@bb balen hoor dat je temp gezakt is. Ik had het zo gehoopt voor jullie. @Mwm Wat fijn dat jullie door kunnen naar de gyn hopelijk krijg je dan snel duidelijkheid of er eventueel een verkleving zit. @daantje jaaa ik zie hem ook. Gefeliciteerd
Ja ik ook al had ik het wel verwacht!..... laat alleen die ongi dan maar kiomen nu want dan kunnen we verder....
Oohja ik zie het nu pas jah! Schommelt wel heeeel veel jah! Nous pannend dan meid ik heb dat nummertje al doorgegeven moet nu alleen nog bellen als ik ongi ben geworden
@BB was niet de afspraak hoor, die tempdaling!! @Mwm hopelijk ben je wel zo snel mogelijk aan de beurt!! @daantje zag net in een ander topic je latere testje, daar zie ik toch heel duidelijk 2 streepjes!!!
Nee hè?! Indd..... tjah zo zie je maar dat mijn lijf maar doet wat die wil... hihi.... sstom lijf! Ik ga zo douchen en op bved liggen want ben ZOOO moe en hoofdpijn morgenw eer de hele dag werken, laat nog wel weten wanneer de ongi begonnen is (voelt nu wel ongi rugpijn dus zal zo wel komen)
Heb je niet net nog even getempt? ik weet dat je meestal ongi wordt na deze daling, maar wie weet schiet ie morgen wel de lucht in, ik weet dat de kans klein is maar hij is er
Start met een dikke knuff voor BB'tje... zie dat je temp nog lager geworden is. Ga maar snel de gyn bellen (of had je al een afspraak). Hoop dat die jullie dan (snel) kan helpen!
ga jij ook naar de gyn? waarom moet je bellen als je ongie bent geworden? en wat is de reden dat jij dan gaat? zie dat je tempt nog verder gezakt is miss is het dan al handig om nu te bellen? xx mwm
@bb dikke knuffel meid zie dat je temp nog lager is! @jadore hoe voel je je nu? lekker zwanger? vanmorgen was mijn temp hetzelfde als gister dus saai haha! maar voel steeds weer ongi buikpijn sinds gister dus denk snel mijn ei dus volop aan de klus! Vanmorgen had ik me gewogen en weer halve kilo eraf nu -8.0kg zo trots op mezelf!
@dimmel het kan indd maar zo dat het je ei is, als die morgen omhoog schiet dan is het zeker. vandaag en morgen flink klussen ben je aan het afvallen? zo ja knap hoor tis niet altijd even makkelijk om af te vallen
@Lolly spannend hoor zit net kaartjes te bekijken van zwangere en sommige kaartjes zakken ook met de temp maar zijn wel zwanger
@MWM, zo mooi hoor dat ie weer omhoog is gegaan! Spannend, heb je nog getest? @Dimmel, heerlijk mag niet klagen weinig last van kwaaltjes, heb ze wel alleen niet heel erg, maar dat zal denk ik nog wel komen . Jullie alweer aan de Smep? En al aan de ovu's? @Lolly, nog steeds afwachten he, het rotte is dat je tm dpo 12 als ik FF goed begrepen heb een innesteldip kunt krijgen tussen 4-12 dpo alleen meest voorkomende zijn 7-10 dus kan ook nog goed gaan, ik duim nog @Bb, hoe gaat het meid? Al duidelijkheid? @Alle meiden die het hard nodig hebben ik duim voor jullie dat jullie snel zwanger mogen zijn van een plakbeebje
@mwm ja ik ben bezig met afvallen sinds 4-10-10 en wil graag 4-10-11 25kilo afvallen (als ik niet zwanger raak in die tijd, wat ik wel hoop natuurlijk) @jadore we proberen te smeppen maar zonder ovu's want ja ik wil het wel doen maar mannetje zegt toch echt liever van niet...geld kunnen we nu in de drukke tijd even beter gebruiken... ohjee kleine man is eindelijk wakker dus ga hem pakken!