen de rauwe zalm mijn komkommersushi aanraakte en het is niet lekker eten met het idee dat je bang bent iets verkeerd te eten :(, maar het nieuws vertellen was super, ze reageerde heel leuk!!! Mijn moeder had het wel verwacht, mijn zus niet hihi dus erg leuk!

@Ricmar, ik denk dat als je temp nu hoger gaat blijven dan 37.0 je indd cd22 je ei hebt gehad, heb je wel nog getest?

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

@BB: wat klote van je temp zeg, je bent nog steeds niet ongi maar ik denk ook dat het er aan zit te komen. Ik had zo gehoopt dat jullie de gyn niet hoefde te bellen, knuffel van mij hoor

@MWM: Jou temp is idd ook behoorlijk aan het dalen, dan zat je toch goed met je gevoel. Ik hoop dat hij weer omhoog schiet en anders een mooi duidelijk kaartje voor de volgende ronde. Hopelijk mag je nu ook bij de arts komen en wimpelen ze het niet weg met ontpillen of zo.

@Ricmar: Jeetje wat een gedoe met jou kaartje, hopelijk zijn jullie snel ongi (ik denk dat je ong op DPO11 zit) en dan kunnen jullie weer verder.

@Charissa: Balen dat je niet echt hebt kunnen genieten van de sushi maar wel top dat ze zo leuk reageerde.

@Daantje: Nou meis dat is een streep hoor dus ook vanaf deze kant een voorzichtige gefeliciteerd (het is nog vroeg he). Hopelijk blijft het plakken en zijn jullie weer samen zwanger, hoe krijgen jullie het voor elkaar ;)

@Gerlin: Ik heb al antwoord van Pink, mijn eerste pendel voor feb dus eerst maar januari afwachten en hopen op een posi test

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @daantje een voorzichtige felicitatie vanuit mij!

@ovu testen...ga nog eens even rondkijken en dan kan ik altijd snel bestellen.

ga maar eens strijken!

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Ikke, ja niet zo leuk als sushi-verslaafde maar ach zelfs dat laat ik er (graag) voor staan ;). Ik denk nog steeds dat je pendels van januari gaan kloppen, zelfs al krijg je nu feb, ook dat is zo dichtbij jan en ik vind het al heel bijzonder dat je niet een pendel voor heel laat hebt gekregen dus ik zeg januari wordt jouw maand!!!!!!:D

@Dimmel, pffff strijken daar zeg je me wat...moet ik ook maar eens gaan doen voordat het te laat is en we al op vakantie gaan :D

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ik hoop het maar de tijd zal het uitwijzen.
    Ik zou de sushi trouwens ook met alle liefde laten staan hoor als ik zwanger zou zijn, alles voor het kindje in de maak ;)

8. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ja indd dat is de enige manier waarop we het echt zullen weten ;) manlief bijna thuis :D yeahhhh lekker kerst vieren :D
    ja precies, mijn vk zei dat het mocht mits het echt echt vers is behalve rauwe zalm ...maar ik had er gewoon geen goed gevoel bij...bij mijn eerste heb ik ook nooit uitzonderingen gemaakt en nu dus ook niet! Ik mis de carpaccio en dat soort dingen nu al hahahaha maar indd ALLES over voor mijn kindje al mocht ik mijn hele leven niet meer dat soort dingen ;) pppffff moet echt wat gaan doen echt geen zin.

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ik lees idd ook dat het wel mag als het 100% vers is maar ik zou ook geen risico's willen lopen. Ik heb nu wel makkelijk lullen trouwens, ik ben nog niet eens zwanger.... Eerst dat maar eens voor elkaar zien te boksen. Hier ook vrij voor de rest van de week en helemaal geen zin om iets te doen dus we kunnen elkaar de hand schudden.

10. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0

jaa zal ik goed zitten met m,n gevoel ik weet het niet hoor!!
    de assistent kan me elk moment terug bellen en laat me echt niet afwimpelen met ontpille. ik wil gewoon dat ik onderzocht wordt en niet met de onzekerheid rond loop dat ik niet eens zwanger kan worden. als ze gebelt heeft laat ik het jullie weten xxx

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    spannend meis ik ben heel benieuwd duim voor je lieverd!

12. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik hoop dat ze je serieus zullen nemen, ik ben benieuwd

13. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    nou dames toevallig belt ze net... ik kan woensdag een doorverwijzing naar de gyn op komen halen

14. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Zooooo wat goed, gefeliciteerd :D

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Gelukkig maar, hopelijk heb je snel een afspraak al kan dat even gaan duren hoor. Op een ander forum wilde iemand naar de gyn vanwege een enorm wisselende cyclus en die kon pas in april terecht, hopelijk kan jij eerder.

16. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ik zou het echt niet weten hoelang het kan duuren? hoop wel snel.
    heb ook geen enkel idee wat me te wachten staat jullie?

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Weet het eerlijk gezegd niet maar ik heb een vaag vermoede dat ze eerst inwendige onderzoeken gaan doen om te kijken of alles op het oog goed zit. Daarna een inwendige echo voor de bm en eierstokken en misschien bloed af nemen. Dit waren onderzoeken bij iemand die na een jaar nog niet zwanger was/is dus misschien gaan ze dat dan bij jou ook doen??

18. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0
    0
    ik ben benieuwd ben wel ontsettend bang dat ze iets vinden maar ben er waarnscheinlijk nog lang niet!!
    als ik woensdag die doorverwijzing ophaal staat daar dan ook op wanneer het is?

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Volgend mij moet je zelf de gyn bellen voor een afspraak

20. MWM

MWM Bekend lid

3 nov 2010
    602
    0