mwm, fijn dat ze in ieder geval al snel hebben terug gebeld!Begrijp ook wel dat het best moeilijk is zo die stap,maar is alleen maar goed!Misschien is wel helemaal niks meid. Hele dikke knuf voor jou! sorry dat ik verder nog niet heb gereageerd op iedereen!zit hier steeds op en af de pc haha, heb het eigenlijk druk maar veel te leuk dit forum!
Fijn meid Ik zou wel blijven doortempen, vaak adviseren gynaecologen om enkele maanden te tempen dan heb je iig een voorsprong Dan kun je woensdag gelijk een afspraak maken (dit moet je zelf doen) misschien kun je al eens op internet bij jullie ziekenhuis spieken naar de gynaecologen (bij ons kun je er info en foto's van vinden)
hhmmz er staat er niet veel informatie over kan alleen de wachttijd vinden gynaecologie algemeen 4 weken
je kan ook nu al bellen om een afspraak te maken!! je doorverwijzing heb je pas nodig bij je eerste afspraak.
Wauw Daantje, gefeliciteerd!! Moet zeggen, mijn tempkaartje lijkt best op die van jou (al zit ik pas op 7 dpo) dus het geeft me hoop
pfff net 15 min aan de tel gezeten naar de gyn zeg ze van ja de ha moet de verwijzing door sturen naar ons via de fax en dan kunnen wij beoordelen okeeeee nu weer ha bellen
ja dat dacht ik ook net ha gebelt en zij zegt met die verwijzing die je woensdag kan ophalen staat een code en die code geef je door aan de gyn en dan hebben hen alsgoed is mijn info al
Pfff kunnen ze die code dan niet even telefonisch aan jou doorgeven? Want voordat je eindelijk een afspraak bij de gyn hebt, ben je vaak alweer een maand verder....
Wat een rare gang van zaken! Heb ik nog nooit van gehoord. Ik heb toen ook al gebeld nog voor ik de verwijzing kon ophalen, en dat was geen probleem!
ja zo te lezen slaat het dus nergens op de gyn vroeg ook eerst om de code toen zij ik dat ik de verwijzing nog moest ophalen ja zeg ze de ha moet de verwijzing ook door sturen via de fax en dan kunnen wij er over oordelen. dus woensdag kan ik belle met de code pfff
Wat een gedoe zeg, patiënten zijn tegenwoordig dus letterlijk nummers. Hopelijk heb je snel een afspraak en verloopt het allemaal wat persoonlijker als het nu gaat.
Waarom moeten ze dat in hemelsnaam beoordelen??!! de huisarts heeft het toch al beoordeeld! Jees ik word er gewoon pissig van!
MWM, het is al snel woensdag en gelukkig mag je nu al door naar de gynaecoloog.. want velen moeten eerst 1 jaar zelf proberen of het zwangerworden gaat lukken
Pindaatje: bedankt..het is nog niet helemaal zeker...al heb ik het idee van wel, gezien het streepje dat ik zelf echt goed en duidelijk zie! en ongi krampjes die ik heb,anders dan normaal ofzo.. Jouw tempkaartje is mooooooii!!!! Mwm: he, verdorie zeg, das balen..raar dat ze dat zo doen zeg..als ze dan idd gauw die code geven.. en ik hoop zo dat je heel snel mag komen en het niet een maand gaat duren, dan ga ik ook daarvoor voor je duimen! en over het tempen: gewoon mee doorgaan en op de eerste afspraak gewoon al je tempkaartjes uitprinten en meenemen.
ach ja niets aan te doen he denk dat er gwn zon oude snor achter de tel zat woensdag is snel en duurt gelukkig niet lang meer en ik blijf gwn door tempe xxxx
Sorry meiden, ik heb stukjes gelezen, dus niet alles.... maar MWM waarom mag je nu al naar de gyn dan? Daantje, ik zag indd je streepje ook hoor Hopelijk word hij alleeen maar duidelijker. @ALL: hier nog geen ongi en tekenen van ongi! Ongi rugpijn al de hele dag niet gehad, alleen vreselijke drukkende/trekkerige buikpijn, zo erg dat bukken zeer doet net alsof me ei springt dan voel ik dat die dag ook altijd hihi.... en GIGA hoofdpijn! ongi zal vannacht dan komen